fbpx

Dotychczasowy Dominar w zasadzie przebojem wdarł się na polski rynek. Jego zaletą bez wątpienia była niska cena i wysoka jakość wykonania . Czy odświeżona wersja również zachwyci klientów?

Nowy Dominar to więcej mocy, bogatsze wyposażenie i klasowa technologia.
Silnik posiada nie tylko większy zakres dostępnych obrotów, ale także daje do dyspozycji więcej mocy (40 KM) oraz wysoki moment obrotowy w szerszym zakresie. Pozwalają na to m. in. zmodyfikowany układ rozrządu DOHC z dwoma wałkami rozrządu oraz zmieniony układ wydechowy, którego podwójna końcówka brzmi teraz jeszcze lepiej. 

Antyhopping w zestawie!

Za utrzymanie wysokich parametrów silnika w każdych warunkach odpowiada układ elektronicznego wtrysku paliwa, chłodzenie cieczą z bardziej wydajną chłodnicą oraz aż trzy świece zapłonowe w głowicy cylindra. Nad płynnością przeniesienia napędu oraz redukcją niechcianych uślizgów tylnego koła czuwa sprzęgło z układem antyhoppingowym oraz precyzyjna 6-biegowa przekładnia.

Przednie zawieszenie oparto w nowej wersji na widelcu typu upside-down. Układ hamulcowy z kolei oparto o radialny zacisk (w osi osi przedniej) oraz dwukanałowy system ABS, w założeniu ma zapewniać większą wydajność i precyzję. Nowoczesną technologię uzupełnia rozbudowane wyposażenie, uzupełnione m.in. o nowy wyświetlacz LCD, informujący m.in. o zapiętym aktualnie biegu. Całości dopełnia odświeżona stylistyka, a warianty kolorystyczne? Sami zobaczcie!     
Motocykl dostępny jest w przedsprzedaży! Być może Dominar 400 w wersji 2020 z zaskoczy cię na nowo? Jeśli jesteś zainteresowany zakupem skontaktuj się z dilerem lub wejdź na stronę www.testujdominar400.pl i zarezerwuj motocykl.

KOMENTARZE