fbpx
A password will be e-mailed to you.

Największy producent opon na świecie zaprezentował zestaw nowych gum na sezon 2020. Sprawdźcie, co przygotował na ulicę, tor, do klasyków i do hard enduro!

Sezon 2020 jeszcze dobrze się nie zaczął, a producenci nieustannie dbają, żebyśmy nie zapadli w zimowy sen i zasypują nas premierami nowych motocykli i produktów. Tym razem mamy dla was porządną dawkę nowości od Bridgestone’a, który na zbliżający się sezon przygotował aż cztery nowe opony. W rozszerzonej ofercie największego producenta wyrobów gumowych i opon na świecie każdy znajdzie coś dla siebie. Są nowe gumy do klasyków, na tor, na ulicę oraz do offroadu. Sprawdźcie, jak prezentują się nowe opony Bridgestone CR11, R11, BT46 i E50R Extreme!

Nowa opona BattlaxClassic Racing CR11: Grzejemy się do zwycięstwa

Opona opracowana specjalnie z myślą o wyścigach Maxi Classic miała już okazję udowodnić, na co ją stać. Jeszcze na etapie tworzenia produktu BattlaxClassic Racing CR11 zwyciężyła w długodystansowych mistrzostwach świata FIM Europe (EEC). Podczas 4-godzinnego wyścigu motocyklowego Biker’s Classic w Spa-Francorchamps opona pomogła zespołowi #10 Poweracing-Japauto zdobyć najwyższe miejsce na podium, a drużynie #5 Roadrunnerz sukcesem zawalczyć o drugą lokatę. W trudnych, deszczowych warunkach, opony Bridgestone pomogły zawodnikom pokonać okrążenie w najlepszym czasie i osiągnąć najwyższą prędkość.

Opona BattlaxClassic Racing CR11 błyskawicznie się rozgrzewa, co ma ogromne znaczenie podczas wyścigów, w których używanie podgrzewaczy opon jest zabronione. Wzór bieżnika zaczerpnięto ze żłobionej opony wyścigowej Bridgestone BattlaxRacing R11. Dzięki niemu opona stabilnie trzyma się nawierzchni i zapewnia maksymalne osiągi. Dzięki wydajnej konstrukcji pasa V-MS-Belt („variable monospiralbelt”) na przodzie, opona zapewnia wyjątkową stabilność podczas hamowania i świetnie reaguje na zakrętach. W tylnej oponie zastosowano połączenie wysokowydajnych elementów w zaawansowanej 3-warstwowej mieszance, co zwiększa osiągi na mokrej nawierzchni.

Opona spełnia wymogi FIM Europe dla kategorii Maxi Classic, dzięki czemu stanowi przepustkę do sukcesu na wyścigach.

Nowa opona BattlaxRacing StreetRS11: Niewiarygodne osiągi klasy premium

BattlaxRacing StreetRS11 to najnowsza opona Bridgestone wkraczająca z toru na drogi: produkt klasy premium, który poprawi Twoje wyczucie i reagowanie na motocyklu. Ulepszenia techniczne RS11 czerpią bezpośrednio z opracowanych rozwiązań Bridgestone w najwyższych kategoriach wyścigowych.

RS11 to pierwsza opona drogowa, w której zastosowano unikalną konstrukcję pasa V-MS-Belt, która jest obecnie używana w oponach wyścigowych Bridgestone o najwyższych osiągach. Wzór bieżnika jest bardzo podobny do żłobionej opony wyścigowej R11 przeznaczonej do suchej nawierzchni. Rowki są dostosowane do potrzeb i wymagań związanych z jazdą torową i zawierają niezbędne adaptacje zapewniające bezpieczne użytkowanie na drodze.

W przedniej i tylnej oponie RS11 zastosowano mieszankę w technologii 3LC. W tylnej oponie znajduje się dodatkowa warstwa mieszanki górnej i bazowej , która odpowiada wymaganiom w zakresie sztywności i stabilności bieżnika. Całkowita poprawa przyczepności jest znacząca.


REKLAMA



REKLAMA



Dzięki BattlaxRacing StreetRS11 nie będziesz się długo zastanawiać nad jazdą… W drogę!

BattlaxBT46: Nowa referencja dla diagonalnych opon turystycznych

BattlaxBT46 zastąpi legendarny model opony BattlaxBT45. Od wprowadzenia na rynek 22 lata temu, BattlaxBT45 była oczywistym wyborem dla motocykli turystycznych. Teraz Bridgestone ulepsza ją, wprowadzając nowoczesną technologię.

Na przodzie opona BattlaxBT46 posiada wzór w kształcie odwróconej litery V, który przejmuje siły działające na oponę, redukuje nierównomierne zużycie i dynamicznie reaguje na komendy kierowcy, zapewniając doskonałe prowadzenie. W tylnej oponie zastosowano jednoskładnikową mieszankę wzbogaconą krzemionką, aby zmaksymalizować osiągi, przyczepność i ograniczyć zużycie. W porównaniu do modelu BT45 nowa opona ma lepiejtrzymasię mokrej nawierzchni, zachowując przy tym dobrze znaną płynność jazdy na nawierzchni suchej oraz odporność na zużycie, z jakich słynął jej poprzednik. BT46 nadaje się do zastosowania „UM” – opony bezdętkowe można montować na feldze dętkowej po założeniu odpowiedniej dętki.

Bridgestone opracował tę oponę specjalnie z myślą o zastosowaniu w rożnych pojazdach, które rywalizują w kategorii motocykli turystycznych. Dostępna w 21 rozmiarach opony przedniej i 27 rozmiarach opony tylnej. Dziesięć podstawowych rozmiarów zadebiutuje w styczniu 2020 r., a pozostałe dopełnią ofertę niedługo potem.

Battlecross E50 Extreme: Przeznaczona do ekstremalnych wyścigów Enduro

Wprowadzona na rynek w 2019 r. opona Battlecross E50 zaliczyła zwycięski debiut, wygrywając w wyścigach w różnych kategoriach Enduro. Na podstawie tego sukcesu firma Bridgestone wypuszcza na rynek nową oponę opracowaną właśnie z myślą o ekstremalnych zawodach Enduro.

Nowy model E50 Extreme poradzi sobie nawet w najtrudniejszym terenie. W jego konstrukcji zastosowano miękką mieszankę stworzoną z myślą o maksymalnej przyczepności i trakcji.

We wzorze bieżnika zastosowano zaawansowane rozmieszczenie klocków. Bieżnik idealnie współgra z technologią CastleBlock modelu E50, gwarantując maksymalne wykorzystanie krawędzi opony i przyczepność.

KOMENTARZE

REKLAMA