Dyscyplina, która może zmienić wszystko. Styl, który nie potrzebuje uzasadnień. Motocykl, który wzbudza więcej pytań niż odpowiedzi. Powrót kogoś, kto nie pasuje do dzisiejszego porządku. Numer, który zamyka sezon garścią podsumowań i spojrzeniem w przyszłość. A na dobry początek tygodnia – zestaw artykułów, które w ostatnich dniach najmocniej przykuły Waszą uwagę.
Na skróty:
Trial może zmienić wszystko. Dlaczego warto spróbować trialu motocyklowego?
Ludzkość wymyśliła tak wiele aktywności motocyklowych, że prawdopodobnie życia nam nie wystarczy, by opanować je wszystkie. Na pewno jednak warto spróbować trialu, który nie tylko przybliży cię do bycia motocyklistą doskonałym. Argumentów za trialem jest znacznie więcej. Oto i one.
To był dobry rok! Najnowszy numer „Świata Motocykli” już w sprzedaży
Szósty, ostatni w tym roku numer Świata Motocykli to idealna okazja, by odetchnąć po sezonie i zanurzyć się w tym, co w naszej pasji najlepsze. Znajdziecie tu pierwszy test motocykli ADV przygotowany przez Tomka z „Łowców Niewygód”, sporo przemyśleń o tym, dokąd zmierza motocyklowy świat, oraz kilka historii, które pokazują, że rzetelna wiedza i doświadczenie wciąż są ważniejsze niż sztuczna inteligencja i szybkie streszczenia z sieci. To numer, który dobrze smakuje w wolniejszym rytmie — idealnie na koniec roku.
Yamaha Tracer 9 GT+. Związane ręce?
Wśród japońskich producentów to Yamaha jest liderem innowacji elektronicznych. Ich motocykle są coraz bardziej zaawansowane technicznie, ale bazują na dość wyeksploatowanej mechanice… Czy ta strategia będzie się opłacać długoterminowo?
Andrea Iannone. Historia upadku zawodnika MotoGP
Andrea Iannone był w paddocku MotoGP kimś, kogo nie dało się pomylić z nikim innym. Ekstrawagancki, impulsywny, nieprzewidywalny – reprezentował wszystko to, czego współczesny, ugrzeczniony PR-owo świat wyścigów już nie toleruje. Jedni go kochali, inni nienawidzili, ale nikt, absolutnie nikt, nie był w stanie przejść obok niego obojętnie. Czy dane mu będzie zaskoczyć także w sezonie 2026 World Superbike?
Lambretta X300 SR. Włoska elegancja
Amerykański pisarz Charles Bukowski powiedział kiedyś: „Styl to odpowiedź na wszystko. (…) Styl to największa naturalność. Joanna D’arc miała styl. (…) Sokrates. Cezar. Garcia Lorca. (…) Styl to różnica, sposób tworzenia, sposób kończenia.” O wracającej na rynek Lambreccie można powiedzieć wszystko, ale nie to, że brakuje jej stylu. Czy to argument wystarczająco mocny, by otworzyć serca i portfele klientów?









