fbpx

Honda Polska została partnerem tegorocznej, piątej edycji Enduro Rally 24, która odbędzie się na Pojezierzu Drawskim w dniach 9-12 czerwca. Podczas rajdu Honda zorganizuje puchar modelu Africa Twin oraz udostępni swoje motocykle do jazd testowych.

W bazie rajdu na chętnych będą czekały maszyny, które doskonale sprawdzą się w enduro, takie jak AFRICA Twin Adventure Sports wyposażona w elektroniczne zawieszenie i przekładnię DCT, Africa Twin z manualną skrzynią biegów, CRF300 L, CRF300Rally, CRF110F, CRF50Fa także tegoroczna nowość – skuter ADV350.

Africa Twin jest największym motocyklem Hondy w klasie Adventure. Na tej samej platformie zbudowano dwie wersje modelu – dostosowaną do jazdy terenowej CRF1100L Africa Twin oraz doskonale sprawdzającą się w trakcie długich wypraw, CRF1100L Africa Twin Adventure Sports. Obie charakteryzują się bardzo wysokim poziomem uniwersalności – to maszyny odpowiednie zarówno do codziennych dojazdów, jak i dalekobieżnych wycieczek połączonych ze zwiedzeniem ciekawych, trudnodostępnych zakątków. W opcji model ten dostępny jest z dwusprzęgłową skrzynią biegów DCT, która – pracując w trzech trybach – zapewnia błyskawiczną, a zarazem płynną zmianę biegów.

CRF300 L i CRF300 Rally to lekkie i zwinne dwufunkcyjne maszyny, które doskonale czują się zarówno w ruchu miejskim, jak i podczas weekendowych wypadów poza utwardzone szlaki. Smukłe proporcje, błyskawiczna reakcja na dodanie gazu, precyzja układu kierowniczego i płynna praca zawieszenia to cechy, które zdecydowały o wszechstronności tych modeli. Hondę CRF300 Rally, zainspirowaną wyczynowym modelem HRC CRF450 RALLY, dodatkowo dostosowano do dłuższych podróży, wyposażając ją w większy zbiornik paliwa, owiewkę czołową i chroniącą przed wiatrem szybę.

Honda ADV350

CRF50F – dzięki przyjaznej ergonomii i niskiemu położeniu siedzenia – stanowi doskonałą propozycję pierwszego jednośladu dla najmłodszych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z motocyklami. Tu priorytetami są niezawodność, łatwość obsługi i dobra zabawa. CRF110F jest natomiast idealnym kolejnym etapem nauki jazdy i doskonalenia umiejętności w enduro.

ADV350 jest młodszym bratem modelu X-ADV i zarazem drugim z rodziny skuterów Hondy o charakterze Adventure. Konstrukcja pojazdu i jego wyposażenie dedykowane są ludziom aktywnym, lubiącym weekendowe wypady poza miasto, a jednocześnie potrzebującym wygodnego, pakownego jednośladu do codziennych dojazdów. W segmencie dużych skuterów, ADV350 wyróżnia się przednim zawieszeniem typu motocyklowego o największym skoku w klasie, zaawansowaną konstrukcją tylnego zawieszenia, sporym jak na skuter prześwitem, wyświetlaczem LCD typu Rally, a także sześcioramiennymi obręczami kół o wzorze w kształcie litery X, zaopatrzonymi w bezdętkowe opony z szerokim, klockowym bieżnikiem.

Enduro Rally 24 – sportowo-turystyczny rajd promujący aktywność sportową oraz ducha rywalizacji, od kilku lat przeprowadzany jest w najciekawszych turystycznych zakątkach Polski. Organizatorzy rajdu przygotowali kilka klas współzawodnictwa: Rally, Rally ADV, Dakar Legends oraz klasę bez rywalizacji – Rally Academy. Dzięki temu każdy z uczestników imprezy będzie mógł znaleźć coś dla siebie. Enduro Rally 24 jest zatem rajdem dedykowanym miłośnikom enduro o różnym stopniu zaawansowania. W tym roku na najbardziej doświadczonych zawodników czekają najdłuższe w historii rajdu odcinki specjalne.

Honda zaprasza do testowania swoich maszyn w wyjątkowych, rajdowych okolicznościach.

KOMENTARZE