fbpx

Z toru wyścigowego na ulicę, Indian Motorcycle postanowił wprowadzić do modeli Chieftain i Roadmaster w wersji 2025 nowy silnik PowerPlus 112 – jednostkę, która pomogła im zgarnąć mistrzostwo 2024 King of the Baggers i oferuje zarówno dużą moc, jak i wysoki moment obrotowy.

Jednostka napędowa Power Plus 112, rozwijana przez dwa lata w oparciu o doświadczenia zdobyte w słynnych wyścigach King of the Baggers, łączy w sobie tradycję amerykańskich V-twinów z nowoczesnymi technologiami i imponującymi osiągami. Silnik ma 112 cali sześciennych, czyli 1843 ccm pojemności skokowej. Ta widlasta, dwucylindrowa jednostka chłodzona cieczą zapewnia moc wynoszącą 126 KM i 181,4 Nm momentu obrotowego. Pod względem wydajności PowerPlus 112 przewyższa tradycyjne V-twiny, oferując stałą moc i moment obrotowy w szerokim zakresie obrotów. Dzięki temu motocykliści mogą cieszyć się płynną jazdą bez konieczności częstego zmieniania biegów. 

Silnik Indina Power Plus 112

Nowy silnik trafi do modeli Chieftain PowerPlus i Roadmaster PowerPlus w wersji 2025. Motocykle te wyróżniają się smuklejszą sylwetką oraz agresywnymi liniami, które podkreślają sportowy charakter motocykli. Nowa owiewka montowana na widelcu poprawia aerodynamikę, stabilność i prowadzenie przy wysokich prędkościach. Regulowana szyba przednia umożliwia dopasowanie przepływu powietrza do preferencji użytkownika. Roadmaster PowerPlus i Indian Pursuit posiadają elektronicznie regulowane tylne zawieszenie, które pozwala dostosować ustawienia do obciążenia bagażem lub jazdy z pasażerem. Reflektory LED zapewniają lepszą widoczność, a precyzyjne detale wykonania, typowe dla Indian Motorcycle, łączą nowoczesność z klasycznym stylem marki. Dodatkowo, motocykle można wyposażyć w adaptacyjne światła LED Pathfinder, które dostosowują wiązkę światła w czasie rzeczywistym w zależności od kąta nachylenia pojazdu.

Każdy motocykl z serii PowerPlus wyposażony jest w system RIDE COMMAND z 7-calowym ekranem dotykowym, umożliwiający kontrolę funkcji pojazdu, nawigację GPS, łączność Bluetooth i monitorowanie stanu motocykla. Dodatkowo, funkcja RIDE COMMAND+ zapewnia lokalizację pojazdu, monitorowanie aktywności oraz dostęp do danych motocykla za pomocą aplikacji mobilnej.

Indian Chieftain PowerPlus Dark Horse 2025

Indian Roadmaster PowerPlus Limited

Modele PowerPlus 2025 oferują też szereg innowacyjnych systemów wspierających motocyklistę, takich jak:

  • Bike Hold Control – system hamulcowy zapobiegający staczaniu się motocykla podczas postoju na wzniesieniu przez maksymalnie trzy minuty.
  • Electronic Combined Brake System – optymalizuje siłę hamowania między przednimi i tylnymi kołami, zapewniając bardziej zrównoważoną wydajność hamulców.
  • Blind Spot Warning – ostrzega kierowcę o pojazdach znajdujących się w martwym polu za pomocą powiadomienia na ekranie RIDE COMMAND oraz sygnałów świetlnych na lusterkach.
  • Tailgate Warning – informuje kierowcę o zbliżających się pojazdach z tyłu, co zwiększa świadomość na drodze.
  • Rear Collision Warning – aktywuje tylne światła ostrzegawcze, gdy wykryje potencjalne ryzyko kolizji.
  • Smart Lean Technology – dostosowuje działanie ABS i kontroli trakcji w zależności od kąta nachylenia motocykla, poprawiając bezpieczeństwo w zakrętach.

W 2025 roku linia PowerPlus w Europie obejmie cztery modele dostępne w wersjach Limited lub Dark Horse, wszystkie z nowym silnikiem PowerPlus 112 oraz pełnym pakietem technologii Rider Assist. Dzięki połączeniu klasycznego amerykańskiego stylu, zaawansowanych technologii i wydajności, Indian Motorcycle redefiniuje standardy w segmencie baggerów i motocykli turystycznych.

Więcej informacji o nowych modelach PowerPlus oraz o pozostałych motocyklach Indian Motorcycle znajdziecie na www.indianmotocykle-polska.com

KOMENTARZE