fbpx
A password will be e-mailed to you.

Więcej niż Bluetooth – Cardo Systems otwiera trzeci etap w technologii komunikacyjnej dla motocyklistów

Dziesięć lat po wdrożeniu komunikacji Bluetooth dla motocyklistów Cardo Systems wprowadza DMC (Dynamic Meshwork Communication) – trzeciej generacji technologię komunikacji grupowej dla motocyklistów. Nowa technologia, która została zaprojektowana przez Cardo, po ponad trzech latach intensywnych badań i rozwoju, oferuje przełomowe rozwiązanie do komunikacji dla grup motocyklistów. Najnowszy produkt flagowy Cardo – Scala Rider PACKTALK – będzie dostępny na polskim rynku w drugim kwartale bieżącego roku w dystrybucji firmy KONTEL, przedstawiciela marki Cardo Systems w Polsce. Będzie pierwszym na świecie systemem komunikacji dla motocyklistów wyposażonym w technologię DMC.


REKLAMA

Przełom technologiczny

Scala Rider PACKTALK reprezentuje optymalną syntezę pomiędzy dwoma światami komunikacji, oferując zarówno technologię Bluetooth, jak również DMC w jednym urządzeniu, które działają równolegle i komplementarnie.

W przeciwieństwie do Bluetooth, technologia DMC oferowana przez scala rider PACKTALK, wykorzystuje spontaniczną, płynną, samoutrzymującą się sieć. W trybie DMC, każdy motocyklista działa jako autonomiczna jednostka utrzymująca jednocześnie połączenie z każdym innym uczestnikiem w grupie. Jeśli jeden z uczestników z jakiegoś powodu zostanie odłączony, sieć utrzymywana jest w nienaruszonej formie. W stale zmieniającym się i dynamicznym środowisku, takim jak grupa motocyklistów, technologia DMC przynosi przesunięcie wzorca komunikacji.


REKLAMA



REKLAMA


PACKTALK zapewnia podłączenie konferencyjne maksymalnie z 10 motocyklistami w trybie full-duplex. W przyszłość wersje oprogramowania będą stopniowo i znacząco zwiększyć liczbę uczestników w grupie.

PACKTALK z dwoma technologiami na pokładzie wprowadza nas w 3. generację komunikacji grupowej dla motocyklistów, która nie ma sobie równych w świecie elektroniki użytkowej, nie mówią już o rynku komunikacji motocyklowej.

KOMENTARZE


REKLAMA