fbpx

Zwinne, lekkie i niedrogie trzysetki zajmują coraz większy kawałek rynku. Klienci w końcu doceniają ich zalety. A jeśli taki motocykl dobrze – czytaj: modnie i w stylu retro – wygląda, może być wręcz skazany na sukces.

Pod koniec minionego roku Honda zaprezentowała model CB350. Jest to motocykl o bardzo klasycznym charakterze, który wykorzystuje najnowsze technologie, takie jak światła LED, moduł bluetooth czy kontrolę trakcji. Na jego bazie Japończycy stworzyli ostatnio bardziej charakterny model, oznaczony jako CB350RS. Dzieli on ze swoim bliźniakiem jednocylindrowy silnik o pojemności 350 ccm, generujący moc 21 KM, spięty z pięciostopniową skrzynią biegów. Honda w tym segmencie ma sporą konkurencję z którą musi powalczyć. Są to chociażby Jawa 300 CL, którą niedawno prezentował dla was Lech Potyński, chińsko-włoskie Benelli Imperiale 400 czy Royal Enfield Meteor 350, ciekawe połączenie cruisera z nakedem. Ku radości wielu fanów, brytyjska marka ma nowego dystrybutora w naszej ojczyźnie, o czym pisaliśmy w oddzielnym artykule.Model ten pokazuje, w jakim kierunku zmierzają wielcy producenci. Niestety póki co, Honda zapowiedziała sprzedaż modelu CB350RS jedynie na rynkach azjatyckich. Nie ma przecieków odnośnie pojawienia się zgrabnego retro nakeda w Europie. Jeśli motocykl zachwycił was równie mocno, co nas, zachęcamy do konsumenckiego nacisku: piszcie, dzwońcie do polskiego oddziału Hondy z pytaniami o ten model. W końcu klientom się nie odmawia!

 

KOMENTARZE