Nowoczesny, dynamiczny, świetnie wykonany i wyposażony. A do tego dostępny w bardzo dobrej cenie! Voge 500DS to tegoroczna nowość, która może mocno zamieszać w segmencie lekkich maszyn adventure na prawo jazdy kat. A2.
Na skróty:
Takiego wyposażenia nikt się nie spodziewał
Znany w Europie, nowy na polskim rynku. Voge 500DS chwali się dynamicznym silnikiem – dwa cylindry, 500 ccm pojemności, 48 KM mocy i 43 Nm momentu obrotowego. Do tego zawieszenie firmy KYB, które sprawia, że jazda nim staje się komfortowa i stabilna. Bezpieczeństwo na jeszcze lepszym poziomie oferują hamulce firmy Nissin z ABS-em BOSCH. 
Bezkompromisowy pod każdym względem
Voge 500DS to motocykl oparty na sprawdzonych podzespołach. Zawieszenie marki KYB, hamulce Nissin i opony Pirelli to gwarancja jakości i dbałości o detale. Za bezpieczeństwo hamowania odpowiada ABS Bosch, a za odpowiednią kulturę pracy silnika, zgodnego z normami Euro5, elektroniczny wtrysk paliwa tej samej marki. 
Co zaskakujące, w tej cenie projektanci zadbali także o łączność Bluetooth. Na ekranie wyświetlają się połączenia przychodzące, co daje możliwość pozostania w ciągłym kontakcie z bliskimi. Nie zabrakło również ładowarki USB, dlatego nie musisz się martwić, że podczas eksplorowania świata zabłądzisz z powodu wyczerpanej baterii w nawigacji.
Duży prześwit, moc 35 kW i łatwość prowadzenia sprawiają, że nowego Voge możemy nazwać motocyklem wielozadaniowym. Przy średnim spalaniu na poziomie 3,8 l/100 km spisze się świetnie podczas codziennych dojazdów do pracy, jak i dłuższych wojaży. Marzy ci się daleka podróż? Nic prostszego, 500DS występuje w opcji z trzema aluminiowymi kuframi, dzięki którym stanie się idealnym kompanem na długie wycieczki bez ograniczania zabieranego bagażu.
Voge 500DS: propozycja dla wymagających?
Za produkcję odpowiada chiński producent Loncin Industrial Group. Lata doświadczeń spowodowały, że Loncin zdobył zaufanie na światowych rynkach, co przypieczętowało współpraca z BMW i MV Agustą. Dzięki niej motocykle Voge wyróżniają się na tle konkurencji jakością wykonania i ponadprzeciętnym wyposażeniem.
Nowy model, to propozycja nie tylko dla tych, którzy na motocyklu przejechali tysiące kilometrów. Odnajdą się na nim również motocykliści dopiero zaczynający swoją przygodę z jednośladami – wystarczy mieć 18 lat i prawo jazdy kategorii A2.
Szczegółowe dane techniczne:
| Pojemność | 471 cm3 |
| Silnik | 8-zaworowy, rzędowy, dwucylindrowy |
| Rozrząd | DOHC |
| Chłodzenie | cieczą |
| EFI | Bosch |
| Moc maksymalna | 35 kW / 8500 obr./min. |
| Moment obrotowy | 43 NM / 7000 obr./min |
| Norma środowiskowa | EURO 5 |
| Rozruch | elektryczny |
| Skrzynia biegów | manualna, 6-biegowa |
| Długość | 2155 mm |
| Wysokość | 1355 mm |
| Szerokość | 850 mm |
| Rozstaw osi | 1445 mm |
| Wysokość kanapy | 815 mm |
| Prześwit | 185 mm |
| Masa | 205 kg |
| Dopuszczalna ładowność | 150 kg |
| Felga przednia | 3,5 x 17 |
| Opona przednia | Pirelli Angel 120/70 ZR17 |
| Hamulec przedni | dwie tarcze hamulcowe śr. 350 mm Nissin |
| Zawieszenie przednie | amortyzator upside-down, śr. 41 mm, skok 105 mm KYB |
| Felga tylna | 4,5 x 17” |
| Opona tylna | Pirelli Angel 160/60 ZR17 |
| Hamulec tylny | tarcza hamulcowa śr. 240 mm Nissin |
| Zawieszenie tylne | pojedynczy amortyzator, skok 120 mm KYB |
| ABS | dwukanałowy ABS Bosch |
| Zbiornik paliwa | 17,2 l |
| Zużycie paliwa | 3,8 l / 100 km |
Strona modelu Voge 500DS:
https://voge.pl/modele/500ds












