fbpx

W miniony weekend na północy Hiszpani, w Bilbao jeździliśmy przyszłorocznym modelem Ducati Multistrada 1200S.

Na pierwszy rzut oka od poprzedniczki różni ją przede wszystkim zaprzęgnięcie świecących diod do obsługi oświetlenia postojowego w przednim reflektorze, ale po przeanalizowaniu szczegółów okazuje się, że zmian jest o wiele więcej.

Dużo uwagi poświęcono elektronice, która we wszystkich modelach o oznaczeniu S wspomaga pracę zawieszeń Sachs.

Do oferty weszła także wersja Grantourismo wyposażono w nieco większą szybę oraz pojemniejsze kufry, które bez wątpienia przypadną do gustu motocyklowym turystom. Zgodnie z dotychczasowymi standardami kufry Ducati mają certyfikat prędkości umożliwiający jazdę z nimi nawet 180 km/h.

Więcej o nowej Multistradzie będzie można przeczytać w najbliższym, listopadowym numerze Świata Motocykli (w sprzedaży już od 16 października).

Zobacz także:

Porównanie – Ducati Multistrada 1200S Touring i KTM 990 SM-T Limited Edition

Włoska robota | Motocyklowe SUV-y

Ducati wygrywa Pikes Peak Hill Climb

 

KOMENTARZE