fbpx

Ok, Hondo, wygrałaś. Bardzo chcemy ten motocykl, choćby jeszcze dziś. 

Honda w ostatnich dniach zaprezentowała kilka ciekawych konceptów (CB-F Concept) oraz zupełnie cudowny motocykl produkcyjny – model CT125 Hunter Cub. Ta mała 125-ka przypomina nam, że najlepiej bawi się na małych i prostych motocyklach. 

CT125 technologicznie oparte jest o klasyczny C125 Super Cub, który dostępny od zeszłego roku jest także w Polsce. Różnice są oczywiście znaczące. Hunter Cub ma być lekkim i prostym w obsłudze pojazdem do jazdy w terenie. Tak, w terenie. Szprychowane koła, wysoko poprowadzony wydech, większy prześwit. Wszystko to, ma dać kierowcy sporo radości na polnych drogach. CT napędza około 10-konny silnik o pojemności 125 ccm wyposażony w pół-automatyczną skrzynię biegów (zwróćcie uwagę na brak klamki sprzęgła). 

Do tego osłony, więcej metalowych części, kwadratowe kierunkowskazy i rewelacyjny design. Hunter Cub na japońskim rynku jest nieznacznie droższy do Super Cub, czyli cena nowego pojazdu powinna oscylować w granicach 17 000 zł. O ile CT125 będzie dostępne w Europie.

KOMENTARZE