fbpx

Kilka dni temu Triumph pokazał światu dwa nowe scramblery. Tym razem angielski producent na dobre rozgościł się w klasie ciężkiej. Sramblery wyposażone są w silnik o pojemności 1200 cm3, angielski styl i drapieżny charakter. Czy szykuje się kolejny hit sprzedażowy brytyjskiego producenta?

Jedno jest pewne w dobie powracającej klasyki, Triumph radzi sobie doskonale. To bardzo cieszy – dla motocyklistów coraz bardziej ważna staje się elegancja, szyk, kultura i klasa.

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=QJyGvMztl8U?allowfullscreen=true&autoplay=0&border=0&wmode=opaque&controls=1&showinfo=0]

Elektronika w sercu

Jednostka napędowa obu Sramblerów wyposażona jest w silnik o pojemności 1200 cm3 i  jest sterowana w pełni elektronicznie. W zestawie otrzymujemy zaawansowany system kontroli trakcji, który wyposażony jest w pięć trybów: rain, road, sport, ustawienia użytkownika oraz Offroad. Tryby mają oczywiście wpływ na moc maksymalną, zachowanie silnika oraz TC i ABS! Poza tym jednoślad wyposażony jest w bezkluczykowy system, tempomat, wyświetlasz TFT czy gniazdko USB. Scrambler 1200 otrzymał całkowicie nową, kołyskową ramę stalową, płaskie siodło, dosyć spory prześwit i oczywiście osłonę pod silnikiem. Poza tym wszystkim, Brytyjczycy wyposażyli swoje nowe dziecko w szprychowe koła: tylne ma 17-calową, a przednie 21- calową obręcz. To nie pozostawia złudzeń – niejeden fanatyk będzie katował ten sprzęt w terenie!

Dwie wersje

Scramblera 1200 znajdziemy w salonach sprzedaży w dwóch wersjach – XC oraz XE. Specyfikacja techniczna jest praktycznie taka sama dla obu motocykli. Główna różnica to skok zawieszenia, kolorystyka oraz wyposażenie.

Jeszcze nie znamy wagi pojazdów. Sądząc po zdjęciach, ramie i wyposażeniu, nie będzie ona najmniejsza i na pewno wyniesie więcej niż 210 kilogramów. Jak się domyślacie jazda w terenie takim pojazdem do najłatwiejszych należeć nie będzie, ale na pewno ten sprzęt zrobi kolosalne wrażenie na niejednej osobie i nikt nie przejdzie obok tego motocykla obojętnie!

KOMENTARZE