Wakacje trwają, to dobrze. Przecież odpoczynek, słońce i wyjazdy motocyklowe wychodzą nam wszystkim na zdrowie. A jeśli dopiero planujesz swój urlop lub właśnie się pakujesz przed wyjazdem, to nie zapomnij wrzucić do torby, kufra lub plecaka najnowszego wydania naszego magazynu. To idealny sposób na spędzenie dodatkowej chwili ze światem motocykli. A co w najnowszym numerze? Sprawdźcie sami!
Na skróty:
Yamaha R1M EWC Wójcik Racing Team
Zaczynamy od prawdziwej bomby tego numeru. Simpson skorzystał z okazji przetestowania motocykla niesamowitego, Yamahy R1M EWC zespołu Wójcik Racing Team. Ten jednoślad to prawdziwa fabryka prędkości, a co za tym idzie adrenaliny. Jak wrażenia z testów? Dowiedzie się czytając najnowsze wydanie naszego magazynu!
Polskie tory motocyklowe: Szybko tam, gdzie wolno
To jeden z naszych najfajniejszych projektów tego roku. Zwiedziliśmy całą masę polskich torów wyścigowych, które teraz mamy szczęście opisać – specjalnie dla Was. Przyglądamy się nitce toru, możliwościom szkoleniowym oraz infrastrukturze obiektów. W tym oraz kolejnych artykułach znajdziecie całą masę niezbędnych informacji, które przydadzą się przed wyjazdem na torową pojeżdzawkę. Zaczynamy od obiektu „Tor Wschodzący Białystok”!
Premiera: Indian Challenger Limited
Ze świata sportu przenosimy się do motocykla, w którym styl oraz luksus idą w parze z najnowszymi technologiami. Lech postanowił przetestować dzieło amerykańskich twórców i sprawdzić czy Indian ma szanse walczyć z kultowym producentem motocykla z USA. To trzeba przeczytać!
Premiera: Benelli 752S
Benelli to jedna z tych najmniej oczywistych marek motocyklowych. Mniej oczywistych, ale tylko do momentu poznania. Pierwsze przejechane kilometry oraz zapoznanie się z pełną ofertą producenta może spowodować nagły wytrzeszcz oczu, który utrzyma się przez dłuższy czas. Benelli zaskakuje swoimi śmiałymi projektami. Czy Benelli 752S mogło czymś zaskoczyć, znającego jak własną kieszeń katalog Benelli Tomka? Sprawdźcie sami!
Strefa bez prawka: Keeway RKF 125i
Tym razem Lechu dosiadł motocykla, którym śmiało możesz się poruszać po drogach z prawem jazdy kat. „B”. To jednak nie koniec zalet, Keewaya RKF 125i dorwiesz już poniżej 10 tysięcy złotych. Niskie koszty utrzymania sprawiają, ze tego typu pojazdy są doskonałym środkiem transportu w mieście, ale i poza nim. Jak spodobała się jazda tym jednośladem Lechowi? Zapraszamy na stronę 50!
Osobowość: Mateusz Gessler
Czy wiedzieliście, że Mateusz Gessler, który na co dzień jest szefem najlepszych kuchni, po pracy jest zapalonym motocyklistą i byłym zawodnikiem wyścigowym? Jego konikiem są stare motocykle, a dodatkowo uwielbia silniki boksera. Jak to się stało, że zaczął jeździć i który motocykl wspomina najcieplej? Zapraszamy do działu „osobowość”.
Sport: Transfery w MotoGP
Naprawdę rzadko w zapowiedzi numeru ląduje dział „Sport”, ale tym razem grzechem byłoby nie wspomnieć o tym co się wyprawia w klasie królewskiej. Sezon 2020 to prawdopodobnie najdziwniejszy rok w historii MotoGP. Nieoczekiwane transfery, degradacje i największe zaskoczenia. Jeśli dołożymy fakt, że ostatnie dwa wyścigi wygrał „żółtodziób”, a Marc Marquez już kilka dni po operacji ręki „ćwiczył” pompki, to zorientujemy się, że nie powinniśmy przegapić żadnego wyścigu tego sezonu, a już na pewnie nie powinniśmy pominąć tego artykułu.
Używka: Ducati Monster cz.1
Tym razem w dziale „używka” wylądował motocykl kultowy Ducati Monster. Tomek w swoim artykule stara się opanować historię modelu, uporządkować nazewnictwo i wytłumaczyć dlaczego każdy motocyklista, choć raz powinien się przejechać Ducati Monsterem. Zapraszamy do lektury!
Zabytek: BMW R 35
A w dziale „zabytek” spotykamy się z BMW R 35. Produkowany zaledwie przez trzy lata bawarski singiel to niekwestionowany motocyklowy rarytas. Tym bardziej cieszymy się, że Lech miał możliwość spotkać się z tym oldtimerem, zorganizować sesję zdjęciową i poznać jego historię, która teraz dzieli się ze wszystkimi! Artykuł o „osiołku” znajdziecie na stronie 54!
Custom: Yamaha XP 500 T-Max. Unikat
W najnowszym numerze nie mogło zabraknąć customa. Tym razem gwiazdą numeru jest skuter T-Max, porządnie zmotany przez warsztat Unikat Motorworks. Efekt? Powalający. Więcej dowiecie się otwierając gazetę na stronie 64-65!
Jak to działa: Serwis amortyzatora
Wbrew pozorom serwis amortyzatorów to nie jest najprostsza sprawa i generalnie nie jest najpopularniejszą czynnością wykonywaną przy okazji serwisów całego motocykla. Tym razem Tomek udał się do specjalisty w zakresie napraw oraz regeneracji zawieszeń, gdzie poznaje tajniki fachowej obsługi amortyzatora. To trudniejsze niż myśleliśmy!
Za horyzont: Bali
Podróże. Tobiasz wybrał się na Bali. Co prawda wyspa kojarzy się nam luksusem, ale skuterową podróż po tym rejonie Indonezji można przecież odbyć bez grubego portfela, a wydatki ograniczyć do rozsądnego minimum. Tak, to możliwe! Wystarczy trochę chęci i skuter, którym można wjechać praktycznie wszędzie.