Najważniejszą tegoroczną premierą Hondy jest oczywiście nowy Transalp, ale nie zabrakło również nowości w innych segmentach, choć, poza być może miejskim scramblerem CL500, są one raczej mocno niszowe. Spójrzmy, co najsłynniejszy japoński producent pokazał w Mediolanie.
Na skróty:
CL500 – neoklasyk na A2
Lata lecą, a klasyczny motocyklowy styl się nie starzeje. Maszyny z kategorii „classic” czy „heritage” ma w swojej ofercie większość największych producentów. Oczywiście sama stylistyka jest tylko opakowaniem, bo zastosowane technologie są już zupełnie współczesne. 

CMX1100T Rebel – bobber z turystycznym potencjałem
Model CMX1100 Rebel, czyli „bobber XXI wieku”, był odważnym ruchem ze strony Hondy. Trudno inaczej nazwać motocykl nawiązujący do tradycji amerykańskich customów, ale napędzany dużym rzędowym dwucylindrowcem z Afryki Twin i pełen nowoczesnych akcentów stylistycznych. 

EM1 e – pierwszy elektryczny jednoślad Hondy w Europie
Honda ogłosiła niedawno plan wprowadzenia na światowe rynki dziesięciu lub więcej modeli z napędem elektrycznym do 2025 roku. EM1 e jest pierwszym tego typu pojazdem, który trafi do europejskich salonów tej marki. To lekki skuter o wygładzonej linii, idealny do poruszania się po mieście, zwłaszcza do codziennych dojazdów do pracy czy na uczelnię. 

Szeroka kosmetyka
Pewne zmiany, choć już raczej kosmetyczne, zaszły również w obecnych już na rynku modelach Hondy. Popularne skutery Forza 125 i 350 otrzymały nowe eleganckie owiewki i przeprojektowane zestawy wskaźników. Pojawiła się również Forza 125 Special Edition w matowym, szarym malowaniu i z czerwonymi detalami.
Ponadto paletę nowych kolorów otrzymała na sezon 2023 szeroka gama modeli: od SH125 do GL1800 Gold Wing, w tym gama Neo Sports Café z nakedem CB, skuter X-ADV, CRF1100L Africa Twin i NT1100, a także miniaturowa MSX125 Grom.
Więcej informacji o motocyklach marki Honda znajdziecie u dealerów oraz na stronie www.honda.pl










