Dobór odpowiedniego oleju do motocykla nie powinien dziś sprawiać trudności, prawda? I tak, i nie. Owszem, na półkach sklepowych jest tyle produktów, że któryś z nich powinien spełniać twoje wymagania, a właściwie twojego motocykla, tylko jak się rozeznać który? W przypadku olejów Motul to całkiem proste.
Idziesz do sklepu lub wchodzisz na jego stronę internetową i chcesz kupić olej silnikowy, przekładniowy, do zawieszenia – po prostu taki, jakiego potrzebujesz. Wiesz, że potrzebujesz np. 10W40, ale przeglądając ofertę, okazuje się, że ta informacja właściwie tylko częściowo zawęża zakres poszukiwań. Olej o tej lepkości może bowiem występować jako syntetyk, półsyntetyk, mineralny itd. Musisz więc wybrać pomiędzy kilkoma produktami, a na etykiecie każdej z nich, napisane jest, że akurat ten olej jest najlepszy do twojego motocykla.
Olej skrojony na miarę
Do tego na metce z ceną widnieją czasem skrajnie różne kwoty, bowiem prawdopodobnie te z pozoru podobne oleje znacząco różnią się parametrami, dodatkami itd. Skąd więc wiedzieć, czy nie przepłacasz, kupując do niewysilonej jednostki np. Hondy CB500, olej z najwyższej półki do motocykli wyścigowych. Co prawda maszynie to nie zaszkodzi, ale czasem nie ma potrzeby przepłacać skoro i tak nie przyniesie to znaczących korzyści – zawsze lepiej wydać tę kasę na paliwo.

W nowe etykiety zostaną wyposażone produkty do:
Motocykli 4T serii: 7100 4T, 5100 4T, 5000 oraz 3000
Motocykli 2T serii: 710 2T, 510 2T oraz 100 2T
Skuterów 4T serii: Scooter Power 4T, Scooter Expert 4T oraz Scooter 4T
Skuterów 2T serii: Scooter Powet 2T oraz Scooter Expert 2T.
Quadów oraz pojazdów serii ATV, UTV, S&S serii: ATV Power 4T, ATV S&S Power 4T, ATV UTV Expert 4T oraz ATV UTV 4T.
Skuterów wodnych serii: 600 DI Jet 2T, Powerjet 2T oraz Powerjet 4T.
Skuterów śnieżnych serii: Snowpower 4T, Snowpower Synth 2T, Snowpower 2T.
Oraz oleje do amortyzatorów serii Fork Oil Expert, oleje do przekładni serii Transoil, Transoil Expert oraz Scooter Gear i produkt do silników modelarskich Micro 2T.






