fbpx

Nowy F 800 GT zastąpi model F 800 ST. BMW Motorrad stawia na segment sportowo-turystyczny średniej klasy.

Wysoki moment obrotowy, chłodzony wodą 2-cylindrowy, rzędowy silnik o pojemności 798 cc ma zapewnić dynamiczny napęd.

Dzięki zmienionej konfiguracji uzyskano wzrost mocy do 90 KM (poprzednik miał 85 KM)) przy 8000 obrotów. Napęd przenoszony jest za pośrednictwem bezobsługowego paska zębatego.

Poprawiono ergonomię, zoptymalizowano ochronę przed wiatrem i zaprojektowano na nowo kufry, ponieważ system bagażowy jest podstawą prawdziwego „Gran Turismo”.

Nowy F 800 GT jest również standardowo wyposażone w ABS. Inne systemy, takie jak automatyczna kontroli stabilności ASC i elektroniczna regulacja zawieszenia ESA, będą oferowane w opcji.

Wśród opcjonalnych akcesoriów będzie także tłumik sportowy marki Akrapovic, który ma zapewnić szczególny dźwięk i obniżyć masę motocykla o ok. 1,7 kilograma.

KOMENTARZE