fbpx

Są skutery i jest Vespa – w tej kwestii nic się nie zmieniło. Jeśli sięgamy po termin „kultowość”, to włoska marka na pewno się na niego łapie. Największy i najwygodniejszy model w gamie Vespy – GTS – przeszedł właśnie pierwszą od czterech lat poważną modernizację. Otrzymał m.in. nowe zawieszenie, hamulce i elektronikę. 

Vespa GTS zaliczana jest do rodziny „Vespone”, czyli największych i najwygodniejszych w historii marki. To skutery, które nie tylko doskonale spisują się w mieście, ale też dzięki swoim rozmiarom i mocnym silnikom dają masę radości w czasie dalszych wycieczek. 

Obecnie fani Vespy mogą się cieszyć kolejną generacją bardzo lubianego GTS-a. Nie zmieniły się oczywiście absolutne podstawy – maszyna jest produkowana we Włoszech, a jej nadwozie wykonane jest w 100% ze stali. Ta sztywna konstrukcja to znak rozpoznawczy Vespy i coś, co odróżnia te skutery od innych. Samonośne nadwozie nie tylko doskonale wygląda, ale też zapewnia pewne prowadzenie. Do tego dochodzi perfekcyjna ergonomia i naturalna, zrelaksowana pozycja kierowcy.

Nadwozie jest teraz połączone z całkowicie nowym przednim zawieszeniem. Przy zachowaniu tradycyjnego, jednoramiennego układu, system został przeprojektowany pod względem funkcjonalności, stabilności przy dużych prędkościach oraz komfortu jazdy. 

Na zwiększoną wygodę użytkowania przekładają się również kolejne nowości – przeprojektowana kanapa i system bezkluczykowy, dzięki któremu za pomocą pilota nie tylko uruchomimy silnik, ale też otworzymy schowek pod siedzeniem i zablokujemy/odblokujemy kierownicę. 

Nowe Vespy GTS będą dostępne w aż 14 wersjach wykończenia i czterech znanych już wariantach wyposażenia: standard, Super, SuperSport i SuperTech z kolorowym wyświetlaczem TFT. Wszystkie napędzane jednym z dwóch nowoczesnych silników: 125 I-Get lub 300 HPE (High Performance Engine). 

Ceny szacowane są między 29 000 zł a 34 000 zł brutto, w zależności od wersji i pojemności. Dokładny cennik zostanie opublikowany niebawem na stronie vespapolska.pl

 

KOMENTARZE