fbpx

„Spotkanie na przełęczy” to niesamowity, pierwszy w historii polski zlot motocyklowy, który zostanie zorganizowany w Himalajach! Na śmiałków czeka szansa na zdobycie trzech wysokich himalajskich przełęczy, jazda na kultowych Royalach Enfieldach i co najważniejsze – znakomita przygoda.

Zapraszamy w niesamowitą podróż, na jedne z najbardziej fascynujących tras motocyklowych na świecie, w magiczne Himalaje! Oprócz typowego ”zlotowego imprezowania” będziecie mieli możliwość zdobycia trzech wysokich himalajskich przełęczy! Gwarantujemy znakomitą przygodę, jazdę na kultowych motocyklach Royal Enfield, idealną na taką podróż pogodę, komfortowe warunki do spania, pyszne lokalne jedzenie (w wersji wegetariańskiej i niewegetariańskiej).

Ale, jak na każdym zlocie motocyklowym, będzie to głównie możliwość poznania nowych pasjonatów motocykli, podróżników dopiero zaczynających swoją przygodę z jednośladami, wielbicielami gór, marzycielami dążącymi do spełnienia swoich snów. A to wszystko na tle sześciotysięczników, z przełęczami niewiele niższymi!

To pierwszy taki zlot w historii, więc nie dziwi, że musi trochę różnić się od innych, typowych krajowych moto-spotkań. Przede wszystkim miejsce i czas na dotarcie na miejsce wymuszają przeznaczenie kilku dni więcej na realizację. Ale nie będą to dni stracone! Od momentu lądowania w Indiach, aż do chwili opuszczenia tego kraju, organizatorzy zapewniają fachową opiekę i logistykę, a po rozpoczęciu jazdy motocyklowej – adrenalinę i emocje, jakich do tej pory nie doznaliście! Nie będzie nawet jednej godziny zmarnowanej, nudnej, ale też warto pamiętać, że to nie będzie to wypoczynek (pomimo wersji „Almost All Inclusive”). Nie zastanawiaj się długo. Dołącz do grupy i przeżyj przygodę życia!

Najważniejsze informacje

Chętni na udział w zlocie mogą wybrać jedną z dwóch wersji wyjazdu – 9-dniową lub 14-dniową

Koszt  imprezy:

  • Od lądowania w Delhi, aż do wylotu:
    • 1550 euro/osoba – wersja 9-dniowa
    • 2100 euro/osoba – wersja 14-dniowa
  • Pasażer motocykla – koszt całkowity:
    • 1350 euro – wersja 9-dniowa
    • 1700 euro – wersja 14-dniowa
  • Dochodzi do tego bilet lotniczy (ok. 2500-2900 PLN) cena może być niższa lub wyższa, czasy są niepewne i dynamiczne). Bilet lotniczy płatny osobno przez Uczestnika

Szczegółowy program zlotu – w wersji 9-dniowej lub 14-dniowej – u organizatora

Cena zawiera:

  • Motocykl Royal Enfield 500 cc – do dyspozycji Uczestnika przez pełne 5 dni (w wersji 9-dniowej) lub 10 dni (w wersji 14-dniowej)
  • Paliwo i olej silnikowy na całą trasę
  • Samochód serwisowy na cała trasę
  • Mechanik
  • Naprawy motocykla na całej trasie, jeśli uszkodzenia wynika z normalnego użytkowania sprzętu
  • Ubezpieczenie motocykli tzw. “Third Part”- odpowiednik polskiego OC
  • Noclegi na cały czas trwania Podróży – pokoje 2-osobowe, z prywatnymi łazienkami i gorącą wodą
  • Wyżywienie (śniadania i kolacje w hotelach)
  • Przewodnik/opiekun grupy
  • Bilety wstępu do miejsc zwiedzanych
  • Części zamienne do motocykla (w przypadku awarii sprzętu)
  • Transport z lotniska w Delhi do Manali, powrotny z Manali do Delhi
  • Transport podczas ostatniego dnia pobytu w Delhi oraz na lotnisko
  • Pamiątkowy dyplom przejechania trasy i zdobycia Przełęczy Himalajskich
  • Pamiątkowy T-shirt

Cena NIE zawiera:

