fbpx

Marka Próchnik przyzwyczaiła swoich odbiorców do zaskakujących kooperacji oraz intrygujących odniesień do polskiej historii. Najnowsza kolekcja na wiosnę i lato 2017 to efekt współpracy z producentem kultowych polskich motocykli, firmą Junak.

„Cafe Racer” to propozycja dla zdecydowanych, pewnych siebie mężczyzn i kobiet, których pociągają wyzwania.

Połączenie sił dwóch marek o uznanej od dekad sławie zaowocowało śmiałym mariażem tradycji i nowoczesności.

Rozpoznawalna wśród przedstawicieli kolejnych pokoleń marka Junak już od 1953 roku wychodzi naprzeciw motoryzacyjnym męskich pragnieniom. Przed laty obiekt pożądania wielu miłośników jednośladów, dziś – pojazd, za którym stoi bogata we wspomnienia historia.

Legendę Junaka z marką A. F. Próchnik łączy wieloletnia obecność na polskim rynku i silne zakorzenienie w historii kraju. Obydwie firmy towarzyszą kolejnym pokoleniom mężczyzn, zmieniając się razem z nimi i dojrzewając do rosnących potrzeb odbiorców.

Motocyklowe inspiracje zauważalne są w „Cafe Racer” w krojach poszczególnych modeli: dopasowanych ramonesek, skórzanych kurtek, dżinsowych katan. Kolekcja odpowiada na potrzeby wymagających odbiorców, śmiało interpretujących ponadczasową klasykę w zgodzie z własnym, indywidualnym stylem. W trosce o komfort noszenia wszystkie ubrania uszyte zostały z tkanin najwyższej jakości, gwarantując tym samym wygodę podczas codziennego użytkowania – nawet w przypadku długich motocyklowych wypraw w nieznane.

Ponadczasowa elegancja w nowoczesnej odsłonie splata się z nonszalancją i rockowymi akcentami, podkreślając siłę męskiej sylwetki. Miłośnicy garniturów z pewnością docenią klasyczne fasony w połączeniu z wyrazistymi wzorami, np. efektowną kratą windowpane i geometrycznymi deseniami.

W „Cafe Racer” powraca także krój, który w ciągu ostatnich lat wyrósł na flagowy model marki: garnitur z dwurzędową marynarką w licznych wariantach kolorystycznych dla wszystkich tych, którzy lubią wyróżniać się z tłumu. Stonowane odcienie beżu, granatu i szarości w połączeniu z bielą i czernią tworzą serię uniwersalnych propozycji, które poddają się licznym modyfikacjom. Marka wychodzi naprzeciw potrzebom mężczyzn, którzy dbają o swój wizerunek, jednak w modzie poszukują nie ekstrawagancji, a szlachetnej elegancji z oryginalnym wykończeniem.

Mężczyźnie Próchnika towarzyszy w „Cafe Racer” kobieta, której styl nawiązuje do męskiej części kolekcji. Swobodne T-shirty, krótkie letnie szorty, wiązane koszule i dżinsowe kurtki towarzyszą stylowym sukienkom o klasycznym kroju, oferując praktyczne rozwiązania zarówno na wyjątkowe okazje jak i w godzinach pracy, a także… po godzinach, podczas podróży w stronę zachodzącego na horyzoncie słońca.

KOMENTARZE