Eleganckie, szprychowe koła, czerwone malowanie z subtelnym wzorem srebrnych pasów, a także najwyższej jakości siedzenie z eleganckim przeszyciem – to wyróżniki Horexa VR6 w wersji Classic.

Nowy Horex powstawał z ”pomocą„ dealerów marki i jej wielbicieli, gdyż ich głosy były brane pod uwagę podczas projektowania tego modelu. ”Chcieli zobaczyć Horexa, który będzie nawiązywał do tradycji marki, więc w odpowiedzi daliśmy im model Classic„- powiedział Fritz Rombach, wiceprezes do spraw sprzedaży i serwisu.

Classic to motocykl wyposażony w sześciocylindrowy, 126-konny silnik. Jednostka napędowa ma doskonały moment obrotowy, nawet przy niedużych prędkościach. To właśnie dzięki zwiększonemu momentowi silnik VR6 Classic dostarcza tak wiele pozytywnych doznań. Otrzymał on też przekonstruowany układ wydechowy i został wyposażony w nowe mapy zapłonu.


REKLAMA

Motocykl został stworzony z dużą dbałością o szczegóły. Na uwagę zasługują wysokiej jakości koła szprychowe Kinoe. Wykonano je z aluminium, a wykończono w technologii CNC. Innowacyjna geometria nypli i ich precyzyjne rozmieszczenie na obręczy pozwala na stosowanie opon bezdętkowych. Warto zwrócić uwagę na sposób, w jaki zostały zaplecione szprychy. Takie rozwiązanie zapewnia dużą sztywność i odporność tego elementu.

Publikacja Świat Motocykli 10/2013.

KOMENTARZE

REKLAMA