fbpx

Listopad to czas, w którym sporą część społeczeństwa w naszym zakątku Europy dotyka jesienna chandra. Jest jednak jedna grupa, która obrywa podwójnie – to my, motocykliści. Koniec sezonu i coraz gorsza pogoda to nie są okoliczności, w których skaczemy z radości.

Całe szczęście są sposoby, by cieszyć się jazdą na motocyklu pomimo jesienno-zimowych warunków. Jednym z nich są podgrzewane manetki Oxford Cruiser HotGrips, które, jak każdy inny model Oxforda, zapewniają dłoniom odpowiednią dawkę ciepła i podnoszą komfort jazdy w zimne dni na wyższy poziom.

Wiele zagrożeń, jedno rozwiązanie

Odpowiednia temperatura dłoni to jeden z najważniejszych czynników warunkujących bezpieczną jazdę na motocyklu. Przemarznięte czy wręcz zgrabiałe ręce obniżają czas reakcji, utrudniają obsługę dźwigni hamulca i sprzęgła, a także przeszkadzają w wygodnym korzystaniu z rolgazu. Długotrwała ekspozycja na zimno może doprowadzić również do przewlekłego przeziębienia, a w najgorszych przypadkach wiąże się z ryzykiem wystąpienia poważnych chorób.

Jak zatem zabezpieczyć przed zimnem części ciała, które przez budowę motocykla są naturalnie narażone na niską temperaturę? W przypadku stylowych, ciężkich krążowników najlepszym rozwiązaniem są podgrzewane manetki Oxford Cruiser HotGrips, które rozgrzewają się do nawet 50°C!

Zalety podgrzewanych manetek Oxford Cruiser HotGrips

Podgrzewane manetki Oxford Hot Grips Premium Cruiser

Oxford oferuje trzy linie modeli manetek podgrzewanych: podstawowa Essentials, średnia Premium oraz najnowsza, najbardziej wypasiona seria Evo. Model Cruiser, reprezentant serii Premium, to efekt ponad 30 lat nieustannego rozwoju i prac najlepszych brytyjskich inżynierów zakochanych w motocyklach. Wysoka wydajność przy niskim poborze prądu, ergonomiczny kształt manetek, odporność na deszcz i niezwykle prosty montaż to dopiero początek listy zalet podgrzewanych manetek firmy Oxford.

Cruiser HotGrips to nie tylko gwarancja ciepłych dłoni, ale również pewnego chwytu. Miękka guma zapewnia wygodę podróżowania nawet na bardzo dużych dystansach, bez czego w motocyklach klasy cruiser ani rusz. Kolejną zaletą podgrzewanych manetek Oxford jest inteligentny regulator ogrzewania z trybem BSM (Battery Saving Mode), który nie pozwala na rozładowanie akumulatora, gdy kierowca zapomni wyłączyć podgrzewania. Jeśli zawarta w nim elektronika wykryje niskie napięcie akumulatora (poniżej 11,5V przez 5 sekund), manetki dezaktywują się, a kierowcę poinformuje o tym dioda umieszczona na regulatorze.

Do mocnych stron Oxford Cruiser HotGrips należy również zaliczyć duże i wypukłe przyciski, które pozwalają na łatwą obsługę w rękawicach. Wybór jednego z pięciu poziomów grzania (od 30 do 100% mocy) jest szybki i intuicyjny.

Zaprojektowane z myślą o krążownikach

Oxford HotGrips Premium Cruiser

Podgrzewane manetki Oxford Cruiser HotGrips zostały stworzone z myślą o łatwym i szybkim montażu w motocyklach klasy cruiser, których kierownica ma średnicę 25 mm (1 cal). Dzięki znajdującej się w zestawie tulei przejściowej przepustnicy bez problemu zamontujesz je w motocyklach marki Honda, a dodatkowa część rollgazu pozwala również na łatwy montaż w maszynach Harley-Davidson. Co więcej, manetki zostały zaprojektowane z myślą o dostosowaniu ich długości do konkretnej kierownicy, dlatego bez utraty funkcjonalności można zmniejszyć ich długość ze 138 mm do nawet 119 mm.

Zestaw Oxford Cruiser HotGrips pozwala nabywcy dopasować wygląd i miejsce montażu do danego jednośladu. W opakowaniu znajdziemy dwa uchwyty regulatora ogrzewania (na kierownicę i mocowanie dźwigni sprzęgła) oraz dwa komplety zaślepek manetek i uchwytu na kierownicę (chrom i ciemny chrom). 

Warto zaznaczyć, że Cruiser HotGrips zapewniają wysoką wydajność przy niskim obciążeniu akumulatora. W trybie czuwania regulator pobiera tylko 71 mikroamperów, dlatego nawet długotrwałe połączenie nie zagraża rozładowaniem akumulatora. Po uruchomieniu maksymalnego poziomu grzania system pobiera jedynie 3,6 ampera.

Brytyjscy konstruktorzy położyli duży nacisk na intuicyjny i szybki montaż. Konstrukcja wiązki elektrycznej nie pozwala na nieprawidłowe połączenie elementów systemu. Manetki podłączamy do regulatora za pomocą złączy blokowych, a całość podpinamy bezpośrednio  pod klemy akumulatora. Aby zaprezentować wam najnowszą odsłonę podgrzewanych manetek Oxford Cruiser HotGrips i pokazać, jak szybko i intuicyjnie instaluje się je w motocyklu, nagraliśmy film, który znajdziecie poniżej.

KOMENTARZE