fbpx

Minimotocykle, pitbike’i i funbike’i – jest ich tyle, że można się pogubić. Zapraszamy więc na przegląd rynku motocyklowego dla dzieci, żebyście mogli wybrać najlepszy motocykl dla swojej pociechy! 

Nieważne, czy trafiliście tutaj, bo przekonał was nasz materiał na Dzień Dziecka na naszym kanale YouTube, przeczytaliście artykuł w czerwcowym wydaniu Świata Motocykli, postanowiliście zarazić dziecko swoją pasją, czy wasza pociecha w końcu wywierciła dziurę w brzuchu o pierwszy, lub kolejny motocykl. Bez względu na motyw trafiliście w dobre miejsce po podjęciu dobrej decyzji.

Przed wami i przede wszystkim przed waszym dzieckiem niesamowita przygoda oraz pasja, która z pewnością zapuści korzenie na całe życie. Pytanie tylko, jaki motocykl będzie najlepszy, żeby pozwolić zapuścić je jak najgłębiej. Tak, żeby nie zniechęcić ich do jazdy zbyt mocną lub zbyt dużą maszyną, a pozwolić jak najlepiej się rozwijać. >Polski rynek oferuje ogromny wybór motocykli dla dzieci, które pozwolą jeździć im bezpiecznie i spędzać czas na niezapomnianych przygodach, zamiast na wiecznych naprawach w serwisie, czy własnym garażu. Oto nasze zestawienie maszyn dla dzieci w najróżniejszym wieku, które nie spustoszą waszych kieszeni.

Yamaha 

Jeżeli chodzi o wychowywanie nowych pokoleń offroadowców, to ciężko znaleźć markę, która mogłaby się pochwalić lepszym wynikiem niż Yamaha. Ich pierwsze mini motocykle pojawiły się na rynku w 1980 roku i od tamtej pory zaraziły pasją miliony nowych zawodników na całym świecie, w tym niezliczoną ilość przyszłych mistrzów i prawdziwych legend w swoich dyscyplinach.

PW 50 

Mini motocykl, który od 40 lat przeszedł tylko drobne modyfikacje, zyskał miano prawdziwego klasyka. My mieliśmy swoją “motorynkę”, a na całym świecie najpopularniejszym wyborem dla dzieci była i w sumie nadal jest Yamaha PW 50. Ceniona za prostą i niezawodną konstrukcję przechodzi w rodzinach z rąk do rąk, stając się nierzadko cennym spadkiem. Jedyny w naszej stawce dwusuw o pojemności 50cc z automatyczną skrzynią, dzięki łatwym w regulacji ogranicznikiem przepustnicy oraz niskim siedziskiem i małej wadze pozwala już nawet 5-latkom (a czasem i wcześniej) stawiać pierwsze kroki w terenie. Z kolei oddzielny zbiornik oleju do mieszanki paliwa oraz dopracowana konstrukcja zapewniają wysoką jakość i bezobsługowość. 

Dane Techniczne Yamaha PW 50:

Silnik: jednocylindrowy, dwusuwowy
Pojemność: 49 ccm
Waga: 41 kg
Skrzynia biegów: automatyczna
Dla kogo: 4-6 lat

Cena: 9500 zł 


TTR 110 

W kategorii pitbike’ów to zdecydowanie jeden z najbardziej klasycznych motocykli. Yamaha TTR110 w 2008 roku zastąpiła dotychczasową TTR90 podbijając serca nie tylko dzieci, ale nawet i dorosłych na całym świecie. Dzięki żwawemu silnikowi oraz czterostopniowej, półautomatycznej skrzyni biegów, wykorzystywany jest do stawiania pierwszych kroków, rozwijania motocyklowej pasji po przesiadce z “automatów” lub do czystej, pitbike’owej zabawy. Odnajdą się na nim nie tylko 8-latkowie, ale nawet i więksi zawodnicy. Mimo bębnowych hamulców i klasycznego zawieszenia zapewnia komfort i skuteczność, jakich ciężko szukać w innych mini motocyklach tej klasy. Wisienką na torcie jest oczywiście elektryczny rozrusznik, dzięki któremu każdy jest w stanie poradzić sobie z odpalaniem.

