fbpx

Jeździliśmy XSR700 podczas testów prasowych zorganizowanych w ostatnich dniach października na włoskiej Sardynii. Obszerny test przeczytacie na łamach Świata Motocykli, a już teraz dzielimy się z Wami pierwszymi wrażeniami ?na gorąco?.

XSR700 – duch motocykli sprzed lat

Yamaha XSR700 - nowa w rodzinie

XSR700 zbudowano w oparciu o filozofię „Faster Sons”. Oznacza to, że mamy do czynienia z motocyklem, który pod względem właściwości jezdnych nie ustępuje współczesnym maszynom, choć wyglądem i stylem wyraźnie nawiązuje do swoich przodków. Mówiąc krótko, duch motocykli sprzed lat drzemie w nowoczesnej maszynie zdolnej do szybkiego pokonywania zakrętów i użytkowania na co dzień.

Yamaha XSR700 - nowa w rodzinie

Jeśli już mowa o eksploatacji to spalanie w teście, podczas dynamicznej jazdy, wyniosło ok. 5 l/100 km. Tym, co szczególnie zwróciło moją uwagę w XSR700, były detale i szczegóły wykończenia. Trudno nie zauważyć tu dbałości o każdy drobiazg. Cena na polskim rynku wyniesie 31 900 zł. Motocykl w standardzie jest wyposażony w system ABS.

KOMENTARZE