fbpx

Lato powróciło, sezon urlopowy trwa w najlepsze… A jak lepiej wykorzystać wolny czas, jeśli nie na pasjonującej lekturze?
W najnowszym numerze „Świata Motocykli” nie zabrakło ani pasji, ani ciekawostek! Jest i elektryzujący, elektryczny (a może elektryzująco-elektryczny??) Harley-Davidson, jest powracająca z przeszłości Suzuki Katana, a dla miłośników off-roadu przygotowaliśmy test KTM’a EXC 2020. Oprócz tego w numerze znajdziecie wywiady z fascynującymi osobowościami ze świata motoryzacji, nietuzinkowe historie, podróże… Słowem – każdy odnajdzie w sierpniowym numerze coś dla siebie. Życzymy miłej lektury!

Premiera: Harley-Davidson LiveWire

Od jakiegoś czasu Harley jest zarówno jedną z najbardziej konserwatywnych, jak i nowoczesnych marek na rynku. Wydaje się to niemożliwe, ale jak inaczej określić producenta, w którego ofercie obok klasycznych, stalowych cruiserów figuruje pierwszy seryjny, duży motocykl elektryczny? Ten ostatni wywołał zresztą niemałą burzę nie tylko u fanów motocykli z Millwaukee. Wszyscy motocykliści podnieśli dyskusje. Od razu pojawiło się pytanie, czy to herezja czy krok naprzód? Postanowiliśmy zatem sprawdzić to sami, wysyłając Simpsona na testy elektrycznego Harego. 

>> Zamów prenumeratę <<

Premiera: Suzuki Katana

Długo musieliśmy czekać na powrót legendarnego modelu Suzuki. Japończycy już od 2015 roku nakręcało machinę marketingową, a w tym roku dało nam gotowy motocykl. Już po pierwszych oficjalnych zdjęciach wiadomo było, że adaptacja stylistyki pierwszej Katany do współczesnych trendów, udała się perfekcyjnie. Teraz mieliśmy okazje sprawdzić, czy pod retro ciuszkami, kryje się doskonale działający, współczesny motocykl.

suzuki katana 2019

Premiera: KTM EXC 2020

KTM po raz kolejny udowadnia, że rynek motocykli enduro wyglądałby zupełnie inaczej bez ich udziału. 2 lata po wprowadzeniu nowej generacji, zmienili aż 60% części i… przywrócili do życia małe dwusuwowe enduro! Eliasz wybrał się do Hiszpanii, by sprawdzić ile nowego w nowych KTM i czy po raz kolejny są ready to race.

Zabytek Harley-Davidson WLA

Zorientowaliśmy się ostatnio, że WLA był u nas opisany ponad 15 lat temu i to szczątkowo. Nie mogliśmy tego tak zostawić, w końcu to jeden z najpopularniejszych i najważniejszych motocykli w historii Harleya, a nawet i motocyklizmu w ogóle. Lech wyszukał więc piękny egzemplarz i opisał dla was historie tego motocykla.

>> Zamów prenumeratę <<

Custom: Ducati 999 „Paprika” XTR Pepo

W tym numerze kolega Smoku przybliża historię Pepo Rosella – człowieka, który całe życie miał spędzić na badaniach ryb, ale jakimś dziwnym trafem dziś buduje najostrzejsze customy bazujące głównie na Ducati. Jego najnowsze dzieło to model 999 o wdzięcznej nazwie „Paprika”.

ducati xtr pepo paprika

Używane: Yamaha TDM 850/900

Rynek motocykli turystycznych od dawna jest ogromny i nawet w latach 90. Trudno było sobie wyobrazić powstanie nowego podgatunku. Jednak Yamasze się to udało i wprowadzając model TDM 850, połączyli cechy turystycznego enduro i sportowych maszyn. Nie obyło się bez dużych kompromisów, ale jak się okazało, przyniosły one ogromny sukces. W tym artykule staramy się dojść do tego, co zadecydowało o takim powodzeniu.

 

Technika: klocki hamulcowe

Zazwyczaj nie zajmujemy sobie głowy klockami hamulcowymi – poza przeglądami rzecz jasna. Mają po prostu zapewniać bezpieczeństwo, a to czy są organiczne czy sintermetalowe nie chodzi nam na codzień po głowach. Nie ma się co dziwić. Ze względu na ogromny wybór rodzajów, mieszanek itp temat łatwy nie jest. Postaraliśmy się jednak, żeby po lekturze tego artykułu, to zagadnienie nie miało dla was tajemnic.

Świat Motocykli dostępny w najlepszych punktach sprzedaży:

 

Zamówienie prenumeraty: sklep.swiatmotocykli.pl

 

 

KOMENTARZE