Marka Voge po raz kolejny udowadnia, że chce być poważnym graczem w segmencie motocykli wyprawowych. Do oferty polskiego dystrybutora trafił właśnie nowy model DS800 Rally – motocykl, który łączy komfort podróży z zacięciem terenowym.
Elektronika pojazdu daje możliwości wyboru trybu jazdy road lub sport, co sprawia, że sprawdzi się doskonale na asfalcie, ale zapewni także dawkę emocji w terenie. A ma do tego odpowiednie możliwości – dwucylindrowy silnik 798 ccm dysponuje mocą 94 KM i 81 Nm momentu obrotowego oraz współpracuje ze skrzynią biegów o 6 przełożeniach. Dzięki temu oferuje dynamiczne, ale w pełni przewidywalnie prowadzenie. Z kolei 24-litrowy zbiornik paliwa pozwala na przejechanie nawet ponad 450 kilometrów bez postoju, a prędkość maksymalna sięga 200 km/h.
Z myślą o jeździe w terenie, producent zdecydował się na zainstalowanie zawieszeń kół KYB z pełną regulacją (skok 200 mm przód, 190 mm tył), szprychowych kół 21/18” obutych fabrycznie w opony Pirelli Scorpion Rally STR. Dzielność w terenie zapewnia także spory prześwit – 220 mm. Układ hamulcowy z podwójną tarczą 298 mm z przodu i 240 mm z tyłu dostarczył kolejny znany producent – Nissin. Wspiera go system ABS i kontrola trakcji, które w razie potrzeby można całkowicie wyłączyć.
Lista seryjnego wyposażenia jest imponująca. Kolorowy ekran TFT z systemem Bluetooth, tryby jazdy, system monitorujący ciśnienie w kołach (TPMS), podgrzewane manetki i kanapa, oświetlenie LED, podwójne gniazda USB (A i C) oraz 12 V. Wisienką na torcie jest wbudowana kamera 1080p z rejestratorem jazdy. Do tego dochodzą elementy ochronne, jak płyta osłaniająca silnik, handbary, centralna stopka i stalowe gmole.
Zobaczcie, jak wyglądały jazdy testowe DS800 Rally na pustyni Gobi:
Dane techniczne Voge DS800 Rally
- Silnik: 2-cylindrowy, rzędowy, DOHC, 798 cm³, chłodzony cieczą
- Moc: 94 KM (70 kW) przy 9000 obr./min
- Moment obrotowy: 81 Nm przy 6500 obr./min
- Skrzynia biegów: 6-stopniowa, slipper clutch
- Masa pojazdu gotowego do jazdy: 213 kg
- Zbiornik paliwa: 24 l (zasięg ~460 km)
- Prędkość maksymalna: ok. 200 km/h
- Prześwit: 220 mm
- Wysokość kanapy: 850 mm
- Koła: 21” przód / 18” tył, szprychowe, bezdętkowe
- Opony: Pirelli Scorpion Rally STR
- Zawieszenie: KYB, USD przód (200 mm), monoshock tył (190 mm), pełna regulacja
- Hamulce: Nissin – przód 2×298 mm, 4-tłoczkowe, tył 240 mm, ABS/TCS z możliwością dezaktywacji
- Wyposażenie standardowe: TFT 7” z Bluetooth i trybami jazdy, TPMS, podgrzewane manetki i siedzenie, kamera 1080p, światła LED + przeciwmgłowe, USB A/C i 12 V, osłony silnika, handbary, centralna stopka, amortyzator skrętu
Cena katalogowa w Polsce: 38 900 zł.
Więcej informacji u autoryzowanych dealerów Voge oraz na stronie www.voge.pl.





