fbpx
A password will be e-mailed to you.

Z lekkim opóźnieniem prezentujemy top publikacje z ubiegłego tygodnia (24-29 luty 2020). Które tematy były dla Was najciekawsze?

Mariusz „Smoku” Rakowski poświęcił spory kawałek swojego życia przygotowując kompleksowy przegląd historii Nortona. Od wyścigowych zwycięstw, przez upadki, po finansowe defraudacje. Na drugim miejscu znalazły się garażowe porady Eliasza Dawidsona, czyli wszystko to, co powinien wiedzieć każdy domorosły mechanik. Podobał Wam się także odcinek MotoSapiens poświęcony interkomom, informacja o udostępnieniu warszawskich buspasów motocyklistom oraz pierwsze wrażenia z testów Yamahy Tracer 700 2020. 


REKLAMA

1. #NortonGate – anatomia upadków kultowej brytyjskiej marki

James Lansdowne Norton raczej nie byłby dumny z tego, że firma produkująca motocykle pod jego nazwiskiem jest winna brytyjskiemu urzędowi skarbowemu ponad 300 000 funtów zaległych podatków i nie dostarcza zamówionych jednośladów swoim wiernym klientom. Obecny właściciel kupił prawa do marki za pieniądze pochodzące z oszustw podatkowych, przez lata zdefraudował ponad pięć milionów funtów z dotacji rządowych, a czternaście milionów pozyskał, oszukując bogu ducha winnych emerytów. Jak to się stało, że nikt do tej pory nie zauważył, że Norton Motorcycles to kolos na glinianych nogach zarządzany przez bezwzględnego Stuarta Garnera?

>> Czytaj artykuł <<

2. Narzędzi i patenty, które każdy powinien stosować w garażu!

Kto sam nie lubi „kręcić” kluczami przy motocyklu, ten nie poznał smaku zarwanej nocki i satysfakcji z rozwiązania męczącego problemu przed weekendową jazdą, czy zawodami. Często takie komplikacje robimy sobie sami nie stosując odpowiednich narzędzi, czy robiąc coś na siłę. Dzisiaj prezentujemy kilka patentów, które pomogą zaoszczędzić sporo czasu i nerwów, a przy okazji zmniejszą ryzyko uszkodzenia poszczególnych podzespołów.

>> Czytaj artykuł <<

3. Nowy motocykl BMW z radarem. Mamy zdjęcia szpiegowskie

BMW słynie z tego, że wprowadza do swoich motocykli mocno innowacyjne i często nieoczywiste rozwiązania. Nowe pomysły najczęściej mają za zadanie poprawiać bezpieczeństwo kierowcy na drodze. Nie inaczej jest tym razem. 

>> Czytaj artykuł <<

4. Interkom w kasku motocyklowym. To takie proste!

Interkom

Interkomy motocyklowe to temat rzeka, nie mniej chodliwy i kontrowersyjny niż oleje czy opony. Ekipa Motosapiens postanowiła podjąć wyzwanie i przygotować serię filmów, które przybliżą temat i będą pomocne podczas wyboru odpowiedniego urządzenia.

Nie jest to łatwe zadanie, dlatego powstanie nie jeden, ale cała seria filmów, pierwszy z nich możecie obejrzeć już dziś, kolejne zostaną opublikowane do końca marca.


REKLAMA



REKLAMA


>> Czytaj artykuł <<

5. W teren i do miasta. Przetestowaliśmy najlepsze scramblery

Mamy nadzieję, że styl i lans to nie jedyne, co mogą zaoferować scramblery. Chcielibyśmy, żeby nie tylko stylistycznie przypominały swoich protoplastów, ale także dawały podobną frajdę z jazdy i beztroskę w wyborze drogi. Skoro 70 lat temu goście w szopach potrafili zrobić takie motocykle, to chyba wielcy producenci też sobie z tym poradzą.

>> Czytaj artykuł <<

6. Yamaha Tracer 700 na rok 2020. Na gorąco z testów

Yamaha Tracer 700 - pierwsze wrażenia

Całość zapowiada się naprawdę ciekawie. Yamaha zaprezentowała nam motocykl totalnie już nam znany, ale odświeżony pod kątem wyglądu i to mi się podoba. Chciałbym potwierdzić swoje zadowolenie dłuższymi testami w Polsce i już nie mogę się kolejnych przejażdżek. Czasami pierwsze wrażenia bywają mylne, ale czy tym razem? Sam nie wiem, bo dawno żaden motocykl nie sprawił mi takiej frajdy.

>> Czytaj artykuł <<

7. Motocykle na buspasy w Warszawie. Wielki sukces!

Motocykle na buspasy. WarszawaO możliwość jazdy po buspasach, warszawscy motocykliści walczyli od dawna. W końcu władze miasta zgodziły się na udostępnienie buspasów. Zezwolenie wydano 1 maja 2018 i dotyczyło dwóch najdłuższych tras autobusowych w mieście: trasy Łazienkowskiej oraz Radzymińskiej. Do tej pory było rozwiązanie pilotażowe, które wstępnie miało trwać do października 2019 – czyli w zasadzie do końca sezonu 2019. Zimą ponownie rozpatrzono sprawę i już niedługo na wszystkich buspasach w Warszawie zobaczymy motocykle!

>> Czytaj artykuł <<

 

 

KOMENTARZE


REKLAMA