Dane techniczne Yamaha TTR 110:

Silnik: jednocylindrowy, czterosuwowy
Pojemność: 110 ccm
Waga: 72 kg
Skrzynia biegów: czterobiegowa, półautomatyczna
Dla kogo: 9-12 lat

Cena: 15900 zł 


TTR 125

Jeżeli szukasz większego motocykla, który nauczy odpowiednich nawyków w terenie, a przy tym wprowadzi w świat maszyn ze sprzęgłem, Yamaha TTR125 będzie doskonałym wyborem dla osób od 12. roku życia. Imponująca kultura pracy silnika, liniowość oddawania mocy oraz skuteczne i dozowalne hamulce pomogą nastolatkom przyjemnie wejść w świat offroadu. A dzięki 5-biegowej skrzyni biegów, zawieszeniu o sporym skoku oraz kołach o wielkości 19/16 cali ci bardziej zaawansowani będą mogli podbijać dużo trudniejsze tereny. Tutaj również znajdziemy niezawodny, elektryczny rozrusznik, który ułatwi odpalanie nawet w każdych warunkach.

Dane techniczne Yamaha TTR 125: 

Silnik: jednocylindrowy, czterosuwowy
Pojemność: 124 ccm
Waga: 90 kg
Skrzynia biegów: manualna, pięciobiegowa, ze sprzęgłem
Dla kogo: 12-14 lat

Cena: 19 900 zł


MRF

MRF to Polska marka, która od 2012 roku oferuje minimotocykle produkowane w chińskiej fabryce Kayo. Korzystając ze sprawdzonych od wielu lat rozwiązań przez ostatnią dekadę MRF wypracował sobie pozycję jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce. Ceniona jest nie tylko za świetny dostęp do części zamiennych i szeroki wachlarz tuningowych akcesoriów, ale przede wszystkim za stosunek jakości do ceny oraz ogromny wkład w rozwój dyscypliny pitbike będąc sponsorem tytularnym markowego Pucharu Polski oraz Mistrzostw Polski. 

80 Runner

To prawdziwa legenda i jeden z najbardziej niezawodnych motocykli, który jest w stanie wytrzymywać mnóstwo motogodzin. MRF 80 Runner to doskonała propozycja dla dzieci w wieku 6-11 lat, którzy będą stawiać pierwsze kroki w świecie offroadu, lub rozwijać swoje umiejętności i zbierać doświadczenie startując w dedykowanej klasie MRF 80 Runner dla seryjnych motocykli lub 90 Stock dopuszczającej niewielkie modyfikacje i ulepszenia. Czterostopniowa, półautomatyczna skrzynia biegów sprawi, że nawet bez doświadczenia, każdy nauczy się na nim zmieniać biegi, ruszać, czy zatrzymywać się i hamować. Z kolei dzięki rozruchowi na nożny kickstarter można posmakować klasycznych i niezawodnych rozwiązań technicznych.

Dane techniczne MRF 80 Runner:

Silnik: jednocylindrowy, czterosuwowy
Pojemność: 86 ccm
Waga: 54 kg
Skrzynia biegów: półautomatyczna, 4-biegowa
Dla kogo: 6-11 latkowie

Cena: 4799 zł 


120 TTR E-star

Prawdziwa, rodzinna zabawka wśród pitbike’ów. Wyposażony w małą ramę oraz aluminiowe koła 14 i 12 cali dedykowany jest głównie młodzieży w wieku 10-14 lat, ale reszta rodziny też na nim skorzysta. Dzięki półautomatycznej skrzyni biegów oraz elektrycznemu rozrusznikowi będzie doskonałym źródłem zabawy dla wszystkich – tata będzie mógł sprawdzić potencjał w jeździe na jednym kole, mama spróbować pierwszych kroków na jednośladzie, a dzieci? Cieszyć się długimi godzinami przyjemnej i niezawodnej zabawy.

