Honda Motor Europe prezentuje kolejną nowość w ofercie modelowej na przyszły rok. Model CMX 1100 Rebel, będący większą wersją bardzo popularnego CMX 500 Rebel, zapowiada się ekscytująco. Nowy Buntownik zachował wszystkie zalety mniejszego wariantu, dodatkowo nabierając bardziej zadziornego charakteru. Na jego pokładzie znalazł się także zestaw najbardziej zaawansowanych rozwiązań Hondy, spodziewamy się więc fenomenalnego prowadzenia, emocjonujących przyspieszeń i niezapomnianych wrażeń z jazdy.

Nowa Honda CMX 1100 Rebel to propozycja skierowana do szerokiej grupy motocyklistów – zarówno tych początkujących, jak i doświadczonych. Kierowcy przesiadający się z mniejszych motocykli nie powinni mieć problemów z ujarzmieniem „dużego” Rebela. Siedzenie umieszczone na wysokości 700 mm pozwoli na pewne oparcie stóp o podłoże podczas postojów, a „mokra” masa na poziomie zaledwie 223 kilogramów zapewni lekkość prowadzenia i poczucie całkowitego panowania nad jednośladem.

Bardziej doświadczeni motocykliści docenią wyróżniające się na tle segmentu dopracowane podwozie, na które składają się m.in. czterotłoczkowe zaciski przedniego hamulca, widelec typu cartridge z goleniami o średnicy 43 mm i tylny amortyzator typu piggyback. Niezależnie od posiadanego doświadczenia, każdemu spodobają się charakter i osiągi dwucylindrowego, rzędowego silnika o pojemności 1084 ccm, który pochodzi z modelu CRF 1100 L Africa Twin. Jednostka dysponuje mocą maksymalną 87 KM i momentem obrotowym 98 Nm. Serce CMX 1100 Rebel cechuje się liniowym oddawaniem mocy i momentu obrotowego w niskim i średnim zakresie obrotów silnika.

Nowa Honda CMX 1100 Rebel została pozbawiona wszystkich zbędnych elementów, co zapewniło jej minimalistyczny wygląd. Sylwetkę motocykla dopełniają stalowe błotniki umieszczone tuż nad mięsistymi oponami i okrągły reflektor, łączący klasyczny kształt z wyglądem i skutecznością technologii LED. Na pokładzie znajdziemy wiele innych nowoczesnych rozwiązań technologicznych i systemów elektronicznych. W nowej Hondzie CMX 1100 Rebel pracują m.in. przepustnica ride-by-wire, system kontroli momentu obrotowego, tempomat i kontrola unoszenia przedniego koła. Opcjonalnie motocykl będzie można wyposażyć w dwusprzęgłową przekładnię automatyczną DCT.

Główne cechy nowej Hondy CMX1100 Rebel

  • Zupełnie nowy model w gamie Rebel, łączący klasyczną estetykę z najnowszymi rozwiązaniami technologicznymi
  • Charakterystyka silnika umożliwiająca zarówno powolną podróż, jak i dynamiczną jazdę po mieście i winklach
  • Rzędowy, dwucylindrowy silnik o mocy 87 KM i momencie obrotowym 98 Nm
  • Wysokiej jakości zawieszenie i hamulce, gwarantujące precyzję prowadzenia i radość z jazdy
  • Cztery tryby trzypoziomowego systemu regulacji momentu obrotowego (HSTC)
  • System kontroli unoszenia przedniego koła
  • Dwusprzęgłowa skrzynia biegów DCT (w opcji)
KOMENTARZE