fbpx

125-tki są nudne, nie opłaca się ich przerabiać. Nic bardziej mylnego! Zobaczcie obłędnego customa na bazie modelu The Heist 125 ccm.

Motocykl został zbudowany na modelu Tha Heist marki Cleveland CycleWerks. Maszyna wyposażona jest w silnik o pojemności 125ccm3 i dysponuje mocą ok. 11 KM, zatem do jego prowadzenia wystarczy prawo jazdy kat. B. Wygląd maszyny nie zdradza jednak niewielkiej pojemności.

Sam pomysł budowy motocykla typu custom w oparciu o model Tha Heist nie jest niczym nowym. Generalnie motocykl właśnie z taką myślą powstał, a w przepastnych zasobach internetu aż roi się od zdjęć jednośladów tej marki po przebudowie.

Motocykl został zbudowany w oparciu o projekt przyniesiony przez klienta. Projekt managerem został Dariusz „Bilek„ Bilski. Za przełożenie pomysł na motocykl, od strony technicznej, odpowiedzialny był Łukasz „Stasiu„ Stasiak z salonu Cleveland CycleWerks w Siemianowicach Śląskich.

Lista zmian:

– kierownica typu drag + malowanie czarny mat,

– rączki kierownicy,

– klamka sprzęgła i hamulca + malowanie czarny mat,

– wykonane specjalnie pod projekt osłony górnej części lag + malowanie czarny połysk,

– fabryczne przednie koło w rozmiarze 21„ zostało zastąpione przez 18„ „fat style„ + montaż „white wall„ (dyplomatki) na każdym z kół,

– boczne mocowanie tablicy rejestracyjnej wraz z oświetleniem typu custom – diody LED ukryte w zakończonych stożkowato śrubach,

– skrócenie oraz spłycenie tylnego błotnika wraz z zastosowaniem krótszych wsporników + malowanie czarny mat,

– kierunkowskazy tylne LED 3w1 (kierunkowskaz, światło tylne, światło stop) – dzięki czemu mogliśmy usunąć tylną lampę,

– kierunkowskazy LED przednie,

– akcesoryjne lusterka czarny mat,

– czarne zaślepki oraz nakładki na śruby,

– układ wydechowy na specjalne zamówienie wykonała firma MGmotorsport z Katowic.

Proszkowe malowanie lakierem czarny mat lub połysk następujących elementów fabrycznych:

– obudowa licznika oraz jego mocowanie,

– obudowa lampy przedniej oraz jej mocowanie,

– korek zbiornika paliwa,

– zbiornik paliwa,

– przedni błotnik,

– podnóżki i wszystkie dźwignie,

– stopka boczna,

– felgi przednia i tylna (oczywiście bez szprych).

KOMENTARZE