Triumph Motorcycles z dumą ogłasza, że przez kolejne pięć lat będzie nadal pełnił funkcję głównego partnera Distinguished Gentleman’s Ride (DGR), jednej z największych i najbardziej stylowych charytatywnych imprez motocyklowych na świecie.
Przedłużenie tej ważnej współpracy stanowi naturalną kontynuację tego, co było dotychczas wielkim sukcesem, zarówno z perspektywy zbierania funduszy, jak i wzrostu świadomości nad istotą prowadzenia badań nad rakiem prostaty i zdrowiem psychicznym mężczyzn, ale także bycia częścią tej niesamowitej społeczności motocyklistów, która powstała wśród setek tysięcy motocyklistów na całym świecie.
Jako główny sponsor DGR od 2014 roku Triumph Motorcycles jest dumny z tego, że odegrał kluczową rolę we współpracy z Markiem Hawwą i jego zespołem. Pomogło to rozwinąć DGR w wydarzenie o zasięgu globalnym, którym jest dzisiaj. Udzielanie wsparcia i zasobów w ciągu lat podniosło świadomość, wzmocniło głos DGR-u i pozwoliło nagrodzić jego uczestników.
To z kolei doprowadziło do tego, że rzesze motocyklistów Triumpha, dealerów, pracowników, ich rodzin i przyjaciół cieszą się swoimi motocyklami, ubierając się elegancko i dzieląc wspólną pasję oraz wspierającą społeczność w szczytnym celu.
Wydarzenie Distinguished Gentleman’s Ride zostało stworzone w celu zbierania funduszy i zwiększania świadomości na temat badań nad rakiem prostaty i zdrowiem psychicznym mężczyzn. Łączy więc w szczytnym celu motocyklistów z całego świata, którzy kochają stare i nowe motocykle, klasyczne i w stylu vintage.Firma Triumph Motorcycles podjęła tę inicjatywę i na początku 2014 roku zobowiązała się do wspierania DGR za pośrednictwem swoich kanałów oraz globalnego zespołu marketingowego. Ponadto producent dostarcza Distinguished Gentleman’s Ride motocykle z gamy Modern Classic, które zostały przekazane na nagrody w celu promowania i nagradzania osób zbierających fundusze.
Przez ostatnich osiem niesamowitych lat Triumph Motorcycles i DGR współpracowali, mając wspólny cel. Było nim zwiększenie zasięgu Distinguished Gentleman’s Ride na całym świecie oraz rozwój tej niesamowitej społeczności motocyklistów i zwiększenie liczby uczestników oraz poziomu uzbieranych funduszy, by wesprzeć tę szczytną sprawę.28 września 2014 roku pierwszy sponsorowany przez Triumph DGR odbył się w 58 państwach i 257 miastach. Wzięło w nim udział 20 tysięcy wytwornie ubranych motocyklistów dosiadających swoich klasycznych i vintage’owych maszyn. Uzbierano wtedy w sumie 1,5 miliona dolarów.
W 2015 roku w wydarzeniu brało już udział 79 krajów, 410 miast oraz 37 tysięcy jeźdźców i zebrano 2,3 miliona dolarów, a w 2016 – 90 krajów i 57 000 osób, uzbierano 3,6 miliona dolarów. Liczby te wciąż rosną – aż do rekordowego roku DGR w 2019, gdy 116 tysięcy motocyklistów zebrało 6 milionów dolarów, jeżdżąc razem elegancko ubrani w szczytnym celu aż w 104 krajach na całym świecie.Pandemia COVID-19 w 2020 r. stanowiła wyzwanie zarówno dla Distinguished Gentleman’s Ride, jak i dla jego uczestników. Pomimo tak trudnych czasów i dynamicznie rozwijającej się sytuacji DGR ciężko pracowało, aby opracować nowy format, który umożliwił uczestnikom bezpieczne okazanie wsparcia i pasji – dzięki imprezie Ride Solo Together.
Umożliwiło to globalnej społeczności DGR zrealizowanie najbardziej niezwykłego wydarzenia w historii, w którym motocykliści z 171 krajów jeździli razem solo w 2531 lokalizacjach, wszyscy połączeni ze sobą za pośrednictwem mediów społecznościowych.Ponieważ 2021 rok również był pełen wyzwań, Distinguished Gentleman’s Ride ponownie dostosował swój format, aby zastosować się do różnych poziomów ograniczeń na całym świecie, które obowiązywały w danych regionach. Fani DGR mogli cieszyć się jazdą w grupie, ale także solo. Dzięki temu wyjątkowemu podejściu zaobserwowaliśmy znaczny wzrost liczby uczestników: o prawie 10 000 więcej w porównaniu z 2020 r. (w sumie udział w DGR wzięło 65 300 osób) i wzrost o 1,4 mln USD zebranych funduszy w porównaniu z poprzednim rokiem z rekordowym wynikiem 4,1 mln USD.
W 2021 roku impreza przeniosła się z września na maj. Wszystko na to wskazuje, że w 2022 roku będziemy świadkami niesamowitej imprezy, bo wszyscy w nią zaangażowani starają się, aby uczynić ją najbardziej udaną w historii.Mark Hawwa, założyciel/dyrektor Distinguished Gentleman’s Ride: „W 2014 roku, kiedy po raz pierwszy nawiązaliśmy współpracę z Triumph Motorcycles, byłem niesamowicie podekscytowany. To jedyny producent motocykli, który idealnie pasował do Distinguished Gentleman’s Ride. Od tego czasu zrobiliśmy kilka wspaniałych rzeczy.
Wspólnie nagrodziliśmy najlepszych i najbardziej zaangażowanych w zbiórkę pieniędzy motocyklistów zupełnie nowymi motocyklami z gamy Modern Classic i zbudowaliśmy customowego, jedynego w swoim rodzaju 2021 Triumpha Thruxtona RS.
Dzisiaj, 8 lat później, kiedy ogłaszamy kontynuację współpracy na kolejne 5 lat, jestem jeszcze bardziej podekscytowany niż w 2014 roku, ponieważ wiem, że w tym czasie razem zrobimy jeszcze więcej w celu pozyskania funduszy i podniesienia świadomości na temat zdrowia mężczyzn”.
Paul Stroud. Dyrektor Handlowy Triumph: „Od samego początku wiedzieliśmy, że DGR był czymś naprawdę wyjątkowym. Nasz zespół Triumpha był bardzo chętny do zaangażowania się w to wyjątkowe wydarzenie, zarówno ze względu na szczytny cel imprezy, ale także ze względu na chęć jazdy, jak i radość z możliwości przyodziania dystyngowanego ubrania.
Jesteśmy dumni, że przez ostatnie 8 lat mogliśmy być głównym partnerem, i jesteśmy zaszczyceni, że bierzemy udział w tak pozytywnym, czyniącym dobro wydarzeniu. Na całym świecie – od naszych dealerów, przez nasz personel, po cały świat Triumpha i uczestników DGR – widzimy, ile wkłada się pasji i zaangażowania, aby to ważne wydarzenie się mogło odbyć.
Odnowienie naszej współpracy z Distinguished Gentleman’s Ride było naturalną decyzją, opartą nie tylko na sukcesie i wzroście liczby uczestników, ale także na tym, że jako Triumph podzielamy tę samą pasję i jesteśmy zaangażowani, aby wesprzeć Marka, jego zespół i społeczność DGR na całym świecie w ich misji, aby zajść jeszcze dalej”.