  • Bilet lotniczy do i z Indii
  • Posiłki poza wymienionymi w planie podróży
  • Ubezpieczenie prywatne (każdy Uczestnik wykupuje w Polsce swoje ubezpieczenie według własnego uznania)
  • Napiwki
  • Alkohol, zakupy prywatne, pamiątki – poza wymienionymi w Planie Podróży
  • Naprawy sprzętu, jeśli uszkodzenie wynikło z winy Użytkownika
  • Wiza indyjska do Indii (na chwilę obecną wizy kosztują w zależności od długości trwania 35-80 USD. Ta ostatnia to 5-letnia wiza wielokrotnego wjazdu, pozwalająca na 90 dniowy pobyt za każdym wjazdem. Wiza załatwiane są online, bez konieczności odwiedzania ambasady)
  • Indyjska karta SIM, zawierająca lokalne rozmowy (teren całych Indii) oraz pakiet internetowy 1,5 GB dziennie

Warunki i wymagania:

  • Międzynarodowe Prawo Jazdy oraz Polskie Prawo Jazdy
  • Ukończone 18 lat
  • Uszkodzenia motocykla wynikające z winy uczestnika pokrywa Uczestnik
  • Uczestnik musi posiadać swoje prywatne ubezpieczenie zdrowotne – wszelki koszty związane z leczeniem pokrywa Uczestnik
  • Przedpłata (bezzwrotna) w wysokości 500 euro wymagana jest na 30 dni przed rozpoczęciem podróży. Reszta – płatna Organizatorowi po wylądowaniu w Indiach. Wcześniejsza przedpłata konieczna jest przy rezerwacji lotu do i z Indii.
  • Organizator nie bierze odpowiedzialności za ewentualne zmiany programu, wynikające z nieprzewidzianych okoliczności (blokady dróg, osunięcia ziemi, obostrzenia sanitarne lub polityczne). Organizator zobowiązuje się w takiej sytuacji do prowadzenia trasy alternatywnej, po uzgodnieniu z Uczestnikami.
  • Organizator nie bierze odpowiedzialności za uszkodzenia ciała lub śmierć Uczestnika, wynikające z nieprzewidzianych okoliczności, stanu zdrowia Uczestnika lub wypadku.
  • Podczas całej podróży Uczestnik zobowiązany jest do przestrzegania przepisów ruchu drogowego (używanie kasku, jazda w stanie całkowitej trzeźwości)
  • Organizator nie przewiduje nauki jazdy, więc każdy Uczestnik musi posiadać odpowiednie doświadczenie w prowadzeniu motocykla.
  • Strój motocyklowy oraz kask każdy Uczestnik zabezpiecza we własnym zakresie, przed rozpoczęciem podróży
  • Niestety, doświadczenie z poprzednich wyjazdów zmusza Organizatora do pobrania kaucji w wysokości 200 euro – całkowicie zwrotnej, jeśli nie będzie uszkodzeń motocykla z winy uczestnika. Kaucja wpłacona i odebrana w Manali (Naggar).
  • Dla osób dysponujących dłuższym czasem istnieje możliwość indywidualnego przedłużenia pobytu i używania motocykli- już na prywatnych warunkach. Zapewniamy bezpłatnie opiekę logistyczną i wszelką pomoc.
  • Dla osób, które chciałyby wziąć udział w imprezie, a nie chcą lub też nie mogą jechać na motocyklu, istnieje możliwość podróżowania w samochodzie terenowym. Konieczne jest jednak zebranie grupy 4 osób do jednego samochodu (plus lokalny kierowca). Koszt –identyczny jak cena pasażer motocykla.
  • Jeśli ktoś z uczestników gra na gitarze, a jeszcze dodatkowo śpiewa- niech da znać. Możemy załatwić dla niego gitarę, aby móc razem pośpiewać przy ognisku.

Trasę opracował WITOLD „KANGUR” PALAK, od 10 lat specjalizujący się w motocyklowych podróżach po Indiach, zwłaszcza po indyjskich Himalajach. Autor 4 książek o Indiach – tematyka motocyklowa. Regularnie piszący dla magazynów „Świat Motocykli” i „Poznaj Świat”. Dwukrotny laureat „KOLOSÓW” w kategorii Podróże. Autor przewodnika dla motocyklistów po indyjskich Himalajach (w druku).

Za organizację Zlotu, koszty, atrakcje i logistykę na terenie Indii odpowiada odpowiada Organizator- ARSHDEEP SHARMA, właściciel firmy „Journey Designers” w Manali, od kilkunastu lat organizującej motocyklowe podróże po Indyjskich Himalajach. Od 9 lat współpracuje z grupami motocyklistów z Polski.

Więcej szczegółów:

Witold Palak – +48-799-26-1713

Facebook-Podróże z Kangurem https://www.facebook.com/podrozezkangurem1/

KOMENTARZE