fbpx

W roku modelowym 2024 Honda CB125R zyskała pełnokolorowy ekran TFT z modelu CB1000R, sterowany przez zupełnie nowy zestaw wskaźników, a także cztery nowe kolory.

Od chwili wprowadzenia na rynek, CB125R jest motocyklem, który zdecydowanie wyróżnia  się wśród maszyn tej klasy. Napędzany dynamicznym silnikiem o pojemności 125 cm3, CB125R obudził u wielu osób chęć posiadania maszyny z serii Neo Sports Café, z bogatą specyfikacją i minimalistyczną stylistyką retro w bardzo nowoczesnym wydaniu.

Wraz z dodatkowym akcentem Premium w postaci nowego, 5-calowego, pełnokolorowego wyświetlacza TFT z modelu CB1000R, CB125R na rok 2024 zyskuje cztery nowe, atrakcyjne malowania, które spowodują, że będzie wyróżniał się z tłumu.

Nowy ekran oferuje kierowcy wybór jednego z czterech typów wyświetlania prędkości i obrotów oraz wyraźnie pokazuje informacje o zużyciu paliwa i wyborze biegu. Na obrotomierzu znalazł się również konfigurowalny punkt zmiany przełożenia. Obsługa ekranu jest intuicyjna i odbywa się za pomocą z całkowicie nowego, stylowego zestawu przełączników po lewej stronie kierownicy.

CB125R z roku modelowego 2024 będzie dostępny w czterech nowych malowaniach: Matt Cynos Grey, Pearl Cool White, Reef Sea Blue Metallic i Pearl Splendor Red z dopasowaną kolorystycznie owiewką tylną. Wszystkie otrzymały duże logo CB125R na osłonach chłodnicy i negatywowe logo Honda Wing na zbiorniku paliwa. Jedynym wyjątkiem jest unikalna w gamie kolorystyka Matt Cynos Grey Metallic, ze złotymi logo CB125R i Honda Wing odpowiednio na osłonach i zbiorniku.

CB125R z roku modelowego 2021 zyskał widelec USD Showa Separate Function Big Piston (SFF-BP) o średnicy 41 mm, zapożyczony od wiekszego brata z serii Neo Sports Café – CB650. Teraz CB125R oferuje jakość zawieszenia taką jak duże motocykle. Otrzymał on także całkowicie nowy silnik, generujący solidną moc 15 KM (11,0 kW) i moment obrotowy 11,6 Nm, homologowany zgodnie z wymogami normy EURO5+.

Nowe wymogi dot. emisji spalin, zgodne z normą EURO5+, zaczną obowiązywać pod koniec 2024 r. Zakładają one wprowadzenie nowego „pokładowego” monitorowania katalizatora i obniżenie progu umożliwiającego wykrycie usterki, a tym samym wcześniejsze ostrzeganie kierowcy. Ponadto wprowadzone zostaną bardziej rygorystyczne ograniczenia dot. hałasu i długoterminowej emisji spalin.

KOMENTARZE