Aprilia SR MAX 125 Włoski skuter o ciekawej, nowoczesnej stylistyce. Powiedzmy sobie szczerze na polskich drogach nie spotkacie takich maszyn zbyt często, zatem zdecydowanie wyróżni Was z tłumu. Aprilia ma dynamiczny silnik, który zapewni niezapomniane wrażenia z jazdy. Do tego duża, wygodna kanapa i to czego od miejskiego skutera należy oczekiwać, czyli łatwość prowadzenia i […]
Na skróty:
Aprilia SR MAX 125
Włoski skuter o ciekawej, nowoczesnej stylistyce. Powiedzmy sobie szczerze na polskich drogach nie spotkacie takich maszyn zbyt często, zatem zdecydowanie wyróżni Was z tłumu. Aprilia ma dynamiczny silnik, który zapewni niezapomniane wrażenia z jazdy. Do tego duża, wygodna kanapa i to czego od miejskiego skutera należy oczekiwać, czyli łatwość prowadzenia i zwrotność.
Za te pieniądze przydałby się jeszcze standardowy w tej klasie ABS… No cóż podobno nie można mieć wszystkiego. Jeśli jednak Aprilia SR MAX 125 przypadła Wam do gustu to informujemy, że musicie na nią wydać 15 900 zł i jest to najtańszy maksiskuter naszego zestawienia.
Peugeot Satelis 125
Elegancki, komfortowy i niezawodny – tak w skrócie można opisać model Satelis. To na co powinniście zwrócić szczególną uwagę to ciekawy system otwierania kanapy, przypominający to jak otwiera się bagażnik w samochodzie. Poza tym na pokładzie jest wszystko czego oczekiwalibyście od skutera z półki premium.
Satelis jest dość dynamiczny. Jest też dość ciężki co oznacza, że jednostka napędowa ma, jak na 125 ccm, większe zapotrzebowanie na paliwo, około 4l/100 km.
Ile trzeba zapłacić za 125-tkę z lwem na owiewkach? Wersja z ABS-em to koszt 19 490 zł.
Więcej o tym skuterze znajdziecie TUTAJ.
Kawasaki J125 Special Edition
Po modelu J300 przyszedł czas na mniejszego brata. Stylistyka J125 nawiązuje do dynamicznych i agresywnych linii większej wersji „J”. Jest to kolejna propozycja dla lubiących dość duże skutery. Nie martwcie się jednak. Maksiskuter pozwala na bardzo komfortową jazdę zarówno kierowcy jak i pasażera ale też na spokojne mieszczenie się między samochodami w każdym korku.
Duży schowek pod siedzeniem pomieści natomiast najpotrzebniejsze rzeczy. Nic tylko odkrywać miasto na nowo! Tylko za ile? Wersja z ABS-em to koszt 19 500 zł.
Honda Forza 125 ABS
Forza 125 to miejski skuter, który jednak sprawi, że codzienna jazda do pracy będzie wyjątkowo emocjonująca. Świetne prowadzenie, dobre hamulce i lekko sportowe zacięcie to atuty tego miejskiego wojownika.
Forza jak na model 125 ma też bardzo dużo miejsca pod kanapą, co zdecydowanie ułatwia codzienne użytkowanie.
Na pokładzie nie zabrakło też nowoczesnych technologii. Redukcja współczynnika tarcia, w połączeniu z systemem automatycznego wyłączania silnika (Idle Stop) umożliwiają ograniczenie zużycia paliwa do 2,3 l / 100 km.
Skuter doskonale sprawdza się w mieście i na pewno jest to świetna propozycja dla każdego biznesmena ceniącego sobie czas. By stać się właścicielem Forzy 125 należy wydać 20 800 zł.
Nasz test tego skutera znajdziecie TUTAJ.
Suzuki Burgman 125
Suzuki Burgman ma klasyczne linie maksiskutera. Jest to jednak jednoślad, który doskonale prowadzi się w mieście jak i podczas wyjazdów poza nie. Być może na tle konkurencji nie wyróżnia się tak bardzo jednak wierzcie nam, jest to pojazd nad którym zdecydowanie warto się zastanowić.
Burgman jest bardzo wygodny, ma sporo miejsca i intuicyjnie się prowadzi. Zresztą rzesze fanów tej rodziny pojazdów nie wzięli się znikąd.
Za Burgmana 125 oczywiście z systemem ABS należy zapłacić 21 000 zł.
Yamaha XMAX 125 IRON MAX
Iron Max to bardziej „wypasiona” wersja XMAX-a. Jest to jednak nadal bardzo funkcjonalny miejski skuter z dużą ilością miejsca pod siedzeniem. Jak przystało na wyższą klasę wśród skuterów także ten ma tarczowe hamulce, ABS w standardzie czy LED-owe oświetlenie.
Japończycy postarali się też o nietuzinkowy wygląd jednośladu. Jest to propozycja dla ceniących sobie elegancję ale ze sportowym zacięciem.
Za komfortową jazdę w mieście i poza nim, według przepisu Yamahy, należy zapłacić 21 690 zł.
Vespa GTS Supersport 125 ABS
Vespa nie robi najtańszych skuterów, za to stylu im nie brakuje. Ten model ma dodatkowo uosabiać sportowy charakter jednośladu. Ta wersja powstała na bazie Vespy GTS Super. Model wyróżnia malowanie oraz czerwone elementy i pomarańczowe szwy na kanapie.
Niewątpliwie ten skuter pozwoli na dynamiczne przemieszczanie się po mieście. Wzbudzi też niewiarygodną ilość zazdrosnych spojrzeń i co rano przeniesie trochę włoskiego stylu do polskiej rzeczywistości. Za to jednak trzeba zapłacić niebagatelne 24 500 zł.
Piaggio X10 125 ABS
Tym razem coś dla fanów maksiskuterów. Piaggio X10 to model zdecydowanie luksusowy. Najwyższej jakości materiały, perfekcyjne wykończenie, chromowane dodatki i oczywiście najnowsze technologie. Skuter wyposażono w ekonomiczny silnik, światła oczywiście w technologii LED, gniazdo USB i 12V, niezliczoną ilość schowków oraz oczywiście ABS i ASR i wiele więcej gadżetów, które przydadzą się na co dzień oraz przy okazji dłuższych podróży.
Za komfort jazdy na najwyższym możliwym poziomie trzeba jednak zapłacić 27 000 zł.
Vespa 946 Emporio Armani
To nie tylko skuter, ale też podkreślenie historii Vespy. Ten model łączy kultowe linie z najnowocześniejszymi rozwiązaniami technicznymi. Na pokładzie znajdziecie elektroniczny wyświetlacz LCD, światła LED czy hamulce z systemem ABS i system kontroli trakcji ASR.
Sama nazwa natomiast nawiązuje do roku 1946 kiedy powstał pierwszy skuter marki. Dodatkowo w projektowaniu tej konkretnej wersji uczestniczył kultowy projektant Emporio Armani.
Należy się zatem spodziewać, że skuter nie będzie tani. Cena 43 000 zł powala jednak na kolana!