fbpx
A password will be e-mailed to you.

Cleveland CycleWorks – amerykańskie korzenie w 125-tce W żyłach tej maszyny płynie sporo amerykańskiej krwi. Firma Cleveland CycleWorks działa w USA, ale jej produkty są składane z części wytwarzanych w różnych częściach globu – od USA, przez Tajwan, Koreę, Chiny, RPA po Europę. Od niedawna motocykle tej marki są dostępne także u nas. Miłośnicy motocyklowego […]

Cleveland CycleWorks – amerykańskie korzenie w 125-tce

W żyłach tej maszyny płynie sporo amerykańskiej krwi. Firma Cleveland CycleWorks działa w USA, ale jej produkty są składane z części wytwarzanych w różnych częściach globu – od USA, przez Tajwan, Koreę, Chiny, RPA po Europę. Od niedawna motocykle tej marki są dostępne także u nas. Miłośnicy motocyklowego lansu – rozbijajcie skarbonki!

Heist – styl przede wszystkim

Heist to coś dla lubiących garażowy styl. Trudno oprzeć się wrażeniu, że powstał właśnie metodą „zrób to sam”. A jednak to fabryczna robota. Wygląd tego motocykla jest jego największym atutem. Gwarantuję, że gdy będziecie nim jechać, co chwila ktoś się za Wami obejrzy. Heist zapewni Wam więcej spojrzeń niż niejedna maszyna, na której zakup trzeba zaciągnąć kredyt. Największą frajdę sprawia kierowcy (bo trudno nie uśmiechnąć się przed jazdą), kiedy patrzy na mały motocykl w tak odważnym wydaniu.

Seryjny custom

Cleveland ma bardzo prostą budowę. Taki sprzęt wymaga pewnych wyrzeczeń, ale nie myślcie, że to model wystawowy. Spokojnie radzi sobie z codziennymi przejażdżkami i dojazdami do pracy. Pod typowo customowym bakiem drzemie jednocylidrowiec zasilany gaźnikiem. Konstrukcja dość popularna i spotykana w wielu motocyklach klasy 125, zazwyczaj typowo miejskich. Smaczkiem w tym przypadku jest wyciągnięty na zewnątrz stożkowy filtr powietrza. Wygląda fajnie, a do tego wzmacnia przyjemne brzmienie silnika.

Apetyt na paliwo na pewno nikogo nie przerazi – trochę powyżej 3 litrów na setkę. Ta jednostka napędowa została sprawdzona już w niejednym małym motocyklu i można się spodziewać, że współpraca z nią będzie bezproblemowa. Dynamika – wystarczy, by poruszać się w mieście i poza nim, pod warunkiem że akceptujecie brak tylnego zawieszenia. Ale przecież ustaliliśmy już, że lans ma priorytet. Na pocieszenie dostaniecie odlotowe siodło retro, ale amortyzowane. Do zestawu dorzucono jeszcze wspaniale wyglądające chromowane koła szprychowe.

Cleveland Heist – indywidualista w mieście

Cleveland Heist jest oryginalną propozycją dla indywidualisty oraz miłośników customowego stylu. Prosta konstrukcja, sprawdzony silnik i otwarte pole do dalszych modyfikacji na własną rękę lub przy pomocy gotowych elementów dostępnych u importera. Do wyboru są m.in. kierownice, wydechy, błotniki i baki. Aby dopiąć na ostatni guzik kwestię stylu, warto pomyśleć o brodzie i paru tatuażach? Serio, Heist pozwala poczuć specyficzny styl customa.

Dane techniczne Cleveland Heist

SILNIK

Typ: czterosuwowy, chłodzony powietrzem

Układ: jednocylindrowy

Pojemność skokowa: 124 ccm

Moc maksymalna: 11 KM (8,2 kW) przy 8500 obr./min

Zasilanie: gaźnik

PRZENIESIENIE NAPĘDU

Silnik-sprzęgło: koła zębate

Skrzynia biegów: pięciostopniowa

Napęd tylnego koła: łańcuch

PODWOZIE

Rama: stalowa

Zawieszenie przednie u teleskopowe, hydrauliczne ze sprężynami

Zawieszenie tylne: brak

Hamulec przedni: tarczowy

Hamulec tylny: tarczowy

Opony przód / tył: M-90/21 50H, M-130/70/18 73H

WYMIARY I MASY

Długość: 2184 mm

Szerokość: 673 mm

Wysokość: 1035 mm

Wysokość siedzenia: 648 mm

Rozstaw osi: 1524 mm

Minimalny prześwit: 184 mm

Masa pojazdu gotowego do jazdy z pełnym bakiem: 135 kg

KOMENTARZE