fbpx
A password will be e-mailed to you.

Suzuki jako jeden z niewielu producentów na rynku oferuje całą gamę uniwersalnych streetfighterów w aż trzech kategoriach pojemnościowych. Modele GSX-S125, GSX-S750 i GSX-S1000 to trzy różne rozwiązania o wspólnym rodowodzie – legendarnym sportowym GSX-R.

Trzy różne motocykle, trzy różne pojemności, jeden sportowy duch. Rodzina GSX-S ma swoje korzenie w sporcie, ale zaprojektowana jest z myślą o zdecydowanych indywidualistach. Takich, którzy szukają uniwersalnego motocykla, ale nie chcą rezygnować ze sportowych właściwości. Od najlżejszej „stodwudziestkipiątki” w klasie, przez potomka GSX-R750, po rasowego streetfightera o mocy sięgającej 145 KM.

Suzuki GSX-S125 2020: Najlżejszy w klasie

Kierowcy z prawem jazdy kategorii B od 2014 roku mogą bez problemu przesiadać się na motocykle i skutery o pojemności do 125 ccm. Zmiany w prawie zaowocowały ogromnym zainteresowaniem tym segmentem. „Stodwudziestkipiątki” to przecież idealne pojazdy do miasta: lekkie, mocne i oszczędne. A jeśli mowa o „stodwudziestkachpiątkach”, to koniecznie trzeba powiedzieć o modelu GSX-S125. 

Najmniejszy z rodziny GSX-S125 to idealny kompan w mieście.

Najmniejszy z rodziny GSX-S ma bezkonkurencyjny stosunek mocy do masy, bogate wyposażanie i rasowy wygląd. Już na etapie projektowania konstruktorzy za cel obrali stworzenie możliwie najlżejszego motocykla. Przy 133 kg masy własnej ten motocykl podczas walki w miejskiej dżungli pozwala się w pełni kontrolować kierowcy, w czym pomaga wydajny układ hamulcowy z ABS. Gdy dodamy dynamiczny wygląd, LED-owe oświetlenie i zegary oparte na wyświetlaczu LCD, jasno dostrzeżemy, ile pozytywów ma Suzuki GSX-S125, teraz dostępne w promocyjnej cenie, obniżonej o 1500 zł.

Suzuki GSX-S750: Legenda trwa dalej

W przeszłości GSX-R750 był synonimem słowa „superbike”. Z czasem klasa urosła do 1000 ccm, ale legendarna, czterocylindrowa jednostka napędowa nie zniknęła. Znalazła zastosowanie w uniwersalnym, miejskim streetfighterze – modelu GSX-S750. Ten reprezentant klasy średniej to najmocniejszy motocykl segmentu. 114 KM i 81 Nm momentu obrotowego – czy trzeba mówić więcej? Suzuki postanowiło zastosować w nim system kontroli trakcji z trzema trybami pracy oraz system wspomagania startu. Centrum dowodzenia to przejrzyste zegary oparte na wyświetlaczu LCD. Znamionami klasy tego modelu są także widelec upside-down, skuteczny układ hamulcowy i wygodna pozycja. Ta ostatnia przypadnie do gustu motocyklistom, którzy cenią także dalsze wypady. Wyprostowane plecy, szeroka kierownica – GSX-S750 to motocykl uniwersalny ze sportowym dziedzictwem. Wisienką na torcie jest rasowy design. 


REKLAMA



REKLAMA


Jednostka napędowa z  GSX-R750. Wyprostowana pozycja. Uniwersalne właściwości.

Suzuki GSX-S1000: Do miasta, na tor, w góry

Cztery cylindry w rzędzie, 145 KM, wyprostowana pozycja, Ty i bezkres dróg przed Tobą – Suzuki GSX-S1000 łączy dwa zupełnie różne światy: ekstremalny świat sportu i codzienną uniwersalność. Jednostka napędowa pochodzi w prostej linii z supersportowego GSX-R, ale oczywiście została dostosowana do codziennego użytku. Nie oznacza to jednak, że GSX-S nie nadaje się na tor. Wręcz przeciwnie! Ma widelec upside-down KYB, promieniowo montowane zaciski Brembo i kontrolę trakcji. Tym modelem można nie tylko skutecznie dojechać do pracy, można też skutecznie pogonić za sportowymi motocyklami na dużym torze wyścigowym. Na początku tego sezonu GSX-S1000 oferowany jest w promocyjnych cenach obniżonych nawet o 5000 zł.

Wielki, mocarny, legendarny – GSX-S1000.

Chcesz dowiedzieć się więcej o motocyklach Suzuki z rodziny GSX-S? Sprawdź ceny i promocje na suzuki.pl.

KOMENTARZE


REKLAMA