fbpx

Klasyczny chopper na prawo jazdy kat. B właśnie wjechał na salony! Barton z 2018 roku charakteryzuje się nie tylko delikatnymi i opływowymi kształtami ale przede wszystkim ceną, która wypada naprawdę dobrze na tle konkurencji. Zaskakującym jest fakt, że mimo utrzymania naprawdę dobrej ceny Classic na niczym nie stracił, a co więcej nawet zyskał, dostając wtrysk EFI oraz hamulec tarczowy z tyłu!

Classic

W ramie znajdziemy silnik 157FMI wzorowany na Hondzie CB, ten został niezmieniony. Jednostka ta uchodzi za niezniszczalną, dlatego Barton nie miał oporów, aby dalej napędzała motocykl. Zamiana gaźnika na wtrysk według producenta zmniejszyła apetyt jednośladu na paliwo do 2,3 l / 100 km, co pozwala na przejechanie wielu kilometrów bez stresującego szukania najbliższej stacji benzynowej w nawigacji. Producentowi udało się również uzyskać wyższą moc – 12 KM przy 9 tys. obr.

Wyprostowana pozycja za kierownicą zapewnia wysoki komfort prowadzenia zarówno na trasie jak i w mieście pozwalając zapomnieć o bólach w krzyżu. Nisko umieszczona kanapa sprawia daje nadzieje, że nawet niski kierowca będzie się czuł pewnie i wygodnie na drodze. Nie bez znaczenia pozostaje fakt, że kanapa jest długa więc także pasażer może zasiąść wygodnie i czerpać przyjemność z jazdy.

Nowy Classic zapewnia także wyższy poziom bezpieczeństwa dzięki zamianie tylnego bębna na tarcze. Takie posunięcie podnosi efektywność hamowania, a zastosowany system CBS pozwala w odpowiedni sposób rozkładać siłę hamowania pomiędzy przednią a tylną osią pojazdu.

Classic

Classic łączy w sobie cechy klasycznego motocykla uzupełnionego o nowoczesne akcenty. Tylna lampa wykonana w technologii LED to świetny dodatek, który doskonale współgra z całym motocyklem. Chromowany wydech, obudowa reflektora i lagi świetnie kontrastują z eleganckim malowaniem. Na uwagę zasługuje także lakier, występujący w dwóch wersjach kolorystycznych: czarnym i wiśniowym, które mienią się w promieniach słońca uzyskując efekt trójwymiarowej głębi.
Klasyczny motocykl o wyluzowanej pozycji za kierownicą powala konkurencję swoją ceną. Za 4999 zł możesz mieć motocykl marzeń, który nie tylko jest ubrany w ładne malowania, ale posiada wyposażenie, którego nie powstydziłyby się droższe maszyny. Wałek wyrównoważający, niezniszczalny silnik i hamulce tarczowe to tylko część z tego co nowy Classic ma do zaoferowania.

Warto zobaczyć jak prezentuje się na żywo w salonach Bartona.

KOMENTARZE