Dane techniczne MRF 120 TTR E-Start:

Silnik: jednocylindrowy, czterosuwowy
Pojemność: 120 ccm
Waga: 68 kg
Skrzynia biegów: półautomatyczna, 4-biegowa
Dla kogo: 10-14 lat

Cena: 5499 zł 


140 RC 

Mówiąc o pitbike’ach na polskim rynku ciężko znaleźć większą ikonę niż “ercek”. Przez lata wypracował sobie opinię jednego z najpopularniejszych i mniej zawodnych mini motocykli w ofercie polskiego producenta. Dostępny w dwóch wersjach silnikowych 120cc i 140cc z manualnymi skrzyniami biegów uzależnia od pasji nie tylko nastolatków od 12. roku życia, ale również i dorosłych! Możliwość założenia większych kół niż standardowe 14/12 cali pozwala mu rosnąć razem z użytkownikiem. Świetna propozycja nie tylko dla miłośników samej jazdy, ale również do domowych tuningów niedużym kosztem. 

Dane techniczne MRF 140 RC:

Silnik: jednocylindrowy, czterosuwowy

Pojemność: 140 ccm

Waga: 73 kg

Skrzynia biegów: manualna

Dla kogo: 12-14 lat

Cena: 5999 zł


AM Thunder

Fabryka Apolino może pochwalić się 21 latami doświadczenia, 64 000 metrów kwadratowych fabryki oraz 100 000 pojazdów produkowanych rocznie. Może również pochwalić się ciekawą ofertą motocykli z modelami AM Thunder o włoskim rodowodzie na czele. Mini Motocykle AM celują w rynek dzieci i młodzieży wchodzących w świat offroadu oferując maszyny o bardzo kuszącym stosunku jakości do ceny. 

AM Thunder 70 e-start

Jako piewszy mini motocykl na rynku, AM Thunder 70 oferuje użytkownikom możliwość regulacji ramy, tak aby dostosować wielkość maszyny do wzrostu adepta i “rosnąć” razem z nim. Oprócz regulacji wysokości kanapy, możemy również dostosować odległość dźwigni hamulców do dłoni zawodnika, co pozwoli nawet tym najmniejszym pewnie użytkować motocykl. Wyposażony w elektryczny rozrusznik i w pełni automatyczny silnik AM Thunder 70 pozwoli stawiać pierwsze samodzielne kroki w terenie dzieciom już od piątego roku życia. Dziesięciocalowe koła, zawieszenie upside-down oraz hydrauliczne hamulce zapewnią im komfort i bezpieczeństwo, aby mogli w pełni korzystać z uroków terenowej jazdy pielęgnując swoją pasję. Oprócz ciekawych rozwiązań technicznych, kusząca z pewnością jest też cena motocykla, zdecydowanie ułatwiająca wejście w świat offroadu kolejnym pokoleniom.

Dane techniczne AM Thunder 70 E-Start:

Silnik: jednocylindrowy, czterosuwowy
Pojemność: 70 ccm
Waga: 55 kg
Skrzynia biegów: automatyczna
Dla kogo: 5-7 lat

Cena: 4199 zł 


AM Thunder 125 e-start

Drugą propozycją na polskim rynku spod szyldu AM Thunder jest model 125. Wożący się na kołach 17/14 cali, wyposażony w dużą ramę będzie ciekawą propozycją dla wyższych nastolatków od 12. roku życia chcących poczuć smak adrenaliny, jaki daje jazda w terenie. Duże obręcze oraz wysoki prześwit ramy pozwolą im pokusić się o walkę z trudniejszym terenem, a manualna, czterostopniowa skrzynia biegów i żwawy silnik zadbają o płynną i przyjemną naukę offroadowej jazdy.  O bezpieczeństwo i komfort dbają hydrauliczne hamulce oraz widelec upside-down i amortyzator z regulacją. Wisienką na torcie jest elektryczny rozrusznik, który pozwoli wybrać się w teren bez obaw o odpalenie silnika, a dzięki bocznej stopce w standardowym wyposażeniu nie będzie trzeba się martwić o postawienie motocykla w dowolnym miejscu bez ryzyka uszkodzenia.

