fbpx

Rok 2023 będzie dla marki Voge rokiem wielkich motocyklowych premier. Producent zamierza konkurować na równych warunkach z najlepszymi światowymi graczami zarówno pod względem jakości jak i osiągniętego poziomu technologicznego. 

Na tegorocznych targach motocyklowych EICMA marka zaprezentowała zapowiedź nowej gamy skuterów, jak również ciekawe modele z segmentu motocyklowego, w którym fabryka Loncin ma ogromne doświadczenie. Prezentację zaczynamy od skuterów zapewniających mobilność w mieście, aby stopniowo przejść do gamy motocykli. W zeszłym roku zaprezentowano koncepcyjny model SR4, jednoślad, który osiągnął ostateczną wersję i jest już dostępny m.in. u europejskich dealerów jako SR4 Max.

Voge SR125

Na rok 2023 oferta skuterów wzbogaci się o pojazd dedykowany codziennemu życiu w mieście. SR125 to lekki i dynamiczny skuter, który chce rzucić wyzwanie sprawnemu poruszaniu się w ruchu ulicznym. Sportowa linia, wyrafinowane wykończenia i kompaktowe wymiary idealnie wpisują go w miejską dżunglę. Kanapa osadzona na wysokości 77,5 cm od ziemi jest praktyczna dla większości osób, co sprawia, że ​​jazda tym jednośladem jest dziecinnie łatwa. Schowek pod siodłem jest bardzo pojemny i bez problemu pomieści kask integralny. Chłodzony cieczą, jednocylindrowy silnik o pojemności 125 ccm jest nową konstrukcją marki. Charakteryzuje się niskim tarciem wewnętrznym i łączy doskonałe osiągi, niskie koszty eksploatacji i znikome zużycie paliwa. W tym ostatnim pomaga zastosowanie znanej z nowoczesnych samochodów funkcji Start&Stop. Maksymalna prędkość – 105 km/h – pozwala pokonywać nawet pozamiejskie trasy. Ekonomiczne cechy silnika wspierane są przez niezawodne podwozie i zawieszenie, które jest w stanie amortyzować każde nierówności drogi, zapewniając bezpieczną jazdę dzięki dodanej fabrycznie kontroli trakcji.W pojeździe mamy złożone koła 14 i 13 cali, z hamulcami tarczowymi i ABS w standardzie. W SR125 niczego nie brakuje: kolorowy wyświetlacz LCD łączy się z telefonem przez Bluetooth, a dzięki zintegrowanemu systemowi głośników możesz używać nawigacji lub słuchać muzyki. Na pokładzie mamy gniazdo USB, system bezkluczykowy, a nawet przednią kamerę do rejestrowania obrazu podczas jazdy. SR125 będzie dostępny w połowie 2023 roku.

Voge Real 5T

Real 5T to elektryczny skuter o eleganckich i czystych liniach, dużej ładowności oraz mocnym silniku. Zbudowano go z wręcz obsesyjną dbałością o szczegóły i ultranowoczesne rozwiązania, jak elektroniczne przyciski dotykowe na kierownicy. Skuter ten posiada centralny silnik połączony z tylnym kołem za pomocą paska zębatego firmy Continental. Real 5T ma wbudowane trzy tryby jazdy. Aerodynamiczne kształty nadwozia zapewniają przyzwoite osiągi w mieście i na drogach szybkiego ruchu. Jego maksymalna prędkość to 115 km/h, a maksymalna moc to 14,96 KM. Przy wybraniu ekonomicznego trybu ECO na pełnych akumulatorach może osiągnąć nawet 240 km zasięgu.Kompaktowy rozmiar pojazdu, z kanapą umieszczoną 76,5 cm nad ziemią i doskonałym rozłożeniem ciężaru po 50% na każdą oś zadowoli niejednego entuzjastę skuterów. Real 5T  wyposażony jest w kontrolę trakcji, która wraz z dwukanałowym ABS i systemem ESS (Emergency Signal System) zapewniają niezbędne wsparcie dla bezpiecznej jazdy przez cały rok. Multimedialny system Real 5T udostępnia interaktywny interfejs użytkownika widoczny na 8-calowym ekranie TFT Multitouch wraz z szeregiem dedykowanych do niego programów, takich jak nawigacja, monitorowanie pogody w czasie rzeczywistym czy muzyką online. Nasz smartphone szybko i bezpiecznie naładujemy dzięki bezprzewodowej ładowarce zamontowanej w jednym ze schowków. Premiera tego modelu jest zaplanowana na koniec 2023 roku.

Voge R 125

Przechodząc do nowości wyposażonych w manualną skrzynię biegów, powinniśmy zacząć od oczekiwanego przedstawiciela motocykli o pojemności 125 ccm. Voge R 125 uzupełnia rodzinę Voge o tego rodzaju sprzęty i skierowany jest do młodych kierowców z kategorią A1 lub kierowców posiadających prawo jazdy kategorii B.

