fbpx

YAMAHA TMAX Już w przyszłym roku do salonów trafi nowa wersja najlepszego maxi-skutera w historii , Yamaha Tmax. Co ciekawe, klienci będą mieli możliwość personalizacji skutera według własnych upodobań.Dlaczego ten model zasługuje na zajęcie pozycji lidera w swojej klasie:-dwucylindrowy silnik o pojemności 530cm3, chłodzony cieczą-elektroniczne sterowanie przepustnicą (YCC-T) Yamaha-kontrola trakcji TCS-aluminiowe podwozie-pasek napędowy z włókna […]

YAMAHA TMAX

t-max

Już w przyszłym roku do salonów trafi nowa wersja najlepszego maxi-skutera w historii , Yamaha Tmax. Co ciekawe, klienci będą mieli możliwość personalizacji skutera według własnych upodobań.

Dlaczego ten model zasługuje na zajęcie pozycji lidera w swojej klasie:

-dwucylindrowy silnik o pojemności 530cm3, chłodzony cieczą

-elektroniczne sterowanie przepustnicą (YCC-T) Yamaha

-kontrola trakcji TCS

-aluminiowe podwozie

-pasek napędowy z włókna węglowego

-opony 4,5 cala

-schowek pod fotelem.

-elektroniczne sterowanie przepustnicą (YCC-T) Yamaha-kontrola trakcji TCS-aluminiowe podwozie-pasek napędowy z włókna węglowego-opony 4,5 cala-schowek pod fotelem.

Zobaczcie sami jak pięknie się prezentuje.

 

Yamaha TMax

Yamaha TMax

Yamaha TMax

Yamaha TMax

 

 

Honda CRF250 Rally

Honda CRF250 Rally

Honda CRF250 Rally to dobry kandydat na jazdę po bezdrożach, jak również do pracy. 25 koni mechanicznych, moment obrotowy 22,6 Nm, 157 kilogramów masy całkowitej, zawieszenie Pro-Link, hamulce z tarczą o średnicy 296 mm i system ABS, światła i kierunkowskazy LED. Z kolei na wyświetlaczu znajdziemy prędkościomierz, obrotomierz, wskaźnik paliwa i zegar. Model dostępny będzie w kolorze czerwonym z niebieskimi lub czarnymi dodatkami. Kto z Was ma ochotę na małą przygodę w towarzystwie CRF250 Rally?

Honda CRF250 Rally to dobry kandydat na jazdę po bezdrożach, jak również do pracy. 25 koni mechanicznych, moment obrotowy 22,6 Nm, 157 kilogramów masy całkowitej, zawieszenie Pro-Link, hamulce z tarczą o średnicy 296 mm i system ABS, światła i kierunkowskazy LED. Z kolei na wyświetlaczu znajdziemy prędkościomierz, obrotomierz, wskaźnik paliwa i zegar. Model dostępny będzie w kolorze czerwonym z niebieskimi lub czarnymi dodatkami. Kto z Was ma ochotę na małą przygodę w towarzystwie CRF250 Rally?

Honda CRF250 Rally

Honda CRF250 Rally

Honda CRF250 Rally

Honda CRF250 Rally

Kawasaki Versys-X 300

Kawasaki Versys-X 300

Kawasaki poszerzyło swoją rodzinę o motocykl dla początkujących podróżników. Model Versys-X 300 łączy dwa motocykle silnik z Ninja 300 i postura Versys 650.

Wyposażony w koło o średnicy 19 cali z przodu i 17 cali z tyłu, ABS (w standardzie), dobre hamulce od Nisssina, siedzisko na wysokości 800mm i wskaźnik oszczędnej jazdy. Ten motocykl ma szanse zawróci w głowie niejednemu motocykliście.

Kawasaki poszerzyło swoją rodzinę o motocykl dla początkujących podróżników. Model Versys-X 300 łączy dwa motocykle silnik z Ninja 300 i postura Versys 650.
Wyposażony w koło o średnicy 19 cali z przodu i 17 cali z tyłu, ABS (w standardzie), dobre hamulce od Nisssina, siedzisko na wysokości 800mm i wskaźnik oszczędnej jazdy. Ten motocykl ma szanse zawróci w głowie niejednemu motocykliście.

 

Kawasaki Versys-X 300

Kawasaki Versys-X 300

Kawasaki Versys-X 300

Kawasaki Versys-X 300

YAMAHA T7

YAMAHA T7

Aluminiowy zbiornik paliwa, poczwórny reflektor LED, układ wydechowy Akrapovič, zawieszenie wysokiej klasy KYB, owiewki z włókna węglowego- brzmi jak ideał maszyny terenowej? Niestety ostateczną wersję poznamy dopiero w 2018 roku.

Aluminiowy zbiornik paliwa, poczwórny reflektor LED, układ wydechowy Akrapovič, zawieszenie wysokiej klasy KYB, owiewki z włókna węglowego- brzmi jak ideał maszyny terenowej? Niestety ostateczną wersję poznamy dopiero w 2018 roku.

YAMAHA T7

YAMAHA T7


 

YAMAHA T7

YAMAHA T7

Ducati Multistrada 950

Ducati Multistrada 950

Ducati Multistrada 950, na tę prezentację z niecierpliwością czekało wielu z nas. Wyposażony w mniejszy silnik, który wcześniej spotykaliśmy, chociażby w modelach Hyperstrada, odlewane z aluminium koła z ogumieniem 120/70-19 z przodu i 170/60-17 z tyłu, cztery tryby jazdy czy ośmiostopniowa kontrola trakcji to tylko kilka zalet modelu.

