fbpx

Od momentu przejęcia marki Indian przez Polaris, motocykle klasyczne zaczynają na nowo panować na trasach – nie tylko amerykańskich. Indian w tym roku osiągnął 34% wzrost sprzedaży w Europie, a na przyszły rok plany są jeszcze bardziej ambitne!

Od 2018 roku w życie wchodzi wiele udogodnień mających na celu usprawnienie sprzedaży. Polski dystrybutor pracuje nad zwiększeniem dostępności modeli oraz promocjami, mającymi na celu zachęcenie motocyklistów do wybrania motocykla właśnie marki Indian.

Spektakularne zmiany w segmencie midsize!

Scout Bobber

Poza premierą całkowicie nowego modelu – Scouta Bobber, który robi furorę na
całym świecie – można dostrzec subtelne zmiany w pozostałych dwóch modelach Scout. Indian Scout Sixty może pochwalić się nowymi malowaniami – jednokolorowym
brązowym i dwukolorowym szaro-czarnym z dodatkiem czerwieni. Cena
motocykla rozpoczyna się od 51 900 pln brutto.

Idąc za potrzebami klientów, model Indian Scout wyposażono w kanapę oraz podnóżki dla pasażera wstandardzie. Dopracowano przednie zawieszenie. Pojawiły się także nowe kolory – butelkowa zieleń i jasna zieleń połączona z kremowym beżem, a wszystkiemodele od tego roku wyposażone są w skórzane siedzenia w kolorze Desert Tan.

FTR1200 – ten film robi wrażenie!

Cena Scouta, wraz z wyposażeniem nieco wzrasta (czyli wynosi od 60900 pln
brutto). Na szczęscie importer przygotował specjalny rabat do 5000 pln na motocykle z
rodziny Indian Scout zakupione w polskich autoryzowanych salonach. Co więcej,
w cenie motocykla zawiera się aż 5 lat gwarancji na sprzęt!

POWIĘKSZONA RODZINA DARKHORSE

Spingfield Darkhorse

Ogromnym powodzeniem w Polsce cieszą się również modele motocykli z rodziny
Darkhorse. W tym roku zachodzą w niej dwie istotne zmiany. Pierwsza, to zmiana
w stylistyce i wyposażeniu Chieftaina – wprowadzono otwarty błotnik odkrywający
w całej okazałości 19 calową przednią felgę, skórzane siedzenie, czarne zegary
oraz dodatek interaktywnego systemu Indian Ride Command jako standard.

Cena modelu w 2018 roku będzie wynosić 119 900 pln brutto. Druga, to całkiem nowy
członek rodziny – Indian Springfield Darkhorse, czyli klasyczny bagger w
mrocznym wydaniu. Motocykl robi naprawdę niezłe wrażenie, co ciekawe w Polsce zebrano już na niego pierwsze zamówienia.

Cena sprzętu to 109 900 pln brutto. Bez zmian natomiast jako jedyny pozostaje Chief Darkhorse – tutaj zmiany uznano za zbędne, gdyż produkt zbiera jedynie pozytywne recenzje w swojej klasycznej postaci. Cena motocykla to 89 900 pln.

TURYSTYKA WEDŁUG INDIAN

Chieftain

Rodzina motocykli turystycznych Indian dzieli się na baggery – Chieftain, oraz
motocykle w stylu touring – modele Roadmaster. Te pierwsze w tym roku
przechodzą głęboki lifting. Chieftain dostępny jest w wersji Classic – ze znanym
wszystkim głębokim błotnikiem – w trzech malowaniach. Te motocykle dostępne
będą w cenie 119 900 pln.

Roadmaster

Wersję Limited cechują natomiast odkryte błotniki, duża przednia felga i bardziej ekstrawaganckie, nowoczesne malowania. Modele z tej serii będą kosztować 124 900 pln. Wszystkie modele turystyczne Indian wyposażone są w system Indian Ride Command w języku polskim oraz silnik Thunder Stroke 111 o zwiększonej mocy i momencie obrotowym 150 Nm.

W najbardziej rozpoznawalnym motocyklu turystycznym Indian – Roadmasterze,
zmian doszukamy się jedynie w nowych malowaniach. Sprzedaż tego modelu od
jego pierwszej premiery jest rewelacyjna na całym świecie. Motocykl pomimo
klasycznego stylu jest napakowany w nowości technologiczne, silnik ze
zwiększoną mocą oraz najlepszy system interaktywny stworzony z myślą o dwóch
kołach. Cenowo motocykl zbliżony jest do modeli Harleya: Ultra Limited i Road
Glide Ultra.

– mówi Katarzyna Kliś, manager sprzedaży i marketingu Indian w Polsce. 

Roadmaster Elite

– dodaje.

Sprzet ten będzie kosztował 169 900 pln, co przy Harleyowskim CVO Limited za ponad 184 000 pln wcale nie wydaje się przesadną ceną, szczególnie mając na uwadze wyposażenie, wygląd motocykla, 5 lat gwarancji i poziom niezawodności silnika Thunder Stroke 111.

KOMENTARZE