fbpx

Do oferty Rometu powraca kultowy Ogar. Oczywiście w stosunku do poprzednika z lat 80 w całkowicie odmiennej formie – tym razem jako cafe racer.

Romet Ogar to jeden z kultowych motorowerów z lat 80. Kto z nas za młodu nie marzył o takiej maszynie? Już w marcu klasyczna linia motocykli wraca na polskie drogi. Popularny jednoślad doczekał się swojego następcy i powrócił w oryginalnym wydaniu coraz bardziej modnego na świecie trendu cafe racer, w którym fascynacja prędkością połączyła się ściśle ze stylem życia.

Romet Ogar Caffe 50 to powrót do klasyki gatunku, kiedy na drogach Europy królowały stylowe motocykle. Miejska dynamika oraz płynna jazda krętymi, bocznymi drogami to przyjemność, którą każdy motocyklista rozumie od pierwszych chwil jazdy. Przede wszystkim model Romet Ogar Caffe 50 dzięki swoim parametrom technicznym to doskonały start do motocyklowej pasji, a jednocześnie ma bardzo atrakcyjny wizerunek.

Źródłem mocy jest jednocylindrowy czterosuwowy silnik o pojemności 49,5 ccm. Czterobiegowa skrzynia i 3,5 KM doskonale wypisuje się w zapotrzebowanie nowych kategorii prawa jazdy. Przednie, osiemnastocalowe koło z oponą 90/90 w połączeniu z klasycznym teleskopem doskonale sprawdzi się w nierównym terenie. Tylne zawieszenie to szesnastocalowe koło, oraz dwa amortyzatory z możliwością regulacji napięcia wstępnego. Motocykl dostępny od marca w dwóch wersjach silnikowych OHC 50 ccm (3,5KM) i OHC 125 ccm (10,7 KM).

Nasza redakcja po raz pierwszy zetknęła się z tym modelem podczas premierowego pokazu na targach EICMA w Mediolanie. Stylistycznie Ogar Caffe 50 bardzo przypadł nam do gustu, bo tym razem Romet w 100% trafił w światowe trendy motocyklowej mody. Ciekawi jednak jesteśmy także jego własności trakcyjnych. Redakcja z dużą niecierpliwością oczekuje więc na możliwość przetestowania Ogara i podzielenia się opinią z czytelnikami. Ciekawe czy nowy Ogar okaże się godnym następcą swego znakomitego przodka?

KOMENTARZE