Ten model wprowadza nową linię stylistyczną dla rodziny naked bike Voge. Projektanci zastosowali tutaj m.in. plastikową zabudowę zbiornika paliwa, która zgrabnie przechodzi w boczne owiewki nadając pojazdowi lekkość i dynamiczny wygląd. Motocykl waży zaledwie 128 kg, co czyni go jednym z najlżejszych w segmencie. 

Silnik w tym modelu to nowa chłodzona cieczą niezwykle kompaktowa konstrukcja. Mamy tutaj jednocylindrowca o pojemności 125 cm3 z dwoma wałkami rozrządu generującego moc 14,1 KM przy 9500 obr./min. Podwozie to stalowa kratownicowa rama z przodu z widelcem upside-down, a z tyłu z aluminiowym wahaczem o nowoczesnym kształcie.Układ hamulcowy składający się z przedniej tarczy o średnicy 275 mm i i tylnej 220 mm wspiera dwukanałowy system ABS z przewodami w oplocie, który dostajemy tutaj w standardzie. W kokpicie osadzono kolorowy wyświetlacz LCD z łatwo dostępnym gniazdem USB do podłączenia smartfona czy innych urządzeń elektronicznych. Voge R 125 pojawi się w Polsce na początku 2023 roku.

Voge 525 AC 2023

Rodzina motocykli Voge o pojemności 500 ccm to pojazdy dla bardziej doświadczonych jeźdźców. Model 525 AC skierowany jest do tych kierowców, którzy używają jednośladu na co dzień i oczekują szybkiej, zwrotnej, a zarazem stylowej maszyny.Voge na targach EICMA zaprezentował w tym segmencie scramblera, który był długo oczekiwany przez miłośników tego typu motocykli. Napędza go nowy rzędowy dwucylindrowy silnik o pojemności 494 ccm, który generuje maksymalną moc 47,6KM dostępną przy 8500 obr./min. Jest on bliską konstrukcją do obecnego już na rynku Voge’a 500 AC.

Voge Valico DS 525X 2023

Europejski wygląd nadwozia, nowoczesny silnik, bogate wyposażenie i sprawdzone rozwiązania technologiczne to mocne strony nowego Voge Valico DS 525X. Ten motocykl zaprojektowano tak, aby z niezwykłą łatwością dojechał praktycznie wszędzie. To super wyposażony i kompaktowy sprzęt ważący zaledwie 190 kg. Kanapa w tym modelu usytuowana jest 83 cm nad ziemią i spełnia potrzeby jeźdźców praktycznie o każdym wzroście.Zwarta linia motocykla dobrze komponuje się z atrakcyjnym kształtem reflektorów LED. Dwucylindrowy rzędowy silnik DOHC jest chłodzony cieczą i ma maksymalną moc ograniczoną do 35 kW, dzięki czemu motocykl ten można prowadzić z prawem jazdy A2. Na jego pokładzie znajdziemy dwa trybu ustawienia jazdy – eko i sport. W wyposażeniu standardowym znajdziemy system ABS oraz kontrolę trakcji. Oba systemy można w razie potrzeby dezaktywować. Standardowe wyposażenie to najwyższej jakości komponenty: widelec KYB, układ hamulcowy Nissin oraz opony Metzeler. Z przodu zamontowano koło o średnicy 19”, a z tyłu 17”. Kolorowy wyświetlacz LCD o przekątnej 7” zastosowany w DS 525X obsługuje również nawigację. W motocyklu nie mogło także zabraknąć wbudowanego w kokpit gniazda USB. Z przydatnych dodatków możemy domówić specjalnie zaprojektowane do tego motocykla wytrzymałe, aluminiowe kufry sygnowane znakiem Voge. Premiera DS 525X w Polsce nie jest jeszcze określona.

Voge DS 900 Valico

Voge DS Valico 900 to koncept ulicznego enduro z 21-calowym przednim kołem i sportowym designem. Zasila go dwucylindrowa jednostka o pojemności 895 ccm, która rozwija moc 96,5 KM przy 8250 obr./min. i 87 Nm momentu obrotowego przy 6250 obr./min. Sześciobiegowa skrzynia biegów wyposażona jest w quickshifter, na pokładzie mamy również amortyzator skrętu. Układ hamulcowy z przodu i tyłu motocykla pochodzi od renomowanej firmy Brembo.

Duży, kolorowy wyświetlacz TFT wyświetla wszystkie potrzebne informacje. W opcji dostaniemy tempomat, podgrzewane manetki czy akcesoryjne siedzenie. Voge DS 900 wyposażony został w zestaw dedykowanych aluminiowych kufrów identyczny jak dla jego mniejszego brata, DS 525X. Koncern Loncin, właściciel marki Voge, z pewnością zamierza jak najszybciej wprowadzić model DS 900 na rynek ze względu na duże zainteresowanie użytkowników tego typu motocykli. 

Więcej o marce Voge znajdziecie na polskiej stronie importera – www.voge.pl

 

KOMENTARZE