Dane Techniczne AM Thunder 125 E-Start:

Silnik: jednocylindrowy, czterosuwowy
Pojemność: 125 ccm
Waga: 80 kg
Skrzynia biegów: manualna, czterobiegowa, ze sprzęgłem
Dla kogo: 12-15 lat

Cena: 5899 zł

YCF

Marka stworzona przez byłego francuskiego zawodnika motocrossowego wyznaczyła w 2004 roku nowe standardy wśród chińskich pitbike’ów. Minimotocykle YCF zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić jak najlepsze prowadzenie oraz komforty jazdy i sprostać wymaganiom nawet najbardziej wymagającym użytkownikom. Jako współorganizator markowego Pucharu i Mistrzostw Polski Pitbike, importer YCF dba również o rozwój najmłodszych zawodników, torując im drogi do największych rozgrywek motocyklowych na świecie.


YCF 50A

Najmniejszym pojazdem w ofercie francuskiego producenta jest YCF50A, który wdroży w świat terenowej jazdy już nawet czterolatków. Dzięki niskiej kanapie, trzech możliwościach montażu kierownicy oraz dwóch pozycjach wahacza można go dopasować do wzrostu nawet najmniejszych zawodników. Elektryczny rozrusznik, automatyczna skrzynia biegów oraz niska waga sprawią, że rozpoczęcie przygody z motocyklami będzie gładkie i przyjemne, a regulowane ograniczenie manetki gazu i hydrauliczne hamulce zadbają o bezpieczeństwo maluchów. 

Dane techniczne YCF 50 A:

Silnik: jednocylindrowy, czterosuwowy
Pojemność: 50 ccm
Waga: 69 kg
Skrzynia biegów: automatyczna
Dla kogo: 4-6 latkowie

Cena: 5599 zł


YCF Start 88 

To prawdziwy dominator klasy Stock 90 w markowych Mistrzostwach i Pucharze Polski Pitbike. Tylny amortyzator z regulacją, 12″ koło z przodu oraz przyjemna geometria pozwalają dzieciom od 8. roku życia nie tylko nauczyć się przyjemnie jeździć, ale nawet bardzo zaciekle ścigać się i walczyć o pierwsze podia. Dzięki półautomatycznej, czterostopniowej skrzynii biegów najmłodsi zawodnicy i zawodniczki będą mogli skupić się na obsłudze hydraulicznych hamulców, manetki gazu z możliwością ograniczenia otwarcia przepustnicy oraz oczywiście poprawnej technice jazdy. YCF 88 dostępny jest również w wersji z elektrycznym rozrusznikiem, aby ułatwić odpalanie motocykla nawet najmłodszym. 

Dane techniczne YCF Start 88:
Silnik: jednocylindrowy, czterosuwowy
Pojemność: 88 ccm
Waga: 65 kg
Skrzynia biegów: półautomatyczna, 4-biegowa
Dla kogo: 8-10 latkowie

Cena: 7699 zł


YCF Start 125

Jeżeli poszukujesz czegoś ze sprzęgłem dla niewysokich dzieci w wieku od 10. roku życia, YCF Start 125 wydaje się być doskonałą propozycją. “Mała” rama, koła 14″ z przodu oraz 12″ z tyłu, tylny amortyzator z regulacją oraz płynnie pracujący widelec zapewnią młodym “jeźdźcom” bardzo przyjemne wejście w świat maszyn z manualną skrzynią biegów. Z kolei dzięki żwawemu silnikowi mogą nawet pokusić się o spróbowanie sił w rywalizacji w klasie Stock 125 w markowym Pucharze, czy nawet Mistrzostwach Polski Pitbike. Tym, którzy dopiero zaczynają, można w prosty sposób ograniczyć otwarcie manetki gazu za pomocą pokrętła w rolgazie.

