fbpx

Yamaha YZF R1 Absolutny klasyk w pełnym tego słowa znaczeniu. Jego pojawienie się na rynku było niemałym szokiem dla całego światka motocyklowego. Odnosi się wrażenie, że motocykliści nie byli przygotowani na tak mocny i szybki motocykl, stąd tak mała podaż egzemplarzy w nienaruszonym fabrycznym malowaniu. O wersji biało-czerwonej można dziś już mówić jak o prawdziwym […]

Yamaha YZF R1

Yamaha YZF R1

Absolutny klasyk w pełnym tego słowa znaczeniu. Jego pojawienie się na rynku było niemałym szokiem dla całego światka motocyklowego. Odnosi się wrażenie, że motocykliści nie byli przygotowani na tak mocny i szybki motocykl, stąd tak mała podaż egzemplarzy w nienaruszonym fabrycznym malowaniu. O wersji biało-czerwonej można dziś już mówić jak o prawdziwym białym kruku. Dlatego ta oferta, przynajmniej na pierwszy rzut oka, wydaje się być prawdziwą okazją.

http://www.autotrader.pl/yamaha-yzf-r1-1998/117964412/

Honda CBR 1100 XX

Honda CBR 1100 XX

Ten motocykl rozbudzał emocje nie tylko w momencie swojej premiery. 164 KM także i dziś robią wrażenie. To doskonałe połączenie sportu i szybkiej turystyki – zwłaszcza z doczepionymi trzema kuframi, za naprawdę rozsądne pieniądze. Co ciekawe starsze egzemplarze wyposażone w gaźnik charakteryzowały się wyższą mocą niż nowe zasilane wtryskiem.

http://www.autotrader.pl/honda-cbr-1100-xx-1997/117999913/

Suzuki GSX-F Katana

Suzuki GSX-F Katana

„Ścigacz dla Kowalskiego”, choć nie porywa ani osiągami, ani technologią (silnik to chłodzona powietrzem i olejem jednostka pamiętająca wczesne lata 80.), to przez lata zyskała rzesze zadowolonych użytkowników. Popularne „Jajko” należy do grona motocykli, które nie przysparzają swemu kierowcy zbyt wielu kłopotów.

http://www.autotrader.pl/suzuki-gsx-f-katana-gsxf-2006-rok-2006/118008962/

Honda CBR 600 (F3)

Honda CBR 600 (F3)

Stała się synonimem niezawodności. Mimo sportowego wyglądu gwarantuje kierowcy i pasażerowi – co stanowi rzadkość w tym segmencie motocykli, całkiem niezłą wygodę. Poza tym jej osiągi nadal pozostają atrakcyjne. Duża podaż egzemplarzy tego modelu skutecznie obniża cenę. Nie bez znaczenia jest także łatwy dostęp do części używanych.

http://www.autotrader.pl/honda-cbr-600-f3-1998/118001949/

Kawasaki ZZR 600

Kawasaki ZZR 600

Sprawdzona i przez lata udoskonalana konstrukcja w naszym kraju nie ma zbyt dobrej prasy przez problemy ze złym doborem materiału na gniazda zaworowe w pierwszych egzemplarzach. Przy zakupie należy zwrócić baczną uwag na pracę rozrządu. Model oferowany w USA znacznie dłużej niż w Europie, dlatego nie należy obawiać się zakupu importowanego motocykla z rocznika, w jakim nie był oferowany na starym kontynencie – to wcale nie musi być przekręt.

http://www.autotrader.pl/kawasaki-zzr-600-1997/117987774/

Honda VFR

Honda VFR

Stara, dobra VFR. Miłowana przez swoich właścicieli. Rozrząd na kołach zębatych gwarantował niemal niezniszczalność tego układu. Silnik w układzie V4 jest, według wielu, optymalnym układem dla motocykla, choć niestety także najdroższym pod względem serwisu. Dodatkowym smaczkiem stylistycznym jest jednoramienny wahacz. Typowy motocykl sportowo-turystyczny z mocniejszym akcentem na turystykę.

http://www.autotrader.pl/honda-vfr-800f-2002/116088993/

Suzuki GSX-R

Suzuki GSX-R

GSX-R. Ten skrót powoduje przyspieszenie bicia serca i gwarantuje emocje. Seryjnie montowany amortyzator skrętu czasami był niewystarczający, czyli element akcesoryjny jest niemałym atutem. Jak przy większości motocykli sportowych trzeba zwrócić baczną uwagę na wypadkową przeszłość interesującego nas egzemplarza.

http://www.autotrader.pl/suzuki-gsx-r-2003/116900090/

Honda VTR 1000

Honda VTR 1000

Lubiany przez użytkowników, choć stojący w cieniu (mocy) innej japońskiej V2 – Suzuki TLS, bijąca ją jednak na głowę pod każdym innym względem. Ta sprawdzona konstrukcja od lat cieszy swoich właścicieli. Największym mankamentem dla kupującego jest niechęć aktualnych właścicieli do rozstawania się z tym niezwykle wdzięcznym, choć dość paliwożernym motocyklem.

http://www.autotrader.pl/honda-vtr-1000-f-1997/117012033/

Yamaha SZR 600

Yamaha SZR 600

Niezwykle ciekawa, choć bardzo niedoceniana u nas konstrukcja. Sportowy singel nie powalał mocą, ale na górskiej, krętej srodze potrafi utrzeć nosa niejednej maszynie o mocy dwu, a czasem nawet trzykrotnie większej. Dla fanów szybkiej, technicznej jazdy po zakrętach, których nie interesuje ani prędkość maksymalna, ani wyścigi na 1/4 mili.

http://www.autotrader.pl/yamaha-szr-szr-660-zamiana-na-auto-1997/117665682/

Triumph TT

Triumph TT

Dość egzotyczny pojazd za całkiem niezłą cenę. Dziś importerstwo Triumpha działa już u nas na tyle sprawnie, że nie należy obawiać się kłopotu z ewentualnymi częściami. Prawdziwy motocykl sportowy za mniej niż połowę założonej przez nas kwoty? Dlaczego nie spróbować?

http://www.autotrader.pl/triumph-tt-zarejestrowany-100-sprawny-2001/117932776/

 

Szymon Dziawer

KOMENTARZE