fbpx

Honda wybrała doskonałą okazję, by uczcić debiut swojego pierwszego motocykla z czterocylindrowym, rzędowym silnikiem.

 Podczas tegorocznej, 8. edycji kultowego festiwalu Wheels & Wafes w Biarritz we Francji (13-16 czerwca), gdzie nie tylko jeździ się na motocyklach, lecz cieszy także innymi formami aktywności „z wiatrem we włosach”, firma przygotowała pokaz dwunastu customów opartych na modelu CB 1000R, przygotowanych przez warsztaty z całej Europy.

Nie tylko customy

Projekty, inspirowane modelami, które od 50 lat trwale wpisały się w historię marki, czyli obok protoplasty linii sportowych czterocylindrowców przez Hondę Monkey, Africę Twin czy zwycięską maszynę z Le Mans, stanęły obok oryginalnej Hondy CB 750 z 1969 r. W tamtych czasach był to model, który przesuwał granice dostępności wielu rozwiązań: nie tylko jeśli chodzi o silnik, lecz także standardowo montowane takie elementy jak elektryczny rozrusznik i hamulce tarczowe.

Wydarzeniu to obejmuje nie tylko pokazy projektów customowych, ale także różnorodne formy rywalizacji (m. in. wyścigi flattackowe) i koncerty rockowe.

KOMENTARZE