Dane techniczne YCF Start 125:

Silnik: czterosuwowy, jednocylindrowy
Pojemność: 125 ccm
Waga: 66 kg
Skrzynia biegów: manualna ze sprzęgłem
Dla kogo: 10-12 latkowie

Cena: 6999 zł 


YCF Pilot 125/150

Naturalnym przejściem z modeli Start, jest przeskok na “dużą” ramę, którą znajdziemy w pitbike’ach YCF z serii Pilot. Są to maszyny, które bezsprzecznie rządzą w kategorii Stock 125 i Stock 150 markowego Pucharu oraz Mistrzostw Polski Pitbike, ale również dają wiele zabawy nastolatkom nie ścigającym się w zawodach. Oba wyposażone w silniki Zongshen mogą pochwalić się imponującymi osiągami, dzięki którym zapewnią niezapomniane wrażenia z jazdy. Pilot o mniejszej pojemności dedykowany jest dla zawodników w wieku 10-14 lat, natomiast większy celuje w starsze grono odbiorców. Oba wyposażone w koła 14/12 cali, tylny amortyzator z regulacją, widelec upside-down, hydrauliczne hamulce oraz czterostopniową, manualną skrzynię biegów będą świetnym wstępem do prawdziwych, dużych motocykli. 

Dane techniczne YCF Pilot 125/150:

Silnik: jednocylindrowy, czterosuwowy
Pojemność: 125/150 ccm
Waga: 69 KG
Skrzynia biegów: manualna ze sprzęgłem
Dla kogo: 10-14 latkowie

Cena: 7699 zł/ 8699 zł


Kayo 

Wynosząc 10-letnie doświadczenie z Hondy (i pewnie nie tylko 😉 ), prezes Kayo zapoczątkował w 2002 roku intensywną ekspansję chińskich motocykli terenowych na europejski rynek. Ponad 20 lat doświadczenia pozwoliło azjatyckiemu producentowi stworzyć maszyny cieszące się coraz większym zainteresowaniem i lepszą opinią dzięki wysokiej jakość za oferowaną, przystępną cenę. Od wielu lat Kayo wspiera również polską scenę wyścigową będąc sponsorem tytularnym markowego Pucharu i Mistrzostw Polski Pitbike, które w ostatnich sezonach stały się prawdziwą kuźnią przyszłych talentów zdobywających sukcesy na żużlu, w motocrossie, czy wyścigach płaskich.


Kayo KMB 60

Najmniejszą propozycją z rodziny Kayo jest model KMB 60. Przez lata obecności na polskim rynku stał się przyjacielem wielu dzieci kochających dźwięk spalinowych motocykli i stawiających pierwsze kroki w terenie nawet od piątego roku życia! Automatyczny silnik, hydrauliczne hamulce obsługiwane poprzez dźwignie na kierownicy, rolgaz z regulacją ograniczenia otwarcia przepustnicy oraz elektryczny rozrusznik to cechy, które sprawiły, że również rodzice docenili mini motocykl Kayo. Niezawodność konstrukcji oraz możliwość udziału w jazdach pokazowych rozgrywanych podczas markowego Pucharu i Mistrzostw Polski Pitbike pozwalają dzieciom od 6. roku życia wdrażać się w niezwykły świat wyścigów przygotowując się do debiutów i walki o licencje zawodnicze.

Dane Techniczne Kayo KMB 60:

Silnik: Jednocylindrowy, czterosuwowy
Pojemność: 60 ccm
Waga: 42 kg
Skrzynia biegów: automatyczna
Dla kogo: 5-6 lat

Cena: 4199 zł


Kayo TS9

Jako większy brat KMB 60 i bezpośredni rywal MRF Runner 80, Kayo TS90 jest bardzo ciekawą ofertą dla najmłodszych miłośników terenowej jazdy. Dzięki elektrycznemu rozrusznikowi oraz bardzo komfortowemu zawieszeniu dzieci już nawet w wieku 6 lat mogą stawiać pewne, pierwsze kroki w offroadzie. 12″ koło z przodu i 10″ z tyłu obute w wysokie opony terenowe zaskakująco dobrze radzą sobie z nierównościami, co w połączeniu z zestawem hydraulicznych hamulców pozwala nowemu narybkowi jeździć nie tylko przyjemnie, ale przede wszystkim bezpiecznie. Półautomatyczna, czterostopniowa skrzynia biegów zdecydowanie ułatwia naukę jazdy i skupienie całej uwagi na nauce odpowiedniej techniki. 

