Lekkie „codzienne” enduro CRF300L jest jednym z największych hitów sprzedażowych Hondy. W nowy sezon motocykl wchodzi w niemal niezmienionej formie, otrzymał natomiast osłony dłoni i nową wersję malowania.
Bliźniacze modele CRF300L i CRF300 Rally niemal zawłaszczyły segment lekkich motocykli enduro/adventure, korzystając z wielkiego boomu na turystykę offroadową i niezrozumiałej niechęci innych producentów do tej grupy motocykli. Dość powiedzieć, że do Polski i innych krajów europejskich przypływają kontenery już sprzedanych maszyn, na które nierzadko trzeba się zapisywać z wielomiesięcznym wyprzedzeniem. CRF300L to model prostszy i bardziej przypominający tradycyjne enduro, mocniej ukierunkowany na zabawę w terenie. Jego jednocylindrowy silnik o pojemności 286 ccm generuje 27 KM mocy i 26,6 Nm momentu obrotowego. Maszyna jeździ na kołach o średnicy 21 i 18 cali i dysponuje zawiasem o skoku 260 mm z przodu i z tyłu. Wyposażona jest w tarczowe hamulce z odłączanym ABS-em. A najfajniejsze jest to, że waży zaledwie 142 kg z płynami i ma homologację drogową. W roku modelowym 2023 do „przepisowej” dla Hondy, czerwonej wersji malowania dołącza wariant Swift Grey, czyli modny szary z pomarańczowymi akcentami. Ponadto CRF300L otrzymała fabryczne osłony dłoni, do tej pory obecne tylko w wersji Rally. Motocykl ten kosztuje obecnie równe 27 000 zł. Więcej informacji znajdziecie u dealerów i na stronie www.honda.pl