fbpx

Silnik Typ: czterosuwowy, chłodzony powietrzem Układ: jednocylindrowy Rozrząd: OHC, dwa zawory na cylinder Pojemność skokowa: 123,7 ccm Średnica x skok tłoka: 54/54 mm Stopień sprężania: 10:1 Moc maksymalna: 12,5 KM (9,20 kW) przy 8000 obr/min Moment obrotowy: 11,6 Nm przy 6500 obr/min Zasilanie: gaźnik Mikuni Smarowanie: z mokrą miską olejową Rozruch: elektryczny i nożny Akumulator: […]

Silnik

Typ: czterosuwowy, chłodzony powietrzem
Układ: jednocylindrowy
Rozrząd: OHC, dwa zawory na cylinder
Pojemność skokowa: 123,7 ccm
Średnica x skok tłoka: 54/54 mm
Stopień sprężania: 10:1
Moc maksymalna: 12,5 KM (9,20 kW) przy 8000 obr/min
Moment obrotowy: 11,6 Nm przy 6500 obr/min
Zasilanie: gaźnik Mikuni
Smarowanie: z mokrą miską olejową
Rozruch: elektryczny i nożny
Akumulator: 12V

Przeniesienie napędu

Skrzynia biegów: pięciostopniowa
Napęd tylnego koła: łańcuch

Podwozie

Rama: otwarta, spawana z rur stalowych
Zawieszenie przednie: teleskopowe
Zawieszenie tylne: wahacz stalowy
Hamulec przedni: pojedynczy, tarczowy
Hamulec tylny: bębnowy
Opony przód/tył: 2.75-18/90/90-18

Wymiary i masy

Wysokość siedzenia: 780 mm
Rozstaw osi: 1290 mm
Minimalny prześwit: 175 mm
Masa pojazdu w stanie suchym: 109 kg
Zbiornik paliwa/rezerwa: 12/3 l

Dane eksploatacyjne

Prędkość maksymalna: 115 km/h
Zużycie paliwa: 3 l/100 km

CENA 9900 zł

Importer: Mitsui Motor Polska, ul. Połczyńska 51, 01-336 Warszawa, tel. (0-22) 331 97 99, www.mmp.com.pl

Pierwsza partia YBR 125 trafi do Polski już w kwietniu.

KOMENTARZE