Dane techniczne Kayo TS 90

Silnik: jednocylindrowy, czterosuwowy
Pojemność: 88 ccm
Waga: 60 kg
Skrzynia biegów: półautomatyczna, 4-biegowa
Dla kogo: 7-9 lat

Cena: 4 799 zł

Kayo TSD 110

Dzieci od 10. roku życia, które potrzebują płynnego przejścia z mini motocykli klasy 90, lub dopiero chcące poznać świat terenowej jazdy, bardzo polubiły Kayo TSD 110. Jest to model wyposażony w silnik z półautomatyczną, czterostopniową skrzynią biegów, dosyć żwawy silnik i koła o wielkości 14/10 cali zapewniający bardzo przyjemną i dynamiczną jazdę w terenie. Klasyczny widelec i centralny amortyzator dbają o komfort młodych zawodników, podczas gdy hydrauliczne hamulce i rolgaz z ograniczeniem otwarcia przepustnicy pozwala im na bezpieczną naukę podstaw offroadu bez obaw o zbyt mocne i niekontrolowane przyspieszenie.

Dane techniczne Kayo TSD 110:

Silnik: jednocylindrowy, czterosuwowy
Pojemność: 107 ccm
Waga: 60 kg
Skrzynia biegów: półautomatyczna, czterobiegowa
Dla kogo: 10-12 lat

Cena: 4899 zł 


Kayo TD 125

Dla ambitnych, niewysokich zawodników chcących spróbować nauki jazdy z manualną skrzynią biegów i sprzęgłem, Kayo oferuje model TD 125. Wyposażony w “małą” ramę, ale koła 14″ z przodu i 12″ z tyłu, pozwoli już nawet dzieciom od 10. roku życia posmakować zasad prowadzenia pełnowymiarowego motocykla. Hydrauliczne hamulce, zawieszenie upside-down i kickstarter sprawiają, że Kayo TD 125 może pochwalić się wszystkimi cechami rasowego motocykla terenowego. Dodatkowo wyposażony w stopkę boczną pozwala zapomnieć o zmartwieniach związanych z szukaniem miejsca do oparcia motocykla podczas przerw w jeździe.

Dane techniczne Kayo TD 125:

Silnik: jednocylindrowy, czterosuwowy
Pojemność: 125 ccm
Waga: 66,5 kg
Skrzynia biegów: manualna, ze sprzęgłem, czterobiegowa
Dla kogo: 10-13 lat

Cena: 5199 zł


Kayo TT 125/140&nbsp

Rodzinę pitbike’ów marki Kayo zamykają modele TT dostępne w dwóch wersjach pojemnościowych 125cc i 140cc. Są to maszyny przeznaczone dla wyższych zawodników i zawodniczek od 12. roku życia, których ciągnie do terenowej jazdy. Dzięki “dużej” ramie i zestawowi kół 17/14 cali pozwalają łatwo znaleźć naturalną pozycję jazdy nastolatkom i przyjemnie mierzyć się nawet z wymagającymi miejscówkami. Wysoki prześwit, zawieszenie upside-down oraz centralny amortyzator gazowo-olejowy bardzo dobrze radzi sobie zarówno na torach pitbike’owych, co często jest udowadniane podczas rund markowego Pucharu i Mistrzostw Polski Pitbike, jak i w wymagającym terenie. Młodzież w całym kraju bardzo licznie doceniła potencjał i niezawodność modeli TT wyposażonych w czterosuwowe silniki z manualną, czterostopniową skrzynią biegów oraz komfort obsługi dzięki zamkniętemu airboxowi. 

