fbpx

Przygotowany przy użyciu najnowszych technologii spot reklamujący targi Motor Show ma swoją premierę na antenie telewizji TVN24 dziś (czwartek 7 marca) o godz. 19:10.

30-sekundowy spot to efekt kilkunastu godzin dyskusji i przygotowania scenariusza, dziesiątki godzin zdjęciowych, setki przejechanych kilometrów i długie godziny spędzone w studiu nagraniowym.

Targi Motor Show mają swój niepowtarzalny charakter wielkiego, motoryzacyjnego i rodzinnego zarazem święta. Z roku na rok do Poznania przyjeżdża coraz więcej gości z całej Polski, aby podziwiać najnowsze i najpiękniejsze samochody, motocykle, kampery czy samoloty. Równie wyjątkowy charakter ma więc spot reklamowych Motor Show – mówi Rafał Błachowski, dyrektor targów.

Zdjęcia do filmu kręcone były w największych miastach w Polsce: Poznaniu, Krakowie, Warszawie, Łodzi i Katowicach. Przy jego produkcji zastosowano szereg nowoczesnych rozwiązań.

Oprócz w pełni trójwymiarowej animacji kończącej i ujęć kręconych w technice timelapse, zastosowaliśmy także technikę pozwalającą na opustoszenie miast z jednoczesnym zachowaniem ruchu innych elementów niż ludzie i samochody: np. tramwaje, ciężarówki, ptaki, riksze i pozostałe szczegóły scenerii. Puste miasta, w których ruszają się chmury, flagi, drzewa i telebimy, dają realistyczne wrażenie migracji ludności, a o to nam chodziło – mówi Jan Marcinowski, właściciel agencji Meggot, która zrealizowała spot dla Międzynarodowych Targów Poznańskich.

Kiedy, gdzie i za ile?

Poznański Motor Show startuje 4 kwietnia, który jest dniem dla mediów i biznesu. Organizatorzy targów zapraszają zwiedzających od piątku do niedzieli (5-7 kwietnia). Na teren targów będzie można wejść już od godziny 10.

Bilety na targi Motor Show są dostępne w cenie 17 zł już teraz, za pośrednictwem serwisu internetowego Ticketpro.pl (do 25 marca 2013 roku) oraz w sieci sklepów Empik, Saturn i Media Markt (do 4 kwietnia). Bilety, jak co roku, można nabyć również w kasach MTP, czynnych od 9.30 do 18.30 w dniach targów.

KOMENTARZE