Klasyczny motorower o pojemności 48 ccm, musiał przejść kilka modyfikacji żeby spełnić coraz to bardziej restrykcyjne wymagania normy EURO 4 i po roku nieobecności wraca na polski rynek. Ten rok nieobecności pozwolił na dopracowanie szczegółów. Teraz Ranger sprawdzi się jeszcze lepiej – szczególnie podczas codziennej eksploatacji. Ranger to praktyczny motorower z pojemnym kufrem, w którym […]

Klasyczny motorower o pojemności 48 ccm, musiał przejść kilka modyfikacji żeby spełnić coraz to bardziej restrykcyjne wymagania normy EURO 4 i po roku nieobecności wraca na polski rynek. Ten rok nieobecności pozwolił na dopracowanie szczegółów. Teraz Ranger sprawdzi się jeszcze lepiej – szczególnie podczas codziennej eksploatacji. Ranger to praktyczny motorower z pojemnym kufrem, w którym zmieścisz wszystkie niezbędne rzeczy, a to czyni ten sprzęt to najlepszym kompanem wycieczek poza miasto. 


REKLAMA


Według zapewnień producenta wzmocnione przednie zawieszenie spisuje się lepiej od poprzednika. Z tyłu zastosowano podwójny amortyzator, który nie tylko świetnie komponuje się stylistycznie z chromowanymi elementami pojazdu, ale przede wszystkim jest łatwy w serwisie dzięki elementom sprężynująco-tłumiącym, które nie zostały zabudowane. Dodatkowym atutem są szprychowe koła, które nadają motocyklowi klasycznego charakteru. 

Jeszcze niższe spalanie!

Zauważalne różnice to na pewno masywniejszy zbiornik paliwa, który wygląda pełniej w stosunku do poprzednika. Ranger stał się także bardziej ekonomiczny. Wpływ na to ma zmiana spowodowana wymaganiami EURO 4, a mianowicie wymiana klasycznego gaźnika, na gaźnik sterowany elektronicznie. Dla niewtajemniczonych i bojących się nowości – więcej elektroniki w pojeździe nie koniecznie oznacza częstsze naprawy czy więcej możliwości na awarię. W tym przypadku zmiana wyszła na plus, bo dzięki niej udało się obniżyć spalanie, które w przypadku pięćdziesiątki Rangera i tak było na naprawdę niskim poziomie.

Jeżeli chodzi o wygląd to nie zmienił się znacząco. Chromowane lusterka, wlew paliwa, wspornik kufra i sprężyny tylnych amortyzatorów stanowią kontrast dla dwóch intensywnych kolorów Rangera – czerwonego i czarnego. Zastosowano również szerszy łańcuch, który wytrzyma więcej kilometrów od poprzednika. Ten klasyczny motorower w nowej odsłonie to idealna propozycja na wypady do miasta i poza nie, a do tego cena, która sprawia, że pojazd jest dostępny dla każdego. W podstawowej wersji kosztuje 3599 zł, a za wersję z kufrem trzeba dorzucić 50 zł.

Więcej informacji:

https://barton-motors.pl/modele/motorowery/barton-ranger-classic

KOMENTARZE

REKLAMA