Ducati Multistrada 950, na tę prezentację z niecierpliwością czekało wielu z nas. Wyposażony w mniejszy silnik, który wcześniej spotykaliśmy, chociażby w modelach Hyperstrada, odlewane z aluminium koła z ogumieniem 120/70-19 z przodu i 170/60-17 z tyłu, cztery tryby jazdy czy ośmiostopniowa kontrola trakcji to tylko kilka zalet modelu.

 

Ducati Multistrada 950

Ducati Multistrada 950

Ducati Multistrada 950

Ducati Multistrada 950

BMW HP4 Race

Już wiemy, jak daleko posunęło się BMW. BMW HP4 Race

będzie produkowany w ekskluzywnej limitowanej serii. Do wiosny przyszłego roku poznamy więcej szczegółów o modelu. W międzyczasie, mamy kilka zdjęć motocykla z EICMA. Wygląda dumnie?

Już wiemy, jak daleko posunęło się BMW. BMW HP4 Race
będzie produkowany w ekskluzywnej limitowanej serii. Do wiosny przyszłego roku poznamy więcej szczegółów o modelu. W międzyczasie, mamy kilka zdjęć motocykla z EICMA. Wygląda dumnie?

 

BMW HP4 Race

BMW HP4 Race

BMW HP4 Race

BMW HP4 Race

KTM 1290 Super Dunke R

KTM 1290 Super Dunke R

KTM prezentuje, nową jeszcze bardziej dziką wersję 1290 Super Dunke R. Zgadnijcie, czemu producent nazwał ja ?Bestia 2.0?

KTM prezentuje, nową jeszcze bardziej dziką wersję 1290 Super Dunke R. Zgadnijcie, czemu producent nazwał ja ?Bestia 2.0?

Rudi Schedl

Rudi Schedl

 

Rudi Schedl

Rudi Schedl

 

 

🙂

🙂🙂

Ducati 1299 Superleggera

Ducati 1299 Superleggera

Ducati twierdzi, że jest to najbardziej zaawansowany technologicznie motocykl, jaki kiedykolwiek wyprodukowali. I mają rację. Dlaczego? Rama, tylny wahacz, felgi i owiewki z włókna węglowego, aluminiowy zbiornik paliwa, tytanowa sprężyna i układ wydechowy, zawieszenie Ohlins, cała gama udogodnień elektronicznych, obniżona masa motocykla do 167 kg przy mocy 215 KM. To wszytko za 80 tysięcy Euro. Są chętni? Radzimy się spieszyć, ponieważ motocykl ma być produkowany tylko w 500-set egzemplarzach.

 

Ducati 1299 Superleggera

Ducati 1299 Superleggera

 

HyperFocal: 0

HyperFocal: 0

BMW R nineT Urban G/S

BMW R nineT Urban G/S

EICMA 2016: BMW R nineT Urban G/S

Popularność motocykli w stylu retro utrzymuje się ciągle na wysokim poziomie. Nie dziwi zatem fakt, że BMW postanowiło podkręcić atmosferę i zrobić małe zamieszanie ze swoim nowym klasykiem. BMW R NineT Urban GS wygląda jak hołd złożony BMW R80G/S z roku 1980.

Jak wiadomo, GS w stajni BMW oznacza jedno- motocykl terenowy. Czy R nineT Urban G/S to faktycznie dobry kandydat na bezdroża?

Wysoki błotnik, kostkowe opony, miniowiewka przy lampie, gumowe harmonijki na klasycznym widelcu, sześciobiegowa przekładania, 17-calowe opony przód i tył oraz 110 koni mechanicznych, niby wszystko się zgadza, jednak aluminiowe felgi seryjnie montowane w motocyklu raczej nie będą dobrze współpracować z szaleństwem w terenie.

EICMA 2016: BMW R nineT Urban G/S
Popularność motocykli w stylu retro utrzymuje się ciągle na wysokim poziomie. Nie dziwi zatem fakt, że BMW postanowiło podkręcić atmosferę i zrobić małe zamieszanie ze swoim nowym klasykiem. BMW R NineT Urban GS wygląda jak hołd złożony BMW R80G/S z roku 1980.
Jak wiadomo, GS w stajni BMW oznacza jedno- motocykl terenowy. Czy R nineT Urban G/S to faktycznie dobry kandydat na bezdroża?
Wysoki błotnik, kostkowe opony, miniowiewka przy lampie, gumowe harmonijki na klasycznym widelcu, sześciobiegowa przekładania, 17-calowe opony przód i tył oraz 110 koni mechanicznych, niby wszystko się zgadza, jednak aluminiowe felgi seryjnie montowane w motocyklu raczej nie będą dobrze współpracować z szaleństwem w terenie.

BMW R nineT Urban G/S

BMW R nineT Urban G/S

BMW R nineT Urban G/S

BMW R nineT Urban G/S

Yamaha YZF-R6

Yamaha YZF-R6

 

 

Ten motocykl to czysta inspiracja modelem YZF-R1. Lekki, zwinny i szybki, a zarazem agresywny tak można go określić. W segmencie supersport zasługuję na miano ekstremalnego motocykla w historii Yamahy.Główne zalety motocykla: najlepsze osiągi w klasie, wyścigowe geny, nowoczesne elektroniczne systemy wspomagające, 6-cio poziomowy układ TCS, przedni widelec oraz przednie hamulce z tarczami o średnicy 320 mm i 4-tłoczkowymi radialnymi zaciskami z modelu YZF-R1, stelaż tylny ze stopu magnezu, aluminiowy zbiornik paliwa.

 

Yamaha YZF-R6

Yamaha YZF-R6

Yamaha YZF-R6

Yamaha YZF-R6

KOMENTARZE