Dane Techniczne Kayo TT 125/140:

Silnik: jednocylindrowy, czterosuwowy
Pojemność: 125/140 ccm
Waga: 67,5 kg
Skrzynia biegów: manualna, czterobiegowa, ze sprzęgłem
Dla kogo: 12-14 lat

Cena: 5699 zł / 6399 zł 


Motocykle elektryczne:

Podążając za światowym trendem, producenci coraz chętniej dołączają do swojej oferty elektryczne motocykle, które nie przeszkadzają sąsiadom hałasem i spalinami, a rodzicom zapewniają bezobsługową zabawę ich pociech. Póki co nowa moda wydaje się bardziej obejmować tereny miejskie i ich okolice, ale biorąc pod uwagę coraz cięższą dostępność terenów i miejscówek do jazdy, trend może mieć tendencję wzrostową.

MRF ER 1.6

Mniejszy z offroadowego, elektrycznego rodzeństwa MRF – model ER 1.6 wyposażony został w koła 12 cali z przodu i 10 cali z tyłu oraz silnik o mocy 1600W, aby zapewnić maksimum zabawy fanom terenowych szaleństw w wieku 8-12 lat. Bateria litowa o pojemności 48V15.6Ah zapewnia zasięg jazdy nawet do 30 km na jednym ładowaniu. Hydrauliczne hamulce obsługiwane przez dźwignie na kierownicy pozwalają połączyć elementy techniki jazdy motocyklowej i rowerowej, a niska waga sprawia, że wrażenia z jazdy są niezapomniane.

Dane techniczne MRF ER 1.6:

Silnik: elektryczny 1600 W
Bateria: 48V, 15,6 Ah
Waga: 42 kg
Zasięg: ok. 30 km
Dla kogo: 8-12 latkowie

Cena: 5199 zł


MRF ER 2.0

Większy “elektryk” od MRF to model ER 2.0, który dedykowany jest już dla starszych jeźdźców i celuje w dzieci od 10. roku życia. Zestaw kół 14/12 cali oraz widelec upside-down pozwalają na zabawę w cięższym terenie i większe skoki. Doznania z jazdy zwiększa również mocniejszy silnik o mocy 2000W pozwalający rozpędzić pojazd do 55 km/h. Przy wadze 44 kg i baterii litowej o pojemności 60V 18.2Ah MRF ER 2.0 pozwala na przejechanie nawet 38 km na jednym ładowaniu. 

Dane techniczne MRF ER 2.0:

Silnik: elektryczny 2000 W
Bateria: 60V, 18.2 Ah
Waga: 44,2 kg
Zasięg: ok. 35 KM
Dla kogo: 10-13 lat

Cena:  6299 zł


NAI e-Bro

Amerykański styl w elektrycznym wydaniu, czyli czysta zabawa i do tego cicha! Wygląda jak rower, hałasuje jak rower, ale to elektryczny motocykl (a może motorower?). Dzięki temu nie wzbudza zainteresowania w terenach zabudowanych i pozwala dzieciom czerpać radość z jazdy dosłownie wszędzie. Silnik o mocy 500W pozwala rozpędzić NAI e-Bro nawet do 30 km/h, a trzy tryby jazdy pozwalają dostosować osiągi do umiejętności jeźdźca. Dzięki regulowanemu zawieszeniu oraz wadze 19,8 kg pozwala nie tylko na jazdę w terenie, ale nawet na rozpoczęcie nauki skakania. Hydrauliczne hamulce i wszystkie niezbędne certyfikaty obowiązujące na rynku EU są gwarantem bezpieczeństwa. Dopełnieniem sprytnej konstrukcji jest możliwość szybkiej wymiany baterii pozwalającej na niekończącą się zabawę, bez konieczności podpinania do ładowania całego motocykla.

Dane techniczne NAI E-BRO: 

Silnik: elektryczny, 500 W
Bateria: 36 V, 5 Ah
Waga: 19,8 kg
Zasięg: 15 km
Dla kogo: 5-10 lat

Cena: 5199 zł 

KOMENTARZE