fbpx

Od kilku lat importer motocykli Voge prowadzi konsekwentną politykę informacyjną. W poniedziałek 23 września 2024 roku na Torze Kielce w Miedzianej Górze odbyło się trzecie spotkanie mediów branży motocyklowej oraz przedstawicieli sieci dealerskiej marki VOGE w Polsce.

Uczestnicy imprezy mieli okazję zapoznać się planami rozwoju firmy na rynkach europejskich, a także gamą motocykli na sezon 2025, które już niedługo pojawią się w salonach. Marka VOGE, szybko zdobywająca uznanie w Europie, w tym również na polskim rynku, zaprezentowała nie tylko wizję rozwoju oferty na najbliższe trzy lata. Ma być więcej pojemności i mocy — firma zapowiada wejście w segment sportowych “litrów”, a także potężnych cruiserów.

Znamy szczegóły oferty

W 2025 roku na rynek trafi nowy, długo oczekiwany model homologowanego enduro VOGE Rally 800, który ma stanąć w szranki z najbardziej cenionymi motocyklami adventure na rynku. Jego produkcja na potrzeby rynku europejskiego ruszy już w marcu przyszłego roku. Nowy sezon przyniesie również premierę kolejnego członka rodziny DSX – VOGE 625 DSX, który, podobnie jak jego młodszy brat 525 DSX (pozostający w portfolio), zapewne zyska uznanie fanów mocnych, wielozadaniowych motocykli. Wyposażony w silnik o mocy 47 kW, model 625 DSX będzie potężniejszą wersją, niestety niedostępna już dla posiadaczy prawa jazdy kategorii A2. W ofercie pozostaje oczywiście nieco odświeżony technologiczny majstersztyk, jakim jest bijący rekordy sprzedaży w Europie — Voge 900 DSX.

Dla posiadaczy samochodowego prawa jazdy Voge też ma dobre wiadomości. Do oferty wchodzi nowa wersja lubianego SR 125, tym razem w odsłonie uterenowionej — ADV. VOGE nie zatrzymuje się jednak na pojemnościach poniżej 700 ccm. Rodzina ścigaczy wzbogaci się o nowy model RR660R, a w 2026 roku światło dzienne ujrzy najmocniejszy z nich – VOGE RR1000. Znając ścisłą współpracę koncernu z firmą BMW możemy się już domyślać, jak wyglądał będzie ten motocykl.

Nowości na horyzoncie

Podczas spotkania przedstawiono także bardziej dalekosiężne wizje i wstępne zapowiedzi maszyn, które trafią na rynek do 2027 roku, wyraźnie sygnalizując, że koncern Loncin, zamierza konkurować z największymi markami premium. „Nasze plany są ambitne” – podkreślił prowadzący spotkanie przedstawiciel marki VOVE Artur Bielenin. Koncern nie zapomina również o fanach cruiserów. Marka zaprezentowała ostatnio model CU250, a w nadchodzących latach planuje poszerzyć ofertę o większe pojemności – CU520V w2025 roku, a w kolejnym sezonie pokaże flagowy cruiser CU1000V. Jednak to nie koniec rewolucji. Pod koniec 2026 roku na rynek wjedzie prawdziwy gigant, VOGE 1600 GT – maszyna, która wprowadzi markę do ligi elitarnych maszyn sportowo-turystycznych.

Przy okazji była też możliwość pod okiem doświadczonych instruktorów w praktyce na torze sprawdzić właściwości trakcyjne wszystkich modeli Voge, dostępnych na rynku w tym sezonie. Jazdy testowe cieszyły się dużym powodzeniem zarówno wśród dziennikarzy, jak i przedstawicieli sieci dilerskiej, zwłaszcza że pogoda była znakomita.

Było jak zwykle konkretnie i profesjonalnie. Tak właśnie buduje się pozycję marki, konsekwentnie aspirującej do kategorii premium. Życzymy powodzenia!

 

KOMENTARZE