fbpx

Dzięki nowoczesnej konstrukcji i zastosowaniu opatentowanych rozwiązań za jego sterami można poznać smak prawdziwej adrenaliny. Skonstruowane na nowo i od podstaw Pulsar RS 200 oraz NS 200 pozwalają wkroczyć w świat sportowego dreszczyku emocji. Innowacja na każdym kroku, silnik Wszystko dzięki zaawansowanej konstrukcji silnika, na którą składają się m. in. czterozaworowa głowica, aż trzy świece […]

Dzięki nowoczesnej konstrukcji i zastosowaniu opatentowanych rozwiązań za jego sterami można poznać smak prawdziwej adrenaliny. Skonstruowane na nowo i od podstaw Pulsar RS 200 oraz NS 200 pozwalają wkroczyć w świat sportowego dreszczyku emocji.

Innowacja na każdym kroku, silnik

Wszystko dzięki zaawansowanej konstrukcji silnika, na którą składają się m. in. czterozaworowa głowica, aż trzy świece zapłonowe (system DTS-i), układ elektronicznego wtrysku paliwa, chłodzenie cieczą i 6-biegowa skrzynia biegów. Rozwijający aż 24,5 KM silnik wspierany jest przez optymalnie zestrojone podwozie oraz wydajne i wyposażone w układ ABS hamulce z tarczą o średnicy 300 mm z przodu, 230 mm z tyłu.

Pulsar

Nowoczesne podwozie oraz dynamiczny napęd świetnie uzupełnia niebanalna, sportowa stylistyka, której nie da się pomylić z żadną inną. Pulsary RS 200 oraz NS 200 już na postoju budzą sportowe emocje, a bogate wyposażenie jak soczewkowe reflektory z dodatkowymi światłami led, obła i podwójna tylna lampa w wersji RS, czy rozbudowany kokpit z ciekłokrystalicznym wyświetlaczem, pozwolą poczuć się jak na maszynie z dużo wyższej klasy pojemnościowej.

Połączenie walorów estetycznych z zaskakującymi osiągami i ponadprzeciętnymi manierami podczas jazdy sprawia, że ten pojazd potrafi zostawić w tyle każdą konkurencję. Pod względem inżynierii, projektu, formy, czy osiągów – czterech filarów rodowodu Pulsara, RS 200 oraz NS 200 mają wszelkie predyspozycje, by zabrać każdego w nowy wymiar motocyklowej przygody. Pulsar RS 200 oraz NS 200 to motocykle, które wyznaczają nowe trendy i pokazują, że nie potrzeba ogromnego silnika, by cieszyć się dynamiczną jazdą w czysto sportowym stylu.

Pulsar

Niezależnie, czy to sportowy naked, czy obudowana wyścigówka, nowe Pulsary zawsze zapewnią przyjemną jazdę pełną lekkości i sportowego stylu. Wystarczy odkręcić gaz, by od razu poczuć pikantny charakter nowych graczy w sportowej lidze lekkich i zrywnych motocykli na prawo jazdy kategorii B2. Pulsar RS 200 dostępny będzie w cenie 12 999 zł, a w wersji NS 200 w cenie 10 999 zł. Motocykle będą oczywiście dostępne w kilku wariantach kolorystycznych. Niebawem do oferty dołączy również pełny drapieżnego charakteru Pulsar 125, którego, podobnie jak większe rodzeństwo, cechuje niespotykana w tej klasie dynamika napędu. Więcej szczegółów u najbliższego dealera, lub na www.bajaj.pl

Specyfikacja techniczna:

PULSAR RS 200

SILNIK
TYP: Jednocylindrowy, czterosuwowy, DTS-i,
wtrysk paliwa Bosch, chłodzony cieczą
POJEMNOŚĆ (ccm): 199.5
MOC (kW @ rpm): 18.01 @ 9750
MOMENT OBROTOWY (Nm @ rpm): 18.3 @ 8000
SMAROWANIE: Mokra misa, obieg wymuszony
ŚWIECA ZAPŁONOWA (szt.): 3
SKRZYNIA BIEGÓW: 6-cio biegowa
SPRZĘGŁO: Wielotarczowe, mokre, manualne
ZAWIESZENIE
ZAWIESZENIE PRZÓD: Widelec teleskopowy 37 mm
ZAWIESZENIE TYŁ: Centralny amortyzator
RAMA: Stalowa – tłoczona
HAMULCE & OPONY
HAMULEC PRZÓD: Single Channel ABS,
300 mm Tarcza
HAMULEC TYŁ: 230 mm Tarcza
OPONA PRZÓD: 100/80-17 Radial
OPONA TYŁ: 130/70-17 Radial
WYMIARY
L × W × H (mm): 1999 × 765 × 1114
ROZSTAW OSI (mm): 1355
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (L): 13
WYPOSAŻENIE ELEKTRYCZNE
AKUMULATOR: 12V 8Ah VRLA
OŚWIETLENIE: LED, automatyczne światła do jazdy dziennej (AHO)

KOMENTARZE