fbpx

W sierpniu tego roku po raz pierwszy w historii motocykl w całości wyprodukowany w Chinach został liderem sprzedaży na rynku włoskim. Dokonał tego Voge 525 DSX – nowy model adventure na kategorię A2, który można było również od sierpnia kupić w sieci sprzedaży Voge w Polsce. Można było, bo podobnie jak we Włoszech – wszystkie dostępne pojazdy ekspresowo znalazły swoich właścicieli.

Włosi kochają ekonomiczne i niezbyt ciężkie motocykle adventure. Przez długi czas najlepiej sprzedającym się na tamtejszym rynku modelem był motocykl Benelli TRK 502. Niedawno w tym samym segmencie wyrósł mu poważny konkurent – Voge 525 DSX, produkowany w fabryce Loncin. Model ten pojawił się we włoskich salonach w lipcu i od razu zajął trzecie miejsce w miesięcznym zestawieniu nowozarejestrowanych motocykli. W sierpniu, z liczbą 242 zarejestrowanych maszyn, był już bezkonkurencyjny. Po raz pierwszy w historii stuprocentowo chiński motocykl został liderem dużego i wymagającego rynku włoskiego.

Źródłem sukcesu Voge 525 DSX jest przede wszystkim jego nowoczesna konstrukcja połączona z dojrzałą estetyką, która trafia do europejskich klientów. Motocykl napędzany jest zmodernizowanym, dwucylindrowym silnikiem rzędowym o pojemności 494 cm3 i mocy 48 KM. Jest dosyć lekki – w pełni zatankowany waży nieco ponad 200 kg, o dobre 30 kg mniej niż konkurencyjny Benelli TRK 502X. Voge toczy się na szprychowych kołach (przód 19”, tył 17”) wyposażonych w opony Metzeler Tourance.

Na pokładzie modelu 525 DSX pracują również zawieszenie firmy KYB, hamulce Nissin i dwukanałowy ABS Bosch. W kokpicie znajdziemy 7-calowy kolorowy wyświetlacz z bogatym zestawem informacji oraz możliwością połączenia ze smartfonem i wyświetlania strzałek nawigacji. Jest tu również klasyczne gniazdo 12V oraz dodatkowo USB.

Voge 525 DSX kosztuje 32 200 zł, a w zestawie z kompletem aluminiowych kufrów – 36 200 zł.  Więcej informacji o tym modelu, jak i innych pojazdach znajdziecie na stronie www.voge.pl.

KOMENTARZE