fbpx

Nowa Honda CRF1100L Africa Twin. To na pewno jedna z gorętszych nowości na sezon 2020. Czy różni się od „starej” (CRF 1000L) Africi Twin? Zmian jest naprawdę dużo. O najważniejszych opowiada Andrzej, który właśnie wrócił z dwudniowych testów. Motocykl testowany był zarówno na asfalcie jak i w terenie. Sami zobaczcie i posłuchajcie! Film możesz również tylko wysłuchać. Dzięki temu nie będziesz musiał odrywać się od swojej pracy.

Nowa Honda Africa Twin budzi emocje od momentu kiedy pojawiły się pierwsze testy w 2015 roku. Dostępna w wersji manualnej i z automatyczną skrzynią DTC skutecznie konkurowała zarówno z BMW R1200 GS, jak i KTM Adventure.

Będzie jeszcze trudniej się zdecydować

„Stara” Afryka nie była jednak pozbawiona wad, bo zbyt miękkie zawieszenie i nadgorliwy ABS potrafiły dać się we znaki. Teraz zawieszenie ma nowe ustawienia, a opcjonalnie zamontujemy półaktywne amortyzatory Showa EERA. Pojawiają się też takie gadżety jak regulowana szyba, czy bezdętkowe felgi. Jeśli do tej pory mieliście dylemat jaki motocykl turystyczno-terenowy lub wyprawowy wybrać to teraz decyzja może być albo cięższa, albo zupełnie łatwa.


Specjalnie dla osób zajętych: film zmontowaliśmy tak, abyś nie musiał odrywać się od pracy. Wystarczą słuchawki, wciśnięcie przycisku „play”, a w trakcie wykonywania swoich obowiązków, będziesz mógł zapoznać się z nowościami i charakterystyką nowej Hondy CRF 1100L Africi Twin.

KOMENTARZE