fbpx

Pierwszy miesiąc nowego roku za nami, zatem nadszedł czas na jego podsumowanie. Wśród najchętniej czytanych przez Was artykułów w styczniu nie brakowało tych z testami motocykli, różnego rodzaju zestawieniami, a także opisów customów i szczypty motorsportu.

5 klasycznych chopperów. Wzorując się na Ameryce

Jeszcze stosunkowo niedawno cała japońska wielka czwórka miała w swojej ofercie motocykle typu chopper, które po czasie zostały wyparte przez cruisery. Postanowiliśmy więc przypomnieć pięć klasycznych chopperów, być może nie zawsze oczywistych dla tego gatunku.

>> Czytaj dalej <<

Boczne kółka do motocykli. Na czterech łapach

Podobno dobry motocyklista pojedzie na każdej maszynie, niezależnie od uwarunkowań fizycznych. Jest w tym trochę racji, ale… po co się męczyć z ciężkim cruiserem, mając na przykład 170 cm wzrostu, skoro można sobie pomóc ciekawym i praktycznym urządzeniem? Nie ma się co śmiać – boczne, rozkładane koła renomowanych producentów to efekt wielu lat badań i ciężkiej pracy uzdolnionych inżynierów.

>> Czytaj dalej <<

Harley-Davidson Road Glide & Street Glide. Posłuszni barbarzyńcy

„Harleyu i Davidsonie, nie idźcie tą drogą” krzyczeli maniakalni miłośnicy marki, gdy ta zaprezentowała V-Roda, owoc współpracy z Porsche. „Harleyu i Davidsonie, nie idźcie tą drogą” krzyczeli, gdy do oferty trafiał XR 1200 X, czy z oferty wypadała platforma Dyna. Najgłośniej krzyczeli po premierze elektrycznego modelu LiveWire. Ewidentnie ekipie z Milwaukee ktoś musiał namiętnie szeptać do ucha „Ale Wy macie silną psychikę”, bo ci długo zdawali się być głusi na niezbyt przychylne docinki ze strony klientów.

>> Czytaj dalej <<

Spalinowe kontra elektryczne – historyczne starcie na SuperEnduro

Gliwice otworzyły kolejny sezon serii SuperEnduro! Polacy, na czele z Dominikiem Olszowym, ponownie dostarczyli kipiących emocji. Poza klasyczną walką łokieć w łokieć byliśmy świadkami historycznego starcia motocykli spalinowych z elektrycznymi.

>> Czytaj więcej <<

BMW R 1250 R „Reimagined” – Renard Speed Shop. Odrodzenie

Pamiętacie Lotusa C-01? Po premierze w 2014 roku został okrzyknięty najpiękniejszym motocyklem na świecie. Za projekt odpowiadał Daniel Simon, guru designu, znany ze współpracy z Bugatti, Bentleyem i Singerem. Monolityczne nadwozie z włókna węglowego, inspirowane kultowym Lotusem 49, zostało połączone z silnikiem typu V-twin Rotaxa o pojemności 1195 cm3, generującym 200 koni mechanicznych mocy.

>> Czytaj dalej <<
KOMENTARZE