Yamaha MT-07 to absolutny fenomen ostatnich lat i jeden z największych sukcesów komercyjnych japońskiego producenta. Bestsellerowy naked wchodzi właśnie w swój ósmy sezon na rynku i przy tej okazji otrzymał kilka wyraźnych, jednak nie rewolucyjnych zmian.
O ile nowa Yamaha MT-09 została gruntownie przeprojektowana i otrzymała szereg kluczowych komponentów narysowanych świeżą kreską, to w klasie średniej producent postawił raczej na łagodną, choć widoczną już na pierwszy rzut oka ewolucję. Ostrożne podejście do zmian w MT-07 jest raczej zrozumiałe – motocykl ten okazał się dla koncernu z Iwata prawdziwą kurą znoszącą złote jaja. Od momentu debiutu w 2014 roku sprzedano ponad 125 tysięcy egzemplarzy dwucylindrowego nakeda, który co sezon króluje w swoim segmencie z dużą przewagą nad konkurencją. 
Yamaha MT-07 z roku modelowego 2021 jest raczej nie do pomylenia z poprzednikiem. Jej stylizacja jest dużo bardziej nowoczesna i agresywna, na co wpłynęły przede wszystkim nowe kształty przedniej lampy LED w charakterystycznym układzie Y, kierunkowskazy również w tej technologii, nowe wloty powietrza oraz boczne osłony. Zmodyfikowano również układ cyfrowego wyświetlacza w kokpicie – obrotomierz poszedł na górę, a drogomierz oraz wskaźniki poziomu paliwa i zapiętego biegu na dół. Nowa, szersza o 32 mm kierownica, a także zmieniony kształt zbiornika paliwa i kanapy mają sprawić, że pozycja kierowcy będzie wygodniejsza. 


Przy okazji, nowa MT-07 to kolejny model Yamahy, którego promocyjną sesję zdjęciową i film zrealizowano na ulicach Warszawy, udającej na tę okoliczność nocne Tokio. Efekt jest!
Yamaha MT-07 2021. Wszystko, co powinieneś wiedzieć:
- silnik CP2 o pojemności 689 cm3, zgodny z normą Euro 5
- nowy design
- przednia lampa LED
- kierunkowskazy LED
- szersza aluminiowa kierownica
- nowy panel wskaźników LCD
- większe przednie tarcze hamulcowe
- opony Michelin Road 5
- nowe wzory malowania i grafiki





