fbpx

Vintage stanowi uzupełnienie serii M12. W wersji Vintage otrzymał piękne, szprychowe koła, prostą kierownicę wykończoną matowym malowaniem oraz nową kanapę.

Junak M12 Vintage tym sposobem dostojnie nawiązuje do bardzo klasycznych linii, które zostały uzbrojone we współczesne rozwiązania technologiczne. Motocykl seryjnie został wyposażony także w elektroniczny wtrysk paliwa oraz układ hamulcowy CBS.

Junak M12 Vintage pozwala rozwijać prędkość maksymalną 100 km/h, przy tym zapewniając sporą dozę komfortu, pewności prowadzenia i przyjemności z jazdy. To zasługa nie tylko przemyślanie zoptymalizowanego zawieszenia, ale także silnika, posiadającego wałek wyrównoważający, skutecznie eliminujący wszelkie wibracje, nawet podczas jazdy z wysokimi prędkościami obrotowymi.

Jednostka może się pochwalić duża elastycznością i szybką reakcją na ruch manetką. To zasługa nowego osprzętu tej jednostki napędowej. Wtrysk sprawia, że serce motocykla teraz pracuje z jeszcze większą kulturą, przy zachowaniu niższego spalania. To rozwiązanie w porównaniu do gaźnika jest w pełni bezobsługowe, precyzyjne i długowieczne.

Do dalszych wypadów zachęcają także duże, szprychowe koła, komfortowe siedzisko, szerokie podesty oraz kierownica wyposażona w ergonomiczne manetki o sporej średnicy. To połączenie zapewnia wygodną i niczym niewymuszoną pozycję za kierownicą, co pozwala jeszcze bardziej cieszyć się z każdego przebytego kilometra.Warto zwrócić uwagę także na oświetlenie pojazdu – wydajna przednia lampa, ledowe kierunkowskazy oraz tylny klosz kryjący światła pozycyjne i stopu – te również zostały wykonane w tej nowoczesnej i energooszczędnej technologii.

Całości dopełniają wyjątkowe malowania – brązowe oraz czarne matowe, które sprawiają, że nowy Junak M12 Vintage wygląda na drodze zjawiskowo. Warto także zwrócić uwagę na liczne detale w kolorze czarnym – takie jak na przykład kierownica czy wydech.

Nowość od Junaka będzie dostępna w salonach już w czerwcu. Jego sugerowana cena to 8299 PLN brutto.

KOMENTARZE